שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ראלי דקאר: אל-עטייה חוזר לקבוצת X-raid

הנהג הקטארי עוזב את קבוצת פולקסוואגן, לאחר שזו החליטה להתמקד במירוצי ה-WRC ולוותר על הדקאר

רגע לפני שחתם על חוזה שמן מאוד וארוך טווח עם פולקסוואגן, כנהג הבכיר בקבוצת ה-WRC שלה, החליט נאסר אל-עטייה שחשוב לו יותר להגן על כתר האליפות בדקאר, והוא יחתום ככל הנראה עם קבוצת X-raid, וינהג את אחת ממכוניות המיני שלהם בראלי הבא. להזכירם, אל-עטייה כבר נהג עבור הקבוצה בעונת 2009, אז נפסל משום שדילג על נקודות ביקורת לאחר שמנוע מכוניתו התחמם.
הספונסר הראשי של אל-עטייה, מנצח דקאר 2011, הוא קונצרן בארווה (Barwa), חברת השקעות בינלאומית שבסיסה בקטאר. בראיון איתו, אמר אל-עטייה כי ראשי הקונצרן הבהירו לו שההשתתפות בדקאר חשובה עבורם הרבה יותר מאשר מירוצי ה-WRC. ''אני לא יכול לאכזב אותם'', אמר אל-עטייה, ''אחרי התמיכה הגדולה והגב שנתנו לי לאורך השנים''.

ההחלטה של אל-עטייה הדהימה את ראשי פולקסוואגן, במיוחד לאור העובדה שהנהג הקטארי היה מעורב מאוד בפיתוח ה-Polo R WRC, איתה היה אמור להתחרות בעונה הבאה. אל-עטייה מתכנן להמשיך ולהשתתף במירוצי ה-WRC, כשהאפשריות העומדות לפניו הן כנהג של קבוצת פורד או של קבוצת סיטרואן.
קבוצת X-raid טרם הגיבה למהלך, ולא ברור מי מבין הנהגים שלה שלקחו חלק בדקאר 2011 ימשיכו איתה. אל תשכחו כי מדובר בנהגים מהשורה הראשונה כמו פטרהנסל וצ'יצ'ריט, שבוודאי תהיה להם מילה לגבי הנהגים שהם רוצים לראות לידם.

תגובות

0 תגובות