שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

נבחרת פוינטר -3M יוצאת לראלי ברסלאו בלקן 2014

רז הימן והלל סגל יוצאים לראלי עם ספונסר חדש, חברת הענק האמריקאית 3M, שהצטרפה לנותני החסות הוותיקים

1890 ק''מ מדודים, שיתפרסו על שמונה סטייג'ים, יהיה על רז הימן והלל סגל, צוות 'פוינטר -3M , לעבור בראלי בלקן ברסלאו 2014 עד שיגיעו לקו הסיום. הראלי השנה ארוך יותר מזה של השנה שעברה בכ- 300 ק''מ, ולראלי רייד נרשמו 45 כלי רכב, 22 אופנועים וכ-15 טרקטורונים ו-SBS. ההשתתפות בראלי בלקן היא השנייה עבור הצוות (אחרי ראלי יוון שהתקיים השנה במאי, בו זכו במקום השלישי) מתוך שלושה מרוצים המתוכננים השנה.

שלושת המקומות הראשונים בהזנקה נשמרו למנצחי השנה שעברה, והסדר בהמשך נקבע לפי תאריך ההרשמה לראלי. כך יוצא שרז והלל יזנקו מהמקום ה-35, כשלפניהם מתחרים רבים האיטיים מהם, וייאלצו לפלס את דרכם לחבורת החוד. בנוסף למתחרים רבים מבולגריה, יהיו גם צוותים ממערב אירופה, בעיקר מהולנד, צרפת וגרמניה.

כרגיל במסיבות העיתונאים לפני יציאתם לתחרויות, רז והלל שומרים על קור רוח, למרות שהלל מציין שהוא ''מתרגש''. הם גם ריאליים מאוד לגבי הסיכויים, יודעים שאם הכל ילך כשורה יגיעו לאחד המקומות הראשונים, אבל תמיד יש משהו שיכול להשתבש...

''בשנה שעברה השתתפנו לראשונה בברסלאו בלקן'', סיפר רז. ''סיימנו במקום החמישי לאחר שרשרת אירועים ששיאם היה תיבת הילוכים שבורה אותה החלפנו בלילה הרביעי. אנו מאמינים בעצמנו, נאבק על המקום הראשון במטרה לממש את הפוטנציאל ולחזור עם הישג ומקום על הפודיום''.

צוות ישראלי נוסף שייקח חלק בראלי הוא צוות קוקה קולה זירו עם גל שחם ונמרוד ''קיד'' אופיר. נפגוש שם גם את מיודענו דורון וינטר עם אופנוע הק.ט.מ, שהגיע בשנה שעברה למקום השני. בזכות ההישג, הוא יוזנק הפעם ראשון, ויהיה ''מפלס הדרך'' לכל אלה שידלקו אחריו.

כאמור, לנותני החסות הוותיקים של רז והלל - החברות פוינטר, אוטולוקס, ICL, הנפלד, טלפארמה וגילת סאטקום – הצטרף ספונסר חדש, חברת הענק האמריקאית 3M המייצרת ומפתחת מוצרים בתחום התעשייה, הבטיחות והמיגון, האלקטרוניקה ובתחום מוצרי הצריכה והרפואה.

נאחל לכולם הצלחה ואנו נלווה את הראלי בדיווח יומיומי מהשטח.

סיכום ראלי יוון 2014

סיכום ראלי ברסלאו בלקן 2013

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

15 בספטמבר 2014 ב 07:46

בהצלחה

2

עמרי חנון

17 בספטמבר 2014 ב 21:42

בהצלחה להלל ורז. מאמינים בכם.