שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מצפון הבקעה לגלבוע - ואדי אל חשנ'ה במסע ג'יפים מיוחד - השור הזועם-המסע הבא:19.3.11

אח..אח איזה טיול ג'יפים מגניב.
אין לי מילים אחרות להגדיר את המסלול הזה. לאלו, שכמוני, אוהבים נהיגה טכנית, עבירות קשה, את הצבע הירוק של הפריחה והתמודדות עם אתגרים, המסלול הזה חייב להיות מסומן ב-V.
ואדי אל חשנה - צפון הבקעה - אגדה!!!
הדריך: וייזל עדי, 12 פברואר 2011.

אריה מכוון את אשתו רוני באחד מהקטעים היותר מסובכים במסלול

אריה מכוון את אשתו רוני באחד מהקטעים היותר מסובכים במסלולאריה מכוון את אשתו רוני באחד מהקטעים היותר מסובכים במסלול

הולכים אל הלא נודע...

 שבת 12 לפברואר, יצאנו קבוצה של חברה אמיצים למסע אל הלא נודע.פורסם טיול בכותרת  'מסע הכנה' ויצאתי להכיר צירים חדשים באיזור צפון הבקעה.   איזור מהמם ביופיו שרק לאחרונה התחילו לפקוד אותו ג'יפאים, ועד התקופה האחרונה, ממש בודדים טיילו שם.את הטיולים בבקעה הובלתי תמיד באיזור הסרטבא, מנתיב הגדוד או מקיבוץ גלגל לעבר הסרטבה והפעם טיילנו בחלקה האחורי של הבקעה. ציר ואדי אל חשנה נמצא לא רחוק מהכפר ברדלה הסמוך למחסום הבקעה והינו חלק משמורת נחל בזק עילי, הוא ציר המסומן בסימון שבילים שחור והנסיעה בו נחשבת לעבירות קשה ביותר!!   אין המדובר במעלות שצריך ללחוץ על הגז והכוח של הרכב יעשה את העבודה, אלא במיומנות נהיגה, בבחירת נתיב נסיעה אחד ונכון ,אחרת פשוט נתקעים!!   הרבה בנייה עם סלעים כך שיתאימו לרכב הכי נמוך בשיירה, חילוצים הם דבר שבשגרה. הנהג חייב להיות מרוכז כל העת בדרך ואין זמן להסתכל לצדדים רק על המכוון או על הציר אחרת זה יעלה בצמיג קרוע!! או ישיבה ארוכה על סלע גבוה שלא תבינו איך לא ראיתם אותו.   דאגתי לקטלג את הטיול כעבירות קשה בשל העובדה כי לא הכרתי את הציר ולא רציתי הפתעות ואכן הציר לא אכזב- קשה לכל הדעות! אמנם תכננתי לסיים את הציר ולעלות לגלבוע אך מספר דברים שלא תלויים בי, מנעו מאיתנו להספיק, אבל זה חלק מהעניין.    רכב שהתחמם והתברר שנקרעה צינורית מים , תקר בגלגל של אחד הרכבים. נסיעה מאוד איטית בציר אל חשנה וכמובן מפגש עם קבוצה גדולה בכיוון הנגדי שאילצה אותנו להמתין כשעה ולצפות בהנאה רבה יש לומר בקבוצה המטפסת את הציר (אנחנו ירדנו... כן! ).    איזור הבקעה זכה לקבל כמות מכובדת ביותר של מים והאיזור פשוט ירוק שזה מדהים. להוסיף לזה את הנופים שרואים מהפסגות הגבוהות וזה שילוב מנצח.

הולכים אל הלא נודע...

ירידה של מדרגה המביאה את הרכב לשיפוע צד מלחיץ...

ירידה של מדרגה המביאה את הרכב לשיפוע צד מלחיץ...ירידה של מדרגה המביאה את הרכב לשיפוע צד מלחיץ...

תחילת המסלול

נקודת המפגש נקבעה ליישוב מחולה על כביש הבקעה לא רחוק ממחסום הצבאי  - מחסום הבקעה. התכנון במקור היה להמשיך ,פחות או יותר, מהמקום בו הפסקנו בטיול הקודם. אך ציר ואדי אל חשנה שכל כך סקרן אותי בשבוע שלפני המסע, הביא אותי לקבל החלטה לנסוע לואדי ולא להידבק למסלול המקורי.   בדיעבד, ההחלטה התבררה כמוצלחת. תחילה טיפסנו לעבר גבעה מעל היישוב שדמות מחולה וממנה ניתן היה לתצפת על ירדן, על חלקו הדרומי של נהר הירדן, על החצר האחורית של בקעת הירדן וכמובן לשטוף את העיניים בכמות של ירוק כהה, פרחים בשלל צבעים וריח של אוויר נקי מזכך.

תחילת המסלול

תחילת המסלול

תחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלולתחילת המסלול

ואדי אל חריר

לאחר שהגענו לחלקו האחורי של כביש הבקעה, הכבישים המערביים יותר, חיפשנו מקום יפה ונוח לעצור בו לארוחת בוקר. מייד כשהגענו לעין אל-ג'מל, הבנתי כי זה בדיוק המקום לעצור. שפע של ירוק, נוף טרשי שבכל כמה מטרים צומחת לה רקפת או פרח עונתי אחר. הצבעים מסביבנו היו מדהימים.   ישראל מצא רחבה נוחה ופתחנו שולחן.מיד בתום הארוחה התחלנו את המסלול האמיתי- נסענו לכיוון ואדי אל חריר שיוביל אותנו בהמשך לואדי אל חשנה.  הנסיעה בואדי נוחה יחסית למה שציפה לנו בהמשך.   מפגש מוזר היה לי כמוביל וכראשון בשיירה עם שור זועם. באחד מקטעי המסלול הגענו לעדר של פרות עם הרבה עגלים ותוך כדי ההתלהבות מהעדר ומהקטנים הרעש של הרכבים פינה את כל העדר לצידי השביל ורק פרה אחת נותרה במרכז הציר ומסרבת בתוקף לזוז. מהר מאוד הבנתי כי אני מתמודד עם שור שהימצאותנו באזור ובסמוך לנשותיו ולילדיו, לא מוצאת חן בעיניו, וזה בלשון המעטה....ככל שהתקרבתי אל הפר כך הוא הוריד את ראשו יותר לעמדת קרב- ככל שהשניות חלפו, כך גבר החשש כי הוא עומד לנגוח ברכב. כולם בקשר אומרים לצפור,להתקדם ' הוא כבר יזוז אתה תראה' - ''איזה יזוז ואיזה נעלים''. החיה המאיימת הזו סובבה את ראשה והחלה לנגוח קלות בחלקו הקידמי של הרכב ואני כבר בדימיוני רואה איך אני נגרר אחר כבוד בשל חור ברדיאטור מקרנו של הפר. ככל שהתקרבתי אליו כך גברה ההתנגדות והרגשתי כי הפר דוחף אותי אחורה.חשבתי שלחיצה על הגז תועיל אבל הדבר הביא את הפר למצב שצווארו מסתובב אך הגוף לא זז. האמת פחדתי לעצבן ת'בחור - אריה סבן קיבל אומץ ,עקף אותי משמאל בואדיון, הדבר משך את תשומת ליבו של הפר שהחל לדלג ולאיים על הדיפנדר של אריה ובכך השור נשאר בואדי משמאל.   אני מודה שאלו היו דקות מלחיצות וכמו המסלול עצמו - גם זו הייתה הפעם הראשונה שלי מול פר עצבני.   בציאה מואדי אל חריר נכנסנו לואדי אל חשנה, לאחר תיקון של הגאלופר של יניב, נכנסנו לנסיעה טכנית ביותר בואדי - היה פשוט מדהים.  ניתן לתמונות לדבר..

ואדי אל חריר

הפעם הבאה..

המסע הבא: 19.3.2011

תגובות

40 תגובות

1

עדי וייזל

13 בפברואר 2011 ב 08:55

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

אתמול, שבת 12 לפברואר, יצאנו קבוצה של חברה אמיצים למסע אל הלא נודע.פורסם טיול שכונה 'מסע הכנה' ויצאתי להכיר צירים חדשים באיזור צפון הבקעה.איזור מהמם ביופיו, שרק לאחרונה התחילו לפקוד אותו ג'יפאים, ועד התקופה האחרונה, ממש בודדים טיילו שם.את הטיולים בבקעה הובלתי תמיד באיזור הסרטבא, מנתיב הגדוד או מקיבוץ גלגל לעבר הסרטבה והפעם טיילנו בחלקה האחורי של הבקעה. ציר ואדי אל חשנה נמצא לא רחוק מהכפר ברדלה הסמוך למחסום הבקעה והינו חלק משמורת נחל בזק עילי, הוא ציר המסומן בסימון שבילים שחור והנסיעה בו נחשבת לעבירות קשה ביותר!! אין המדובר במעלות שצריך ללחוץ על הגז והכוח של האוטו יעשה את העבודה, אלא במיומנות נהיגה, בבחירת נתיב נסיעה אחד ונכון אחרת פשוט נתקעים!!הרבה בנייה עם סלעים כך שיתאימו לרכב הכי נמוך בשיירה, חילוצים הם דבר שבשגרה. הנהג חייב להיות מרוכז כל העת בדרך ואין זמן להסתכל לצדדים רק על המכוון או על הציר אחרת זה יעלה בצמיג קרוע!! או ישיבה ארוכה על סלע גבוה שלא תבינו איך לא ראיתם אותו. דאגתי לקטלג את הטיול כעבירות קשה בשל העובדה כי לא הכרתי את הציר ולא רציתי הפתעות ואכן הציר לא אכזב- קשה לכל הדעות!אמנם תכננתי לסיים את הציר ולעלות לגלבוע אך מספר דברים שלא תלויים בי, מנעו מאיתנו להספיק אבל זה חלק מהעניין - רכב שהתחמם והתברר שנקרעה צינורית מים , תקר בגלגל של אחד הרכבים, נסיעה מאוד!! איטית בציר אל חשנה וכמובן מפגש עם קבוצה גדולה בכיוון הנגדי שאילצה אותנו להמתין כשעה ולצפות, בהנאה רבה יש לומר, בקבוצה המטפסת את הציר_(אנחנו ירדנו... כן! )איזור הבקעה זכה לקבל כמות מכובדת ביותר של מים והאיזור פשוט ירוק שזה מדהים - להוסיף לזה את הנופים שרואים מהפסגות הגבוהות וזה שילוב מנצח. בקרוב התמונות והכתבה.

2

Ogash Ofer

13 בפברואר 2011 ב 09:25

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

אין עליך! תיאור נהדר של החוויה. נחכה בסבלנות לתמונות.

3

vais22

13 בפברואר 2011 ב 19:39

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

אני חייב להחמיא לעדי הגעתי אם קבוצה אחריו וראיתי אותו מכון ומוריד שירה שלמה את המדרגה  כל הכבוד על ההכונה  והסבלנות  וההשקעה.לקבוצה שהובלת היה מזל שהיה להם אותך.שמעון

4

גולדברג

15 בפברואר 2011 ב 15:45

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

שמעון! לקבוצה שהוביל עדי ,לאצריך מזל.. משום  שאם עדי לא מוציא את הטיול הזה גם אנחנו לא יוצאים.

5

עדי וייזל

15 בפברואר 2011 ב 16:57

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

vais22 כתב/ה:
"אני חייב להחמיא לעדי הגעתי אם קבוצה אחריו וראיתי אותו מכון ומוריד שירה שלמה את המדרגה  כל הכבוד על ההכונה  והסבלנות  וההשקעה.לקבוצה שהובלת היה מזל שהיה להם אותך.שמעון"
שמעון..חן חן ראיתי אתכם חולפים על פנינו שעצרנו לארוחת הצהריים - למה לא עצרתם לשבת איתנו...עכשיו לפחות אני יודע מי הפנים אחרי השם.

6

עדי וייזל

15 בפברואר 2011 ב 17:17

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

גולדברג כתב/ה:
"שמעון! לקבוצה שהוביל עדי ,לאצריך מזל.. משום  שאם עדי לא מוציא את הטיול הזה גם אנחנו לא יוצאים."
קובי, קודם כל תודה על המילים החמות וקבל כמה תמונות של הבייבי שלך

7

ישראל אמיר

15 בפברואר 2011 ב 20:00

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

כשעדי הכין מסלול חלק ב בצפון הבקעה והשומרון ,מאזור בו נאלצנו לחזור ,הייתי בטוח שנעלה על מובילי ג'יפים נגיע בשביל האדום עד למקום שנעצרנו בו ונאלצנו לחזור ומשם קדימה. אך עדי הכין הפתעה!! כיוון שמדובר במסלול הכנה תכנן להכנס לואדי אל חשנה  ללא כל הכנה נפשית מוקדמת אין ברירה נוסעים בתקווה שלא נכנס לשטחי הרשות הפלסטינית ולמקומות עוינים. ואז עדי מוביל אותנו לאזור שהיה מטווח בעבר . מיד ביקשתי מאישתי  שתשלוף מהבגז' את הפרבלום ,הקרל גוסטב והצכי   שהוצאתי מהנפתלין בסליק ,למקרה של כל תרחיש והתכוננתי לניסוי כלים .אך לעדי היו תוכניות אחרות ,ברגע שזיהה את תוכניותי ,הרגיש מאוים  ונמלט כל עוד נפשו בו  לציר הנכון לכוון המסלול הכחול ומשם למסלול  השחור  לואדי חושנה . מכאן והלאה אין טעויות (פרט להתברברות קלה בכניסה לואדי ( מישהוא חשב שהואדי עובר על צלע ההר והשתנו סדרי בראשית )וג'יפים שנוסעים ברוורס). בתמונה מצורף אותו המישהוא בפוזת תנועה שאומרת הכל-מה כבר אפשר לעשות?מה אתם רוצים ממני? ואולי אני כבר מיואש מכם(נכתב בהלצה ובעירבון מוגבל) תמונה נוספת בשביל מעל הואדי בכניסה המערבית שלו . מקום מדהים ,מקום יפהפה הואדי אל חשנה הזה . כשסיימנו אותו לציר האדום כבר נכנסומהצד הצפוני ובסופו של יום ,הכל עבר חלק. בזכות החברה הנהדרים שהשתתפו בטיול . נדיר למצוא מקבץ של חבורה נפלאה שכזאת -חברה אחד אחד . אין עדי מצליח לקבץ אותם ?! ובעיקר ועיקר בזכות ההדרכה וההכוונה המעולה  של עדי ,הסבלנות  אורך הרוח והחיוך שלא מש מפיו . תענוג להצטרף לטיולי שטח   עם עדי . תודה על חוויה נפלאה מחוה ישראל רתם וכמובן תדי .

8

עדי וייזל

16 בפברואר 2011 ב 07:50

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

ישראל, תודה רבה על המילים המחמיאות, לגבי המסלול אכן תיאור מדוייק. מלבד נקודת ההתחלה ונקודת הסיום, כל השאר התהווה תוך כדי...הייתה התברברות בהתחלה בזיהוי המסלול הכחול, ציר ואדי אל חריר באיזור המטווחים, אחכ זיהוי הכניס לואדי אל חיש'נה אבל ברגע שיש אחריך קבוצה שסומכת עליך ונותנת לך להרגיש '' קח את הזמן והכל יהיה בסדר'' אני מרגיש רוח גבית. אל תשכח שרבים מאלו שהשתתפו בשיירה, וכך האמת בהרבה מהטיולים שלי, הם חבר'ה שמגיעים איתי לטיולים פעמים רבות - אין המדובר באנשים חדשים אלא מבחינתי אני מטיייל עם חברים! ולכן האווירה הרבה יותר רגועה. את אלו שזו הפעם הראשונה שאני מכיר, אין לי ספק שאראה שוב בטיולים אחרים ואז הרווחתי עוד חברים . אז ניפגש בטיולים הבאים.. ד.א. זרקו לי  שבגלל שלא הגענו לגלבוע צריך להוציא מצפון הבקעה לגלבוע חלק ג'... ולמי שלא מכיר את תדי- הוא חלק בלתי נפרד ממשפחת אמיר המקסימה - אפילו את השניצלים של אתי ויניב או התלבט אם לאכול  או לא-מפונק

9

ygal59

16 בפברואר 2011 ב 20:36

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

10

ygal59

16 בפברואר 2011 ב 20:41

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

עדי וייזל כתב/ה:
"אתמול, שבת 12 לפברואר, יצאנו קבוצה של חברה אמיצים למסע אל הלא נודע.פורסם טיול שכונה 'מסע הכנה' ויצאתי להכיר צירים חדשים באיזור צפון הבקעה.איזור מהמם ביופיו, שרק לאחרונה התחילו לפקוד אותו ג'יפאים, ועד התקופה האחרונה, ממש בודדים טיילו שם.את הטיולים בבקעה הובלתי תמיד באיזור הסרטבא, מנתיב הגדוד או מקיבוץ גלגל לעבר הסרטבה והפעם טיילנו בחלקה האחורי של הבקעה. ציר ואדי אל חשנה נמצא לא רחוק מהכפר ברדלה הסמוך למחסום הבקעה והינו חלק משמורת נחל בזק עילי, הוא ציר המסומן בסימון שבילים שחור והנסיעה בו נחשבת לעבירות קשה ביותר!! אין המדובר במעלות שצריך ללחוץ על הגז והכוח של האוטו יעשה את העבודה, אלא במיומנות נהיגה, בבחירת נתיב נסיעה אחד ונכון אחרת פשוט נתקעים!!הרבה בנייה עם סלעים כך שיתאימו לרכב הכי נמוך בשיירה, חילוצים הם דבר שבשגרה. הנהג חייב להיות מרוכז כל העת בדרך ואין זמן להסתכל לצדדים רק על המכוון או על הציר אחרת זה יעלה בצמיג קרוע!! או ישיבה ארוכה על סלע גבוה שלא תבינו איך לא ראיתם אותו. דאגתי לקטלג את הטיול כעבירות קשה בשל העובדה כי לא הכרתי את הציר ולא רציתי הפתעות ואכן הציר לא אכזב- קשה לכל הדעות!אמנם תכננתי לסיים את הציר ולעלות לגלבוע אך מספר דברים שלא תלויים בי, מנעו מאיתנו להספיק אבל זה חלק מהעניין - רכב שהתחמם והתברר שנקרעה צינורית מים , תקר בגלגל של אחד הרכבים, נסיעה מאוד!! איטית בציר אל חשנה וכמובן מפגש עם קבוצה גדולה בכיוון הנגדי שאילצה אותנו להמתין כשעה ולצפות, בהנאה רבה יש לומר, בקבוצה המטפסת את הציר_(אנחנו ירדנו... כן! )איזור הבקעה זכה לקבל כמות מכובדת ביותר של מים והאיזור פשוט ירוק שזה מדהים - להוסיף לזה את הנופים שרואים מהפסגות הגבוהות וזה שילוב מנצח. בקרוב התמונות והכתבה."

11

רז פיני

17 בפברואר 2011 ב 19:01

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

מבקש לשלוח את קובץ המסלול בTML

12

עדי וייזל

17 בפברואר 2011 ב 19:14

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

אין קובץ אבל כנס למפה מספר 5-6, אזור חמם אל-מליח הסמוך ליישוב משכיות, כנס לואדי אל חריר 5135, ומשם לאל חשנה 5126 - קח בחשבון שצריך ניסיון נהיגה והכרות טובה עם השטח שכן טעות בניווט ואתה בכפר תייסיר וזה ממש לא צחוק!!

13

svp022

18 בפברואר 2011 ב 10:17

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

היה לי הכבוד ללכת כמעט את כל הואדי ברגל......אני זה שצילם חלק מתמונות של בעלי הגיפים שהוגדרו עי עדי אמיצים. לצלם היה קל , ללכת אני עדין זוכר גם מהצבא, אך ...לעבור את החוויה בתוך הגיפ...כל הכבוד לכל אלו שנהגו ישבו ליד או מאחור!!! כן היה זוג (עם טויוטה אדומה) עם ילדות קטנות שישבו מאחור...חוויה עולמית, כל הכבוד לכולם. שמוליק פרי נופית נ.ב עברתי טת כל התמונות לעדי מי שרוצה אותם אישית שיכתוב לי את סוג הרכב ומספרו ודואל.

14

ישראל אמיר

18 בפברואר 2011 ב 19:40

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

svp022 כתב/ה:
"היה לי הכבוד ללכת כמעט את כל הואדי ברגל......אני זה שצילם חלק מתמונות של בעלי הגיפים שהוגדרו עי עדי אמיצים. לצלם היה קל , ללכת אני עדין זוכר גם מהצבא, אך ...לעבור את החוויה בתוך הגיפ...כל הכבוד לכל אלו שנהגו ישבו ליד או מאחור!!! כן היה זוג (עם טויוטה אדומה) עם ילדות קטנות שישבו מאחור...חוויה עולמית, כל הכבוד לכולם. שמוליק פרי נופית נ.ב עברתי טת כל התמונות לעדי מי שרוצה אותם אישית שיכתוב לי את סוג הרכב ומספרו ודואל."
שלום שמוליק .!!! כדי שמי שירצה שתשלח לו תמונות בדואר אלקטרוני יש צורך לציין   לפחות מספר טלפון שאפשר להתקשר אליו  ולאתר אותך . בכל מקרה  מספר הסלולרי שלי  0522797535 . אני בטוח שיש לך תמונות מענינות  ובמידה ואתה מעונין לשלוח תמונות אלי צור קשר עימי . ואם אינני עונה תשאיר לי הודעה  או שלח לי SMS . אמיר ישראל  עם הטראקאן  והכלב תדי . שתהיה לך שבת שלום  ומקווה שתצטרף לטיולים   נוספים בעתיד  . .  

15

ישראל אמיר

23 בפברואר 2011 ב 08:11

כתבה חדשה - מצפון הבקעה לגלבוע (ואדי אל חשנ'ה)- חלק ב'. 12 פברואר 2011 מדריך:וייזל עדי

עדי !!! תנסה לצרף. אם ניתן ,את הכתבה הזאת לקודמת מ13.2.2011 על מנת שכל התגובות יצטרפו לכתבה . ומי שירצה להוסיף תגובה נוספת  או חדשה , יעשה זאת בכתבה המרוכזת .

16

עדי וייזל

23 בפברואר 2011 ב 09:20

כתבה חדשה - מצפון הבקעה לגלבוע (ואדי אל חשנ'ה)- חלק ב'. 12 פברואר 2011 מדריך:וייזל עדי

ישראל אמיר כתב/ה:
"עדי !!! תנסה לצרף. אם ניתן ,את הכתבה הזאת לקודמת מ13.2.2011 על מנת שכל התגובות יצטרפו לכתבה . ומי שירצה להוסיף תגובה נוספת  או חדשה , יעשה זאת בכתבה המרוכזת . "
בטיפול...

17

אורח/ת

23 בפברואר 2011 ב 13:17

כתבה חדשה-מצפון לבקעה (ואדי אל חשנה )

עדי , אין ספק!! שגם אם היינו עושים מסלול "קשה' בכביש 6 היית מצליח למצוא זויות ומדרגות שונות לטיפוס ואתגריות .היה מהנה ברמות גבוהות.

18

עדי וייזל

23 בפברואר 2011 ב 17:12

כתבה חדשה-מצפון לבקעה (ואדי אל חשנה )

אורח/ת כתב/ה:
" עדי , אין ספק!! שגם אם היינו עושים מסלול קשה' בכביש 6 היית מצליח למצוא זויות ומדרגות שונות לטיפוס ואתגריות .היה מהנה ברמות גבוהות."
דרך אגב יש מעלה שהחבר'ה מכנים אותו מעלה כביש 6 לא רחוק משוהם - בטח לא ביקרת במקום...בהזדמנוטת שנטייל באיזור חדיד, בן שמן נקפוץ לשם..

19

גולדברג

24 בפברואר 2011 ב 15:29

ואדי אל חשנה

סבבה.

20

dovpi

27 בפברואר 2011 ב 15:22

מצפון הבקעה לגלבוע

שלום , רציתי לגעת אם יש אפשרות לקבל את המסלול בקובץ t.w.l בתודה מראש כפיר דב

21

אורח/ת

27 בפברואר 2011 ב 16:28

סטרטר תקין גורר את כולם

סטרטר לא תקין נגרר 20 ק"ם
את הטיול הזה נעשה בשבת הקרובה קבוצה של עד7 רכבים למעונינים תתקשרו לעדי

22

אורח/ת

27 בפברואר 2011 ב 17:14

ואדי אל חשנה

בהובלת אמנון וגיא עשינו גם את המסלול
עדי כל מה שכתבת חוינו בדיוק,מסלול טכני ונופים מדהימים
אני לא היתי מגדיר את המסלול כקשה מאוד אלא בינוני פלוס ואני בעל מאזדה B2500,מוגבהת שעברה את כל המסלול בלי בעיה
מאוד ממליץ על המסלול!

23

mikud37

27 בפברואר 2011 ב 22:02

האם יש למישהו נ"צ של המסלול?

24

pajo

27 בפברואר 2011 ב 22:19

האם אפשרי לעשות את המסלול באמצע השבוע או

רק בשבתות?

25

fuad67

28 בפברואר 2011 ב 00:48

נסיעה בציר ואדי אל-חשנה בצפון הבקעה

26

עדי וייזל

28 בפברואר 2011 ב 14:28

האם אפשרי לעשות את המסלול באמצע השבוע או

pajo כתב/ה:
"רק בשבתות?"
המדובר בשטחי אש- לא רחוק מהמקום יש בסיסי צבא של טירונים והם מתאמנים בשטח

27

kalil

01 במרץ 2011 ב 21:46

סרטון משבת שעברה בואדי חושנה

צולם במצלמת GOPRO HD המותקנת על סוזוקי גימני 2008 נעול מאחורה צמיגים שטח מלא 215.

https://www.youtube.com/watch?v=muX0V3XFNJ8

28

סוויץ' בראש - מכונאות רכב לחובבים

03 במרץ 2011 ב 12:59

ואדי אל חושנה - הכנה

כבר הכינו אותו לפני שנה בדיוק: https://www.jeepolog.com/forums/content.php?1815-jeepolog-archive

29

eliohad

03 במרץ 2011 ב 15:38

אפשר פירוט נ.צ? תודה

30

עדי וייזל

03 במרץ 2011 ב 17:34

אפשר פירוט נ.צ? תודה

eliohad כתב/ה:
""
ראה תגובה 12 לעיל

31

אורח/ת

03 במרץ 2011 ב 20:31

מסלול חדש

אבי היי צריך לשקול את המסלול הזה נשמע מגניב

32

אורח/ת

04 במרץ 2011 ב 00:21

נ.צ. של המסלול - לא לפשוטי העם

כמה חבל שמסלול שנראה כה יפה ומקבל במה מפוארת כל כך - לא מזכה את המתרשמים ביכולת להגיע אליו - או כפי שאמר מי שאמר שאפשר להגיע לשם לבד אבל מאוד צריך להיזהר ...יופי.
שמירת נ.צ. למתי מעט מזכירה לי את סבתא שלי - שכשהיתה נשאלת על מתכון מוצלח הייתה מתעלמת ואם היו מקשים ושואלים שוב - הייתה נכנעת ונותנת את המתכון אך מחסירה משהו ובלבד שיסבלו ממאפים שאינה מתוצרה- אומלל
ובבקשה אל תעבדו עלי עם זה שלא היו לכם ג'י.פי.אסים ואינכם מחזיקים נקודות - אנחנו
אולי לא נעלים כמוכם ,אבל לא טיפשים!!!!

33

עדי וייזל

05 במרץ 2011 ב 11:10

נ.צ. של המסלול - לא לפשוטי העם

אורח/ת כתב/ה:
"כמה חבל שמסלול שנראה כה יפה ומקבל במה מפוארת כל כך - לא מזכה את המתרשמים ביכולת להגיע אליו - או כפי שאמר מי שאמר שאפשר להגיע לשם לבד אבל מאוד צריך להיזהר ...יופי.
שמירת נ.צ. למתי מעט מזכירה לי את סבתא שלי - שכשהיתה נשאלת על מתכון מוצלח הייתה מתעלמת ואם היו מקשים ושואלים שוב - הייתה נכנעת ונותנת את המתכון אך מחסירה משהו ובלבד שיסבלו ממאפים שאינה מתוצרה- אומלל
ובבקשה אל תעבדו עלי עם זה שלא היו לכם ג'י.פי.אסים ואינכם מחזיקים נקודות - אנחנו
אולי לא נעלים כמוכם ,אבל לא טיפשים!!!!"
אני מתפלא על עצמי שטרחתי בכלל להגיב לך רק בשל הטון הצורם של דבריך כאילו מישהו חייב לך משהו - ביקשו ממני קובץ ואין לי- אני לא עובד אצלך ולא חייב לך כלום ובכל זאת אם היית טורח לקרוא את כל השרשור(לדעתי תגובה 12) היית רואה שהפניתי בדיוק למספר ספציפי של סימון שבילים של ואדי אל חריר (כחול)שהוא זה שמחבר אותך לסימון שבילים שחור שהוא הוא - ואדי אל חשנה שגם את מספרו נתתי - מה עוד אתה מצפה ממני שאתנדב להוביל אותך לשם.יש לך שאלה אתה מוזמן לשאול תאמין לי שאני אעזור לך כמו שאני עוזר לאחרים .כל הטיול הזה מסתכם ב- 3 שבילים ששלושתם מסומנים על מפה מס 5-6. אם אין לך ידע מינימלי בניווט ואתה חייב קובץ - תבנה קובץ לעצמך מהנתונים שקיבלת ממני ומאחרים.כך עשיתי בתחילת דרכי לפי סיפורי הדרך של ברקאי ושל עופר אוגש - היום , באתר שלנו, כבר מצרפים קבצים.דרך אגב ביציאה מאל חשנה תעלה בסמש אדום וממנו תתחבר לכחול שיוציא אותך לכביש 90-וכן אני שוב מזהיר כי טעות בניווט מכניסה אותך לכפרים עויינים-גם ההאזהרה לא במקום??!! יום טוב

34

גולדברג

05 במרץ 2011 ב 18:47

כתבה חדשה - מצפון הבקעה לגלבוע (ואדי אל חשנ'ה)- חלק ב'. 12 פברואר 2011 מדריך:וייזל עדי

עדי ערב טוב.
באמת שאין צורך להגיב ,לכאלו שלא מעריכים,כנראה שהטראומה מהסבתא ,פגעה באופן אנוש באורח ,נסלח ונמחל כולנו..ונשתתף בצערו.
שא ברכה.
 

35

אורח/ת

06 במרץ 2011 ב 10:17

לא לפשוטי עם

חברים יקירים .
1.עדי - אתה לא חייב לי כלום- אתה לא עובד אצלי ואפילו לענות לי אתה לא חייב.
2.תתפלא -כן קראתי את השירשור והוא (12) זה שקומם אותי כיוון שעלול להגיע לאזור ההוא מישהו עם יכולות ניווט עלובות כשלי ,לימצוא עצמו במרכזו של לינץ מס 2 אצל בני דודינו.איזה יופי ....
כל אחד שנחשף למסלול ודאי ירצה לעשות אותו -זו המשמעות לדעתי של שיתוף.הרי המסלול לא הולה בגיליון אישי בפייסבוק אלא באתר השטח - כאן באה לידי ביטוי וסליחה על העליה גבוה מאוד - האחריות הפירסומית של תוכן מעניין ביותר באמצעות האתר לקהילה שצמאה למסלולים כאלה
בטוח תרצה להגיע לשם (ועלולה להיסתבך).
3.אני מתנצל אם פגעתי .
4.אשר אליך מר גולדברג תודה על המחילה - כל עוד הטראומה היחידה שאהיה מעורה בה היא ההיא שציינת דיינו - לא מאחל לך להיקלע להמון פלסטיני זועם.שבוע טוב.

36

עדי וייזל

06 במרץ 2011 ב 13:42

כתבה חדשה - מצפון הבקעה לגלבוע (ואדי אל חשנ'ה)- חלק ב'. 12 פברואר 2011 מדריך:וייזל עדי

שריה- הרבה יותר נעים להגיב לתגובה כזו מאשר לתגובה שמסתיימת כפי שהסתיימה התגובה שלך. אם אין לך את כושר הניווט זה דבר שנרכש עם הזמן. צא לטייל עם GPS ולאט תלמד איך עובדים עם התוכנות, יותר מזה, שאל בפורום ותקבל תשובה, יותר מזה - תתקשר אליי ותקבל הדרכה צמודה גם אם צריך שליטה מרחוק במחשב שלך כדי שתבין על מה אני מדבר. לא בכל טיול יש קובץ, בטח לא בטיול הכנה ! לפעמים יש שיקולים אחרים שמונעים מאיתנו לפרסם קובץ ולעשות את זה רק בשלב מאוחר יותר.כפי שאמרתי 3-4 סמשים כל המסלול ואם אתה לא מבין בניווט אל תצא לשם!!! הצטרף למסע שיוצא בתאריך 19.3.11 - אותו המסלול בדיוק ותאמין לי שתהנה - מהנוף והמסלול - בקרוב יעלה הפרסום על המסלול לאתר.
לשאלות אתה מוזמן לשאול בפורום או במקרה מסובך להתקשר.אם בכל זאת החלטת לקחת את הניווט עליך, תעשה הרבה שיעורים והכי חשוב תחשוב פעמים טרם היציאה.
אתה בטח שם לב שעופר אוגש מקפיד לעלות קובץ אחד לחודש או חודשיים - כך שהאתר בהחלט משתף...שבוע טוב
עדי

37

אדר2002

08 במרץ 2011 ב 20:07

ציר אל חשנה

היינו שם בשבת האחרונה נסענו במעלה הציר היה מעולה מומלץ מאד למי שאוהב אתגרים
אזהרה!!!!לא לעבור את הגבול לשטח הפלסטיני אנחנו עברנו ונאלצנו לצאת מהשטח דרך הכפר שנחשב לעוין ובמחסום עוכבנו לקבלת אישור כניסה חזרה לישראל

38

עדי וייזל

08 במרץ 2011 ב 20:31

ציר אל חשנה

אדר2002 כתב/ה:
"היינו שם בשבת האחרונה נסענו במעלה הציר היה מעולה מומלץ מאד למי שאוהב אתגרים
אזהרה!!!!לא לעבור את הגבול לשטח הפלסטיני אנחנו עברנו ונאלצנו לצאת מהשטח דרך הכפר שנחשב לעוין ובמחסום עוכבנו לקבלת אישור כניסה חזרה לישראל"
אני שמח שנהנתם ושמח יותר שלא הגעתם לחדשות....מי שלא מכיר את הציר או שניווט זה לא הצד החזק שלו, לא מומלץ לצאת לאזור ללא מישהו שחזק בכל הדברים האלה. אדר הזכיר מה יכול היה לקרות ובימים אלו הגזרה יכולה להתחמם מהר מאוד- כל עוד אנחנו מטיילים בשבילים הנכונים אין בעיה - האזור מדהים!

39

אדר2002

10 במרץ 2011 ב 15:43

לעדי!

מודה לך מאד על התגובה המחכימה נלמד בעתיד והעיקר שאחרים יילמדו מטעויות ולא יחזרו עליהן תודה!

40

עדי וייזל

10 במרץ 2011 ב 20:26

כתבה חדשה - מצפון הבקעה לגלבוע (ואדי אל חשנ'ה)- חלק ב'. 12 פברואר 2011 מדריך:וייזל עדי

המסלול הבא  ב- 19.3.2011 - כל מי שמעוניין וחשש מוזמן!