שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מועדון ג'יפ ברמת ברנע והסביבה - ספטמבר 2015

מועדון ג'יפ יצא לטייל באזור הגבוה של הנגב. התחלנו בשדה בוקר וסיימנו לא רחוק מעזוז. היו רנגלרים וצ'ירוקי וגרנד חדש לגמרי, אבל תוספת מעניינת הייתה CJ8 מבוגר, שהזכיר לנו איך טיילו פעם.

imageimageimageimageimageimageimageimage

image

הטיול בתחיל בשבילים המחורצים המובילים לרמת ציפורים. עצרנו לביקור קצר באחד ממפעלי המים של הנבטים, נכנסנו ליובלי נחל והתחלנו את הטיפוס הארוך לראש הר לבן.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

הדרמנו מהר לבן לכיוון שדה חפיר. עצרנו בבאר רסיסים רק כדיל לפגוש שם בטרקטור השואב את מי הבאר. משם לבאר המרכזית באזור - באר חפיר, דרך נחל ניצנה אל נקודת הסיום סמוך לעזוז. בין לבין, החלפנו צמיג עקב חתך בדופן, שתיקון השטח שלו לא צלח.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

image

סיימנו את הטיול בחיבור לכביש ניצנה - עזוז. צמוד לכביש נמצאים אתרים שביקור בכל אחד מהם שווה טיול בפני עצמו. נעמתם לי מאוד ומקווה שנהניתם. להתראות בטיולים הבאים.

לכל יומני המסעות הקודמים של מועדון ג'יפ - הקליקו כאן לטיולים הבאים של מועדון ג'יפ - הקליקו כאן לטיולים הבאים של מועדון ג'יפ רנגלר רוביקון - הקליקו כאן לדף מועדון ג'יפ - הקליקו כאן

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת

22 באוקטובר 2015 ב 12:17

אוהד

כל הכבוד לחברי המועדון העיקר דגל ישראל גיפ העתיק???!!!! מספיק עם סיפור ארץ ישראל הללו$$#$$

2

דורית נשר

24 באוקטובר 2015 ב 09:37

אוהד

חיים חביבי, 1. ברור לחלוטין שאתה לא מאלה שחופרים, אבל אתה חייב להפסיק לכתוב בקודים. לא כולם מכירים את הכתיבה שלך ולכאלה לא ברור אם אתה בעד או נגד.  2. לטובת אלה שלא מכירים את הכתיבה של חיים, חיים אוהב לעשות שימוש בלשון סגי נהור.  3. חיים, אתה טועה ומטעה. האנשים שמטיילים בשטח, הם אנשים של ארץ ישראל היפה. מי שבעיניו הכל רק $$$$$ לא יוצא לטייל בשטח. תא מלאה בהם, ג'יפים שלא ''ראו'' בחייהם יום אחד של שטח. דרך אגב, אפשר לראות את הארץ גם בלי ג'יפ- ברגל, באופניים או בג'יפון קטן וצנוע.

3

האמר סיור

27 באוקטובר 2015 ב 15:56

כתבה חדשה - מועדון ג'יפ ברמת ברנע והסביבה - ספטמבר 2015


האמת.... די מעניין הרכב הישן והעתיק הזה. :)