שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

קרואטיה 2002 - ועכשיו גם אנחנו שם!

במאי השנה יתקיים ה ''קרואטיה טרופי'' 2002.
מסע ניווט ןעבירות הנמשך 8 ימים, באזורים הרריים, מיוערים וספוגי מים.
לתחרות השנה יוצאים גם שלושה צוותים ישראלים.

מיקי יוחאי מארגן תחרויות ה''יוקוהמה צ'אלנג''' בארץ, יצא לקרואטיה וחזר בידיים מלאות. מיקי יצא לבחון את האזור , שבו יתקיים הקרואטיה טרופי - השונה כל-כך ממה שאנו מכירים בישראל. מיקי ראה ונדלק ומיד סיפר לחברה וכך התחילה להתארגן המשלחת הישראלית, לקרואטיה טרופי 2002.

ובכן להרפתקאה הקרואטית יוצאים שלושה צוותים ישראלים: אריק קולפינצקי ומוקי פרחיה   בגיבוי ההנדסת חלומות ובמימון רהיטי קסטל בורוכוב. גיא רפאל ואילן שושה   מסדנת השיפורים פרוג'יפ - יוצאים לקרואטיה עם הסופה של אילן. ההכנות העיקריות של הצוות לקראת התחרות הן החלפת צמיגים מיוחדים מארה''ב מיתקונים ואטימה מלאה של הרכב מפני מים. מיקי יוחאי ועמית צידקיאלי    המשתייך לקבוצת אספיר- יוצאים עם הCJ7 האדומה של מיקי. הרכב נמצא כרגע במסגריית טל והדס להתקנת ופטנטים שונים כגון: עבודת כננת מהירה בזוג, כננת מסתובבת ועוד.

התחרות מתקיימת במתכונת של סיפור דרך(נווט ונהג), אולם רוב הנסיעה היא בשטח אתגרי וישנם קטעי קישור של כ- 2 ק''מ בין מכשול אחד למשנהו. כפי שכבר צוין, התחרות נמשכת על פני 8 ימים בין התאריכים 07/05/2002 ועד ה- 17/05/2002 ועל המתחרים לעבור כ 60 ק''מ מדי יום. לראלי נרשמים צוותים מכל העולם, רובם מגיעים מאירפה ומקצתם מארה''ב. נמשיך לדווח על הכנות הצוותים הישראלים.

תגובות

0 תגובות