אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

המאבק בביטוח טוב לכולנו!!!

המאבק בגזירות הביטוח ממשיך - המחאה התרכזה בעליה לירושלים של למעלה מ- 2000 רוכבי דו גלגלי מכל הארץ וגם טנדר אחד שהעמיס על גבו אופנוע שטח

כמו בשבוע שעבר, גם הבוקר יקצנו מוקדם מאוד, נקראנו לדגל והתייצבנו כמו חיילים ממושמעים בפאתי ירושלים, שהרי המטרה הינה מטרה משותפת לכל רוכבי הדו גלגלי בארץ. נקודת המפגש היתה 7:00 בבוקר במחלף לטרון, בדרך למעוז חפצנו, התחלנו לפגוש קבוצות של רוכבים, חלק מעוכבים על ידי המשטרה בשולי הכביש, חלק מחכים לרוכבים אחרים שיצטרפו אליהם ורוכבים כמונו שממשיכים לעבר היעד.
המחאה שהיתה היום לא קיבלה את אישור המשטרה , אבל מטה המאבק החליט שבכל זאת המחאה תצא היום כמתוכנן ובעקבות החלטה זו קיבלו את פנינו כמויות גדולות של שוטרים שחיכו בכל צומת. בשעה היעודה ניתנה ההוראה לרוכבים להתחיל ברכיבה לכיוון משרדי האוצר, הכוונה ועזרה לוחצת של המשטרה הביאו את כל הרוכבים למתחם הגדול בתחנת הדלק בלטרון.
עם פנים מבואסות, התכנסנו כולם על רחבת הדשא, וועד הפעולה, הסביר את המפנה בתכנון וביקש עוד קצת סבלנות כי ישנה הדברות עם המשטרה.

לאחר כחצי שעה לערך, התקבל האישור מגורמי המשטרה ואנו יכולים להמשיך ברכיבת המחאה שלנו לכיוון איצטדיון טדי. שיירה ארוכה, ססגונית ומאוחדת רכבה בצורה מסודרת ומאורגנת לכיוון מרכז העיר ירושלים, קטנועים, לצד אופנועיי ספורט, טורינג, שטח – תענוג להיות חלק מכל זה. אבל המאבק עדיין לא הסתיים, עוד פעולות מחאה מתוכננות, אנחנו נמשיך לעדכן ואתם מוזמנים לקחת חלק פעיל במאבק - חתמו על העצומה כפרה

תגובות

1 תגובות

1

MT - 4X4

01 באוקטובר 2009 ב 11:47

לא לוותר!