מועדון ג'יפ רנגלר לבריכות מרכז רמת הגולן - אוגוסט 2016

בכל שנה, טיול אוגוסט הוא השלישי והאחרון, בטיולי המים של מועדון ג'יפ - רנגלר. הפעם, יצאנו להסתובב ולטבול בפינות היפות והשקטות, של מרכז רמת הגולן.
התחלנו במים וסיימנו במים, כך שהחום הגדול לא הורגש כלל. להיפך.
בין לבין, עברנו בשבילים מוכרים ומוכרים פחות, היינו שריונרים ליום אחד (יום אחד יותר מידי), וכתמיד, נהנינו מחברותא נהדרת.

תכננו להגיע עד צפון רמת הגולן, אבל הרצון לטבול סמוך לנקודת המפגש, הביא אותנו להיפגש באזור הכנרת. המתדלקים של תחנת הדלק, לא ראו כמות כזאת של רנגלרים, מסתובבת להם בין הרגליים, מעולם. כדי לא להפריע את שגרת התדלוק, וכדי שהחבר'ה בטרקטורונים לא יהרגו את עצמם, כדי לקבל מאיתנו קצת תשומת לב, אנחנו מברכים את המצטרפים החדשים למועדון, סוגרים את הדברים בראשי פרקים ויוצאים לדרך. לדרך? בעצם, עוד לא. קודם כל, מים!

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

טמפרטורת הגוף ירדה ואפשר להתחיל את הטיול. הטיפוס הארוך לאום אל קנטיר עובר עלינו בקלות. עוצרים לרגע לטבול בגבי נחל סמך, משתעשעים בירידה ובטיפוס שבמקום וממשיכים. בית הכנסת העתיק של עין הקשתות מרשים מאוד. מלאכת השחזור מתקדמת במהירות ומביקור לביקור, הולך בית הכנסת ומקבל צורה. מספרים את סיפור המקום והאנקדוטות המשעשעות הקשורות אליו וממשיכים.

תרגיל הקורה

תרגיל הקורהתרגיל הקורה

באיזשהו שלב, החליט מי שהחליט שערימת הסלעים בה נתקלנו, היא לא פחות מהתנאים האידיאלים לתרגילי גמישות ושיווי משקל. הסלעים (בגובה נער בר מצווה) המאיימים, עומדים בחוסר סדר, אבל חיש מהר, נכנעים לצמיגים המאיימים והגבוהים לא פחות, של הרוביקון. היה חסר לנו גרוש ללירה והמכשול היה צר להכעיס. עוד בולדר בגודל ממ''ד במקום הנכון, והוא היה מאחורינו. בפעם הבאה, נבוא עם בולדרים מתנפחים.

הפסקת צהרים

הפסקת הצהרים הייתה מאוחרת במקצת. בעיית צל ורצון לעצור במקום נורמאלי, הביאו אותנו לעצור לארוחת צהרים מאוחרת יחסית. בהפסקה, החווג'ה היימן, לימד אותנו איך עושים קפה אסלי (אם במקרה יש לנו חצי יום פנוי), כולל קלייה וטחינה של הפולים. הכנת הקפה היא טקס ארוך ומעניין, וקהל סקרן, החל להיאסף סביבו. בפעם הבאה, אני מספסר בכרטיסים.

החלק הבא של הטיול, חסוי. נסענו איפה שנסענו (התברברות כללית), ראינו את מה שראינו (אי אפשר היה לראות כלום) וחצינו את מה שחצינו (מים?). מה שאפשר לומר הוא, שבסוף החלק הזה, גם התגאיתי וגם ריחמתי על השריונרים לדורותיהם. עיסאם צריך להודות לי, על שהמלצתי לו לפרוש, רגע לפני הקטסטרופה. אחרת, היה יותר קל לו למכור את האוטו מלנקות אותו.

imageimageimageimageimageimageimageimage

הספקנו לעצור לטבילה בפינה שקטה, כדי לנקות סופית, את כל האבק שאספנו במשך היום. לא עצרנו בנקודת הטבילה הבאה, בשל ריבוי המתרחצים ואת המקומות היפים האחרים, נשמור לטיולים הבאים. שעת אחר צהרים מאוחרת, והגיע הזמן לסיים. אנו עוצרים בנקודת תצפית שקטה, כדי לסיים את הטיול, בנחת ובפרטיות.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

סיימנו את הטיול האחרון לצפון, בקיץ הזה. לשורת המשתתפים הוותיקים, הצטרפו חדשים וויחד עם אלי ממכשירי תנועה, אני מקווה שכולכם נהניתם. התקופה האחרונה הייתה לא קלה (בלשון המעטה) לחלקנו. שמחתי מאוד לפגוש את כולכם ולראות, שהטיולים המשותפים, ממשיכים להיות אבן שואבת לכולנו. הטיול הבא חוזר לדרום ואחריו, תחל עונת הטיולים של שנת תשע''ז. בריאות ואושר ושנדע כולנו, רק בשורות טובות. להתראות בטיולים הבאים.

לטיול מועדון ג'יפ הבא - הקליקו כאן לטיול הבא של מועדון ג'יפ רנגלר ורוביקון - הקליקו כאן להדרכות נהיגה של מועדון ג'יפ - הקליקו כאן לטיולים נוספים - הקליקו כאן