שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ליגת מוטוקרוס - חוזרת ובגדול מרוץ מס' 1 גוליס 11.2.12

שבת עם מזג אוויר מוזמן במיוחד למשתתפים ולצופים.
ליגת המוטוקרוס חוזרת והסבב הראשון מתקיים בג'וליס. למעלה מ- 50 רוכבים השתתפו באירוע ומאות צופים התקבצו על הגבעות מסביב ונהנו מהאירוע.

יוני לוי - מקום ראשון קטגוריית אופנועי אנדורו

יוני לוי - מקום ראשון קטגוריית אופנועי אנדורו יוני לוי - מקום ראשון קטגוריית אופנועי אנדורו

שבת בבוקר, יום יפה, השמש זורחת ומייבשת את השלוליות מהגשם ששטף את אזור המרוץ מהימים האחרונים.   הפקה מדהימה מבית נעם היימן והצוות שלו יחד עם גולדי ואפי שטיינבאום (עם הטרקטור המחלץ) וצוות עמותת המוטוקרוס, מקימים מסלול מדהים שנותן לרוכבים לבטא את עצמם.   ואכן לאחר פגרה של מספר שנים, נרשמה בדפי העמותה הרשמה יפה לתחילת הליגה.

מתארגנים למרוץ

מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ מתארגנים למרוץ

המרוץ חולק לקטגוריות: מתחילים אנדורו, אנדורו E1, E2, E3, מתחילים מוטוקרוס, מוטוקרוס לייטס, מוטוקרוס פתוחה, כל קטגורייה ביצעה 5 הקפות ושני מקצים.     והאקשן במסלול ...... תענוג !!!!     בקטגוריית מתחילים אנדורו - רון שטפל משאיר שובל בוץ לשאר המשתתפים בשני המקצים שהשתתף ומנצח בשניהם.     בקטגוריית אנדורו - המופע הגדול של המרוץ, במקצה הראשון יוני לוי נופל ומאבד את מיקומו בין הראשונים, אך מדובר ביוני לוי שמהר מאוד משיג את הרוכבים ומנצח את המקצה, גם במקצה השני זוכה יוני לוי במקום הראשון.    

רון שטפל - ילד פלא

רון שטפל - ילד פלארון שטפל - ילד פלא

בקטגוריית המוטוקרוס הפתוחה - התחרות היתה צמודה כל הזמן בין משפחת אוחנה אליקו וחיים לבין עידו כרמון כשאליקו אוחנה זוכה במקום הראשון בקטגורייה.   בקטגוריית מוטוקרוס לייטס זוכה במקום הראשון אסף בן אהרון.   בקטגרויית מתחילים מוטוקרוס זוכה במקום הראשון עומר דוד.

תוצאות הקטגוריות השונות:

מתחילים אנדורו: 1. רון שטפל 2. ברק ברוך 3. אביתר כהן   אנדורו: אנדורו E1: שלישיית גאס גאס 1. דן מיה 2. מתן ניר 3. תומר שפירא   אנדורו E2: 1. יוני לוי 2. זיו כרמי 3. איוב שוגן   אנדורו E3: 1. יוסי תחאכו

מתחילים מוטוקרוס: 1. עומר דוד 2. בן ויסלוביץ 3. אביתר כהן   מוטוקרוס לייטס: 1. אבף בן אהרון 2. דור עטיה 3. רוני רגף   מוטוקרוס פתוחה: 1. אליקו אוחנה 2. עידו כרמון 3. חיים אוחנה

תודה לעמותת המוטוקרוס על הפקת האירוע ולצוות באחה ישראל של נעם היימן, לכל הספונסרים , לרוכבים, למלווים ולקהל הרב שהגיע ועודד.   משהו בקטנה אבל מאוד צורם בעין:   בסיום כל מרוץ - יש טקס חלוקת גביעים למנצחים, מגיע להם , הם רכבו וניצחו, רק חבל שהקהל לא נשאר גם לשלב הזה במרוץ. אבל עיקר הפניה - היא לשאר המשתתפים שרכבו ולא זכו, הם מתפוגגים מיד עם סיום המקצה שלהם ולא נשארים לחלוק את הכבוד למנצחים.   לפננו חצי שנה של הרבה !!! פעילות מוטורית בכל התחומים - הקהל מוזמן להגיע, לעודד ולהנות מהספורט המוטורי עם מיטב הרוכבים והנהגים שיש לנו בארץ. כולם מוזמנים להשאר ולעודד את המשתתפים גם בטקס חלוקת הגביעים.

תמונות מהפודיום

תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום תמונות מהפודיום

כל התמונות מהמרוץ - תהנו .....

לתמונות נוספות מהמרוץ עברו לעמוד 2 >>>

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

15 בפברואר 2012 ב 22:30

למה אי אפשר להגדיל את התמונות המוקטנות ?

2

Ogash Ofer

16 בפברואר 2012 ב 07:19

למה אי אפשר להגדיל את התמונות המוקטנות ?

אורח/ת כתב/ה:
""
בשביל להגיל תמונה יש לקליק עליה. בדקתי בכתבת המוטוקרוס אצלי במחשב וגם באייפון וזה עובד. (אולי תנסה להקליק על תמונה אחרת). בכל מקרה מעבר בן תמונות גדולות - יכול להתבצע גם באמצעות הקלקה על תמונה.