שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

שמונת הצוותים מישראל מזנקים היום לראלי יוון 2014

עופר אדר, שליח אתר השטח לראלי יוון 2014, בדיווח ראשון מטקס הפתיחה בעיר נפקטוס, יוון, משם יזנקו היום 8 צוותים ישראלים לראלי היווני.

קשת בשמי העיר Nafpaktos

כמה דקות לפני שהחל טקס הפתיחה של ראלי יוון 2014 הופיע קשת בשמי העיר Nafpaktos, ממנה מזנק הראלי. לצופים זה היה מחזה מרהיב, אבל המתחרים הודאגו במקצת בגלל הגשם הקל שירד לאורך כל היום, מחשש שדרכי העפר יהפכו לעיסת בוץ. התחזית שמדברת על ימים בהירים בהמשך השבוע, הרגיעה אותם במקצת.

עבור הצוותים הישראליים ההכנות החלה יום קודם לכן. נחיתה באתונה, הוצאת כלי הרכב מהמכולות בהן הגיעו דרך הים, העמסת כל הציוד על כלי הרכב המלווים, וקדימה לדרך. ארבעת רכבי המירוץ עשו דרכם על הכביש, שלושה מהאופנועים הוטענו על נגרר בעזרתו האדיבה של ואסיליס, שניצח בראלי בשנה שעברה ואינו משתתף השנה בשל חוסר במזומנים. האופנוע הרביעי נדחק לתוך אחד מהרכבים המלווים. 

מוכנים לזינוק

בבוקרו של יום שני, גדשו הצוותים המתחרים את הרחבה מול המלון בו התקיים הרישום לתחרות. הבדיקות הטכניות נערכו ברחוב, באווירה נינוחה ביותר, בלי להתעכב יותר מדי על דברים טפלים...

לאחר הרישום והבדיקות, מתמקמים בביוואק. כמה מהצוותים האחרים מגיעים מצוידים בצורה מרשימה, עם משאיות סיוע ענקיות גדושות כל טוב. הצוותים שלנו מקימים כמה סככות צל ומוכנים לעבודה. ברכב של ניצן ודובי נזילת שמן קטנה שמתוקנת בזריזות, תקלות נוספות בכלים האחרים מתוקנות גם הן. כולם מוכנים לזינוק בבוקרו של יום שלישי.

מספרי הצוותים

רז הימן והלל סגל, צוות פוינטר, קיבלו את המספר המחייב 500 כיאה לאלופי סבב הבלקן לשנת 2013, והם יוזנקו ראשונים מבין המכוניות. ניצן שקל ודובי נוימן קיבלו את המספר 505, אביב קדשאי ויזהר ערמוני 508 ורכבם של רועי שפירא ואיתי מולדבסקי נושא את המספר 516.

בקטגוריית האופנועים דורון וינטר עם המספר 8, נדב לוגסי וברק דודאי קיבלו מספרים עוקבים, 146 ו-147, ומספרו של צליל ונדרהורן 162.

קישור למעקב הרשמי אחר המתחרים

ראלי יוון הבינלאומי HELLAS RALLY RAID 2014

הראלי ימשך לאורך כ- 2165 ק''מ (כ- 515 ק''מ יותר משנה שעברה), כש- 1255 ק''מ מהם יהיו מדודים ב- 13 סטייג'ים במשך 6 ימים.

בראלי ישתתפו כ- 180 משתתפים מעשרות מדינות באירופה, רובם על אופנועים.

בראלי שלוש קטגוריות רכבT1, T2, UTV -  וחמש קטגוריית אופנועים - עד 450 סמ''ק, 450 עד 625 סמ''ק, 650 סמ''ק ומעלה צילינדר אחד, 650 סמ''ק ומעלה 2 צילינדרים וטרקטורונים.

קישור לדיווח הראשון - נבחרת ישראלית גדולה יוצאת לראלי יוון

מהלך הראלי:

יום שלישי 6.5.14: 165 ק''מ, מתוכם 65 ק''מ תחרותיים בסטייג' אחד.

יום רביעי: 425 ק''מ בסך הכל, מתוכם 275 תחרותיים בשלושה סטייג'ים.

יום חמישי: 350 ק''מ בסך הכל, מתוכם 200 תחרותיים בשני סטייג'ים.

יום שישי: 435 ק''מ בסך הכל, מתוכם 285 תחרותיים בשלושה סטייג'ים.

יום שבת: 570 ק''מ בסך הכל, מתוכם 330 תחרותיים בשלושה סטייג'ים.

יום ראשון 11.5.14: 220 ק''מ בסך הכל, מתוכם 100 תחרותיים בסטייג' אחד.

התוצאות הסופיות יוכרזו ביום ראשון הקרוב לקראת הערב ואז גם ייערך טקס הסיום.

תודות לספונסרים הרבים שתומכים בקבוצות:

פוינטר-שגריר,-ICL שילוח,  אוטולוקס-צמיגי טויו, טלפארמה, CRANERGY, מוסך אופרוד, רודי פרוג׳קט, משרד התרבות והספורט, וידיסקו, אראן אלקטרוניקס, חולון מוטורס, xado שמנים לרכב.

נאחל הצלחה לכל הצוותים מישראל

נאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראלנאחל הצלחה לכל הצוותים מישראל

כבוד עולמי!

בדיווח הרשמי -קישור לקראת הזינוק של הראלי מציינים המארגנים בכותרת כי 200 קבוצות מזנקות בניהם האופנוענים בעלי שם עולמי ווינטר (הרוכב הישראלי!): Hellas Rally: 200 teams and stars like Kinigadner, Fretigne, Pastori, Winter...

תמונות שצילם ישי קינן:

תמונות שצילם ישי קינן:תמונות שצילם ישי קינן:תמונות שצילם ישי קינן:תמונות שצילם ישי קינן:

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

06 במאי 2014 ב 16:01

יופי של תמונות

יופי של תמונות....עצמאות שמח!!!!!

2

רני פלג

06 במאי 2014 ב 21:12

עופר תהנה מכל רגע