שטח 4X4 > כתבות > שטח

מואב בארה''ב

עוד חלום שטח מוטורי עליו אפשר לפנטז שנים: המשעולים הסלעיים התלולים של מואב, יוטה

אם אינך יכול להילחם בהם, הצטרף אליהם. זו המסקנה לאחר שאותה מצגת תמונות מרהיבות ממואב הגיעה לתיבת הדוא''ל שלי. בדרך כלל אני מתעלם באלגנטיות, אבל לאחר שאותו מקבץ תמונות הגיע אלי מחמישה מקורות שונים, הצטרפתי גם אני לחגיגה והנה לפניכם הסיפור של תא השטח המאוד מיוחד, אליו נוהרים ג'יפאים אמריקנים בהמוניהם, כדי לצלם את התמונות היפות ביותר שאפשר לצלם בשטח.

מואב שבמדינת יוטה היא מכה של טיולי השטח של האמריקנים. העיר הקטנה (פחות מ-5,000 תושבים) נמצאת 374 קילומטרים מדרום מזרח לסולט לייק סיטי ומושכת אליה רבבות תיירים בשנה, אשר באים לתור את משעולי השטח הסובבים אותה ברגל, באופניים וברכבי שטח. סוגים רבים של משעולים מציע האזור, אך עיקר תהילתה של מואב נובע ממשטחי הסלע החלקים, היוצרים הזדמנויות פוטוגרפיות מרהיבות לתיירים ועקב כך מייצרות כמויות עתק של מצגות תמונות הנשלחות לתור את שרתי הדואר ברחבי העולם.

כמו בכל אתר שטח מתויר, גם במואב יש ארועים שנתיים רבי משתתפים, כאן השם הוא מואב ג'יפ ספארי והוא נערך פעמיים בשנה, בסופי השבוע של חג הפסחא ויום העבודה (הנחגג בספטמבר). בארועים אלה פושטים אלפי רכבי שטח באופן מאורגן כמו שרק האמריקנים יודעים ויוצאים למשעולי אבן החול, היוצרת שיפועים תלולים, אך כאלה שמקנים אחיזה טובה לצמיגים וחדווה רבה לנהגים ולצלמים.

תגובות

0 תגובות