שהם & אב-גיא בטיול ג'יפים לגליל

יומיים של נהיגה 4X4 בשטח בשילוב אוכל טוב וחברותא של אנשי חברת הפיקוח שהם & אב-גיא לקחו אותנו לשבילים של הגליל התחתון המזרחי ולערוצי הנחלים בגליל העליון המערבי.
בין לבין טיפסנו לגלבוע, ירדנו לעמק חרוד, חצינו את רמת כוכב, עלינו לפרוד, אכלנו בעין אל אסד, טיפסנו להר מירון וירדנו לאורך הגעתון עד למישור החוף.
יומן מסע בצירוף קישורים למסלולי הטיול המיוחד

יוצאים לטייל...

בבוקר סגרירי, כשהשמיים טרם החליטו אם להוריד עלינו גשם אם לאו, נפגשנו בצומת מגידו ויצאנו צפונה ומזרחה לעבר הגלבוע. ב''שני שליש'' גובה של הגלבוע נסעו ממערב למזרח תוך שאנו צופים בעמק חרוד נפרס מצפון לנו. עם השביל היורד לבית אלפא הגענו לכביש ואיתו לארוחת הצהרים ברמת צבי. חצינו את מולדת ודרך נחל יששכר למרגלות שלוחת צבאים ירדנו לתוך שמורת הטבע ממנה טיפסנו צפונה לרמת כוכב.
השער בכניסה לנחל תבור היה סגור (סתם כי כך החליט הפקח!) ואנחנו הסתובבנו ויצאנו צפונה לכיוון קיבוץ גזית דרך השדות המעובדים של גבעת חמוד. על הכביש נסענו צפונה עד לקיבוץ פרוד וארוחת ערב מעולה אכלנו בעין אל אסד.
קישור למסלולי טיול באזור הגליל התחתון המזרחי:
מסלול טיול בגליל תחתון מזרחי
מסלול טיול למעיינות ברמת סירין שבגליל
מסלול טיול מנחל תבור לכוכב הירדן ולרמת סירין

תמונות מהיום הראשון לטיול

תמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיולתמונות מהיום הראשון לטיול

ממשיכים לטייל...

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר ''קיבוצית'' בפרוד. דרך עין אל אסד התחלנו לטפס להר מירון, לא לאחר שהשתתפו (מבלי שהוזמנו) בטקס של הנחת אבן דרך על ''שביל הבנים'' הדרוזים. למרגלות הר כפיר ודרך נחל הארי טפסנו לבית ג'אן. חצינו את הכפר הגדול צפונה עד לחורפיש ומשם לסיור בכפר העתיק פקיעין שבליבו בית כנסת עתיק (אולי הכי עתיק!) ומעיין שופע בלב הכפר ולמרגלות עץ התות (המופיע על שטר של 100 ש''ח). דרך כפר ורדים חצינו לשמורת נחל יחיעם עד להר בטח. ירדנו בנחל מרווה ונכנסנו לסבך, לבוץ ולמים שלאחר הגשם של נחל געתון - היה מקסים! ליד חרבת געתון עלינו על הכביש ונסענו לארוחת צהרים בקיבוץ כברי.
קישור למסלולי טיול בגליל העליון המערבי:
מסלול סובב נחל געתון בגליל העליון המערבי
מסלול בגליל עליון מערבי לעבר צוקי גיתה

מתמונות המטיילים:

מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:מתמונות המטיילים:

תודה לכל המשתתפים, לסיוון על הארגון וליאיר ולמשה על היוזמה

להתראות בטיול הבא...

קישורים לטיולים נוספים של אתר השטח בארץ ובעולם:

03 בדצמבר 2015 ב 16:04

פשוט טיול מושלם

חיפשנו טיול שטח של יומיים לגיבוש החברה, ופנינו לעופר ואמיר.
מהשיחה הראשונה, ידעתי שאנחנו בידיים טובות.
אחרי שסגרנו הזמנה לא פסקנו מלפנות אליכם ותמיד תמיד נענינו בסבלנות, במקצועיות ובנעימות.
עופר ואמיר דאגו ליצור עמנו קשר, לעדכן אותנו בכל דבר ובאמת שהיינו שקטים.
בימים שלפני הטיול, החל מזג האוויר להשתנות לרעתנו, בכל הארץ שיטפונות וכמובן שהתחלנו לחשוש, אולם עופר הבטיח כי גם וירד גשם, נבצע שינויים קלים במסלול.
למזלנו, המזל שיחק לטובתנו, ובזמן שבמרכז הארץ שמענו על גשמים עזים, השמש ליוותה אותנו לכל אורך הטיול.

03 בדצמבר 2015 ב 16:06

פשוט טיול מושלם

אורח/ת כתב/ה:
"חיפשנו טיול שטח של יומיים לגיבוש החברה, ופנינו לעופר ואמיר.
מהשיחה הראשונה, ידעתי שאנחנו בידיים טובות.
עופר ואמיר דאגו ליצור עמנו קשר, לעדכן אותנו בכל דבר ובאמת שהיינו שקטים.
תודה רבה על טיול מושקע, מהנה, מלמד ומצחיק! תודה שחשבתם על כל פרט בטיול, מהקטן ועד לגדול. הטיול היה מוצלח ביותר, השאיר טעם של עוד והמטרה העיקרית הושגה- תרם לאווירה ולתחושת הגיבוש. תודה תודה תודה!!! משפחת שהם & אב-גיא"
איזה כייף! אין עליך!! תודה רבה ולהתראות בטיול הבאה.