שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

קרואטיה טרופי 2002 - היום הראשון והשני

אחרי יום של טיסות והסתובבות ארוכה ברחבי זאגרב כדי למצוא את המלון שלנו הצלחנו קצת לנוח.
הרכבים שהיו אמורים להגיע לזאגרב כבר לפני כמה ימים נתקעו במכס באיטליה ורק אחרי עשרות טלפונים הצלחנו לגרום לבירוקרטיה האיטלקית להניע את גלגליה אך זוג גלגלים ישראלי אחד. רק הג'יפ של צוות פרוג'יפ יצא לדרך לכוון קרואטיה כאשר הג'יפים האחרים של מיקי יוחאי ואריק קולפניצקי עדיין תקועים באיטליה.

קרואטיה טרופי - היום הראשון 9.5.02.

אחרי יום של טיסות והסתובבות ארוכה ברחבי זאגרב כדי למצוא את המלון שלנו הצלחנו קצת לנוח. הרכבים שהיו אמורים להגיע לזאגרב כבר לפני כמה ימים נתקעו במכס באיטליה ורק אחרי עשרות טלפונים הצלחנו לגרום לבירוקרטיה האיטלקית להניע את גלגליה אך זוג גלגלים ישראלי אחד. רק הג'יפ של צוות פרוג'יפ יצא לדרך לכוון קרואטיה כאשר הג'יפים האחרים של מיקי יוחאי ואריק קולפניצקי עדיין תקועים באיטליה.

קרואטיה טרופי -  היום הראשון 9.5.02.

הג'יפ של צוות פרוג'יפ שוחרר רק בשעה עשר כאשר שאר הג'יפים עדיין באיטליה. לקחנו את הג'יפים בדרכנו לאקו סלו - מקום התחלת התחרות - כאשר בדרך עוד עצרנו בפנצ'ריה כדי להחליף לצמיגי באגרים אותם הבאנו מהארץ במטוס. את אקו סלו מצאנו לפי סיפור הדרך אותו קיבלנו ממארגני התחרות באי מייל ולאחר ניווט קל מצאנו את המקום ונדהמנו: כל משתתפי התחרות הגיעו עם ג'יפים משופרים ביותר - טויוטות, יונימוגים, סיקסים ורנגלרים כל אחד יותר משופר מהשני - התחרות תהיה קשה. התמקמנו, הקמנו אוהלים וכעת רק נשאר לחכות להתחלת התחרות.

מחר מצפה לנו יום הדירוג בו יקבע סדר הזינוק ליום המחרת בו נצטרך לטס על הר תלול ביותר משופע בעליות מטורפות ובוץ בכמות מסחרית לאחר שהשבוע האחרון כמו גם היום היה גשום ביותר. נקוה שמחר בבוקר יגיעו שאר הישראלים ונתחיל את התחרות ברגל ימין.

קרואטיה טרופי 2002 - היום השני.

לאחר איחוד מחודש עם שאר הצוותים הישראלים אשר הגיעו למאהל רק היום בעשר בבוקר התחלנו להתארגן לקראת יום הדירוג. בהגרלה של היציאה למקצה המוקדמות, קיבלנו את המקום החמישי והיינו מאד מרוצים מכך שלא נצטרך להיסחב מאחורי צוותים פחות מיומנים, התכוננו ליציאה וכבר נעמדנו ליד קו הזינוק.

 קרואטיה טרופי 2002 - היום השני.

לאחר בדיקה רגלית של המסלול המיועד, ולאחר שכמעט התעלפנו מהעליה הרגלית הרגשנו מוכנים ליום הקשה, אך חיכתה לנו הפתעה המוכרת לנו מהארץ. משרד איכות הסביבה הקרואטי החליט שאסור לנו לעלות במעלה ההר ולכן לאחר כל ההכנה הנפשית הרבה חזרנו למאהל, לאחר שהתבשרנו כי היום הראשון מבוטל. חזרנו למאהל ברגשות מעורבים אבל יותר מאוכזבים לאחר שכל כך חיכינו להתחיל את התחרות. מחר אנו מקווים כי נתחיל להתחרות סוף סוף ונוכל להראות לכל הארופאים את האיכות של צוות פרדוקס-פרוג'יפ.

תגובות

0 תגובות