שטח 4X4 > כתבות > שטח

כוננות חומר לבן

שלג נדיר ביקר אתמול בפיסת המדבר הקטנה שלנו. הובלנו חבורה של אנשי שטח ספונטניים אל החרמון המושלג. חוויות ותמונות מהארוע המלבב

ארצנו היפה אינה מתברכת בימים רבים של שלג. ישנן שנים בהם כמעט ולא יורד החומר הלבן הממכר הזה, לכן בכל פעם שצצים להם הפתיתים הלבנים מתחילה גם החגיגה הגדולה. אתר השטח הישראלי החליט להרים את הכפפה ולהוציא טיולים לשלג, טיולים שלא מתחשבים בידידותיות מזג האוויר והשאלה היחידה בה מתחשבים היא זמינות השלג. למסע שכזה צריכים לצאת אנשים הנכונים לצאת להרפתקה של חילוצים, שקיעות וכמובן הדובדבן שבקצפת - נסיעה על שלג.

ביום רביעי בבוקר הוזנקו הנרשמים הראשונים לטיול שלג בחרמון. יצאנו מהמרכז בגשם שלא מפסיק לרגע, אבל ככל שהצפנו הגשם נחלש וגם תפסנו רגעים של שמש, דבר שנוצל להפסקת קפה ולטעימה מהנרגילה של משה. התחלנו לטפס אל רמת הגולן מזעורה אל יער אודם ומשם לכוון החרמון. כאן כבר הבנו כי דרמות מיוחדות לא יהיו, אלא רק טיול נעים בדרכים לא ממש קשות וטעימה נעימה להפליא מהחומר הלבן.

אז חילוצים לא היו, גם בוץ לא ממש, אבל שלג היה גם היה, משחקים של הילדים הקטנים והגדולים בשלג ונסיע ממושכת בזמן שבחוץ יורד שלג. אפילו חווינו נסיעה תחת מטר שלג כבד - חוויה אדירה. בקיצור, כיף אדיר, תודה לכל המשתפים הספונטאניים ולהתראות בטיולים הבאים.


לתמונות נוספות מהטיול לשלג הקליקו כאן

תגובות

1 תגובות

1

טויוטה

28 בדצמבר 2006 ב 20:41

אין בעיה מעידה קטנה

נתתי פשוט לכולם להרגיש טוב
לא היה נעים לעלות את זה בכזאת קלות