שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ראלי יוון 2014 – סיכום יום רביעי

יום קשה ומרובה תאונות עבר היום על משתתפי הראלי, ששיאן בנפילה לתעלה בצד הדרך של הרוכב הישראלי צליל ונדרהורן. ברק דודאי, שעבר לידו, המתין עימו עד שפונה מהשטח לבית חולים בעיר סמוכה, כשהוא סובל ככל הנראה משבר בירך.

מוקדם יותר, עוד בתחילתו של המקטע התחרותי הראשון, התנגש טנדר הטויוטה השחור של הנהג הצרפתי, שזינק ראשון, בטנדר הטויוטה של הצוות הבולגרי שזינק שני. הצרפתי, שסבר בטעות כי שגה בניווט, הסתובב וחזר על עקבותיו ואז פגע חזיתית בטנדר השני. התוצאות: הבולגרים כנראה מחוץ לראלי, הצרפתי עדיין בפנים אך היתרון שלו כמוביל הדרוג הכללי הצטמצם מאוד.

תאונה נוספת ארעה לצוות יווני בטויוטה שמספרה 514, שהוביל את קטגוריית ה- T2. מכוניתם התהפכה במקטע הראשון והם לא זינקו כלל למקטע השני. רועי שפירא ואיתי מולדבסקי, שסיימו את היום ללא תקלות מיוחדות, מובילים כעת את הקטגוריה והם במקום הרביעי בדרוג הכללי.

צוות פוינטר, רז הימן והלל סגל, ניצלו את התאונה של שני טנדרי הטויוטה כדי לסגור את הפער מהצוות היווני בפג'רו מס' 504, שזינק שלישי  וישבו על  זנבו עד שטעות ניווט ופנצ'ר עיכבו אותם לכמה דקות. את המקטע הראשון סיימו במקום השלישי אך בשני כבר סיימו במקום הראשון וכעת הם מדורגים במקום השלישי בדרוג הכללי, בפיגור של תשע דקות בלבד אחרי המוביל.

לאביב קדשאי ויזהר ערמוני היה יום מוצלח ביותר, נטול תקלות, והם סיימו את שני המקטעים במקום השני. בדרוג הכללי הם תופסים את המקום השישי. גם ניצן שקל ודובי נוימן סיימו יום ללא דרמות מיוחדות, ומיקומם בדרוג הכללי לא השתנה – 12.

היום (שבת) היה אמור להיות ארוך במיוחד, כ-500 ק''מ, עם שלושה מקטעים תחרותיים בני כ-110 ק''מ כל אחד. בשל החשש להיכנס לחשיכה, וייתכן גם שבגלל התאונות, החליטו המארגנים שהמקטע השלישי יבוטל וכך צפויים למתחרים רק כ-200 ק''מ תחרותיים. המרווח המזערי בין שלושת הראשונים במכוניות (היווני שבמקום השני מפגר בשתי דקות בלבד אחרי המוביל), מבטיח לנו יום מעניין. 

תודות לספונסרים הרבים שתומכים בקבוצות:

פוינטר-שגריר,-ICL שילוח,  אוטולוקס-צמיגי טויו, טלפארמה, CRANERGY, מוסך אופרוד, רודי פרוג׳קט, משרד התרבות והספורט, וידיסקו, אראן אלקטרוניקס, חולון מוטורס, xado שמנים לרכב.

קישורים:

תגובות

0 תגובות