שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ספורט מוטורי בסוף שבוע במטה יהודה

תמונות ותוצאות של ראלי באחה מטה יהודה ואירוע עבירות ג'נרל צ'אלנג' מטה יהודה שנערכו בסוף שבוע האחרון ליד טל שחר וסוגרים את עונת המרוצים לשנת 2013 בליגות הראלי השונות.

הסרטון המסכם של מייק אדרי:

סוף שבוע מוטורי של שלושת הליגות

לאחר שנדחו משבוע שעבר, בעקבות הסערה החזקה שפקדה את המזרח התיכון, התקיימו בסוף שבוע שני אירועים מוטורים: ביום שישי - ראלי באחה מטה יהודה ובשבת - עבירות ג'נרל צ'אלנג' מטה יהודה. ראלי מטה יהודה למכוניות ספורט שגם תוכנן ליום שישי לא התקיים בגלל תנאי הדרך הבוציים. תחרות הבאחה כללה 4 הקפות של 18 ק''מ להפקה ובין לבין חצי שעה של הפסקה לטיפולים ומנוחה. תחרות העבירות כללה 5 מכשולים שונים בהם נמדדו זמנים שחוברו יחד לתוצאות כלליות.

יום שישי - באחה

מיעוט משתתפים בקטגרויות השונות הקשה על התחרות ופעמים רבות השאיר מתחרה אחד או שניים בקטגוריה. בקטגורית האופנועים המקצועית נשאר לבדו תומר שמש וביצע 4 הקפות וזאת לאחר שיוני לוי ועופרי שטראוס פרשו לאחר שתי הקפות. תומר שמש הוא הרוכב והנהג המהיר ביותר במסלול עם פחות מ-14 דקות להקפה וזמן כולל של 54 דקות וכמעט 2 שניות. קטגורית הסניורים של האופנועים הייתה הגדולה ביותר עם 5 משתתפים שכולם סיימו את חמשת ההקפות. ראשון לסיים הוא דורון וינטר, שני ונדרהורן צליל, שלישי אונגר אילן, רביעי דהן נפתלי וחמישי עומר שושני. דורון וינטר הוא הרוכב (והנהג) השני במהירותו על המסלול עם 58 דקות, 26 שניות ועוד קצת... בקטגורית האופנועים הקטנה (עד 250 סמ''ק) זינק וסיים: וינברגר מתן.

טרקטורונים, RZR ורכבי סייד ביי סייד (SBS)

יובל שרון מתמודד יחיד בקטגוריית SBS עם הקומנדר של קאן אם קובע זמן מצטבר של 58 דקות, 26 שניות ו-422 מאיות השנייה. איטי ב-47 מאיות השנייה מרוכב הסניורים באופנועים דורון וינטר והוא הנהג המהיר ביותר בין אוחזי ההגה בארבעת ההקפות! בקטגוריית RZR התמודדו  3 מתחרים: מלמד הדר במקום הראשון, במקום השני לביא אלעד ובמקום השלישי מור מגדיש. בקטגוריית הטרקטורונים זינק וסיים רק שתי הקפות - נועם דהאן.

כלי רכב מתחרים בבאחה

7 מתחרים, שישה מהם מסיימים 4 קפות ב-4 קטגוריות שונות של כלי רכב. בקטגוריה T1 4X4 מתחרים לבדם בצוללת הצהובה רז הימן ולצידו הלל סגל והם מסיימים את המרוץ בזמן של 59 דקות וכמעט 4 שניות, במקום השני של אוחזי ההגה לאחר יובל שרון מקטגוריית SBS. מיד לאחריהם בקטגוריית T1 2X4 מתחרים לבדם ארז אברמוב ולצידו גדעון בן שמואל המסיימים בזמן של 59 דקות ו-59 שניות. בקטגוריה של ה- TT מסיימים ראשונים דור חסון ודויד פרץ ולאחריהם במקום השני אייל לביא ואיציק חמו. בקטגוריית T2 רועי שפירא ועידו שקל במקום הראשון ולאחריהם במקום השני גז צבי יחד עם דובי מילר.

עוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישי

עוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישיעוד תמונות ממירוץ הבאחה של יום שישי

תחרות עבירות ג'נרל צ'אלנג' מטה יהודה

תחרות עבירות ג'נרל צ'אלנג' מטה יהודהתחרות עבירות ג'נרל צ'אלנג' מטה יהודה

שבת - תחרות עבירות ג'נרל צ'אלנג' מטה יהודה

בשבת 21.12.13 התקיימה באותו אזור תחרות העבירות במסגרת ליגת ג'נרל צ'אלנג' . התחרות כללה 5 מכשולים והתחרו בה 9 צוותים ב-4 קטגוריות שונות. בקטגוריית האקסטרים נצח צוות ברלי טכנולוגיות ולאחריו צוות הטגריסים של הילוך שישי. בקטגוריית האדוונצ'ר התחרו 4 צוותים. במקום הראשון צוות ינוביץ מיד לאחריו, בהפרש של 31 שניות צוות גתוס כל גדר. במקום השלישי צוות דיסקברי ובמקום הרביעי צוות תלפיות ביצוע.  בקטגורייה של כלי רכב סטנדרטיים עם צמיגים עד 35 אינץ' מסיימים במקום הראשון צוות ניר ולאחריו צוות צחי מדהלה. בקטגורייה של כלי רכב סטנדרטיים עם צמיגים מעל 35 אינץ' התחרו לבד צוות תמיר 4X4.

תמונת מתחרות העבירות בשבת

תמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבתתמונת מתחרות העבירות בשבת

הסרטון המלא של תומר שמש רוכב בהקפה האחרונה בבאחה

דורון וינטר מסכם את הראלי

פודיום כלי רכב - באחה מטה יהודה, שישי 20.12.13

פודיום כלי רכב - באחה מטה יהודה, שישי 20.12.13פודיום כלי רכב - באחה מטה יהודה, שישי 20.12.13

קישורים:

קישור לאירועים הבאים בספורט המוטורי:  ראו פורום ספורט מוטורי  

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

22 בדצמבר 2013 ב 14:40

יש כבר הזמנה לאירוע החמישי בליגת 2013

ראו קישור בפורום ספורט מוטורי

2

Ogash Ofer

23 בדצמבר 2013 ב 18:38

נוסף הסרטון המסכם של מייק אדרי