מעיינות בדרום רמת הגולן

יום שבת, מזג אוויר חם ביותר שזה בדיוק הזמן לצאת למסע בין המעיינות. הפעם יצאנו לציר ירדן ההררי והמעיינות שבסביבותיו.
קבוצה מלאה - 12 ג'יפאים על בני משפחותיהם,סה''כ כ30 משתתפים.
הדריך:וייזל עדי
25.6.2011

ארוחת בוקר בצל האקליפטוס סמוך לנהר הירדן- גשר כפר הנשיא.

ארוחת בוקר בצל האקליפטוס סמוך לנהר הירדן- גשר כפר הנשיא.ארוחת בוקר בצל האקליפטוס סמוך לנהר הירדן- גשר כפר הנשיא.

המפגש

אף על פי שהטיול התחיל בצפון הכנרת, בחרנו להיפגש דווקא בדרומה בסמוך לבית קפה ארומה.נקודה מרכזית, יחסית, שכולם מכירים, יש מקום להחנות את כל 13 הג'יפים, יש שולחנות לשבת, קפה קרואסונים ועוד...משם יצאנו בשיירה לעבר גשר אריק/בילי ואיתו עלינו לעבר ציר הירדן ההררי.בדרך נתקלנו במספר מכשולים וחסימות אבל הצלחנו לעברו בדרכים לא דרכים. המפגש הראשון עם המים היה בירדן מתחת ליישוב כרכם.

גשר כפר הנשיא

לאחר הטבילה הראשונה בירדן, המשכנו בציר הירדן ההררי לעבר גשר כפר הנשיא שם כבר עצרנו לארוחת בוקר ושחייה נוספת. המשכנו דרך בית המכס לעבר 2 מעיינות מקסימים, צלולים וקפואים ולבסוף, עם מעט אכזבה, נסיעה של חצי שעה לבריכת המשושים שם נפגשנו עם הפקח שאמר שבדיוק המקום נסגר...בפעם הבאה...

מעיין בצפון הכנרת

מעיין בצפון הכנרתמעיין בצפון הכנרת

אמנון זורק את אמיר למים בעין עלמין

אמנון זורק את אמיר למים בעין עלמיןאמנון זורק את אמיר למים בעין עלמין

ולסיום סרטון של כ- 5 דקות

gadiafr

07 ביולי 2011 ב 11:42

האם אפשר לקבל את הפירוט על המסלול?

עדי וייזל

07 ביולי 2011 ב 13:01

פירוט על המסלול

מה שבחרתי לפרט מפורט בכתבה.... הירדן ההררי אין מה לפרט, ציר מאוד מוכר המתחיל מכרכם ומסתיים לא רחוק מצומת בית המכס. גשר כפר הנשיא זה המקום שעצרנו לאכול א.בוקר. מציר הירדן ההררי, יש סמ"ש שחור שיורד לגשר. בד"כ ניתן לחצותו אבל אחרי שטפונות צריך לתקן את מה שעוללו לו המים ורק אז יהיה עביר., אח"כ ביקרנו בעין עלמין - בריכת קצינים סמוך לבסיס צבאי על כביש 888, לא רחוק משם המעיין שאין לו שם שמוסכם על כולם ולכן לא צויין שמו (בשבילך - עין גדי...אהה כבר יש מעיין עם שם כזה.. :) )משם ניסינו להגיע לבריכת המשושים אבל הגענו באיחור והפקח אילץ אותנו לחזור על עקבותינו..כבר אמרתי שהכול בכתבה..
תבלה

עדי וייזל

19 ביולי 2011 ב 17:56

נוסף סרטון לכתבה.

לסרטון :

gadiafr

21 ביולי 2011 ב 18:52

תודה רבה

תודה לך עדי ויזל, על הפירוט וגם על הבדיחה...אני אנסה את המסלול עם המשפחה ואדווח, בטוח ניפגש באחד הטיולים שלך לחופש.....אחרי שאחזור מהטיול בירדן עם אמיר אוגש