אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

סוזוקי DR חוזר לישראל

החל השיווק המחודש בישראל של דגמי סוזוקי DRZ400 ו-DR650SE.
אופנוע ה-DRZ400, אשר שווקה בישראל בהצלחה רבה לפני כשנים מספר, הינה המשך ישיר לסדרת ה-DR המיתולוגית של סוזוקי אשר הובילה את עולם אופנועי האנדורו כביש-שטח של שנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת.

יוני לוי, אלוף הארץ לאורך מספר שנים, רוכב על DRZ400 במסע של אתר השטח בממלכת ירדן

יוני לוי, אלוף הארץ לאורך מספר שנים, רוכב על DRZ400 במסע של אתר השטח בממלכת ירדןיוני לוי, אלוף הארץ לאורך מספר שנים, רוכב על DRZ400 במסע של אתר השטח בממלכת ירדן

סוזוקי DRZ400 מתוך ההודעה לעיתונות על חזרת השיווק בישראל:

דגם ה- DR-Z400S מגיע בחבילה מחודשת ומודרנית הטומנת בחובה את כל היתרונות שהפכו את סדרת ה- DRZ לשם דבר בשוק הישראלי.

ה- DR-Z400S  הוא הדגם המושלם להתניידות עירונית יומיומית, לצד הרפתקאות מהנות בשטח. מנוע ה-398 סמ''ק, מקורר הנוזל, המפיק הרבה כוח בסל''ד נמוך, יפתיע במהרה את הרוכב עליו ויספק מומנט שהפך את הסדרה לשם דבר.

מתלים מתכווננים, שלדה קלת משקל, מתנע חשמלי, צג מידע דיגיטלי מינימליסטי המציג את כל המידע הדרוש, ומערכת בלמים חדה (דיסק 250 מ''מ מלפנים, דיסק 220 מ''מ מאחור), הופכים את דגם ה- DR-Z400S לכלי מנצח בעיר, בכביש המהיר, ובשטח.

מחיר בישראל – 46,000 ₪

סוזוקי DR650SE מתוך ההודעה לעיתונות על חזרת השיווק בישראל:

האח הבכיר בסדרת ה-DR שואב השראה מדגם ה-DR650 האגדי משנות ה-80 אשר שלט במירוצי הראלי בעולמיים.

ה- DR650SE  הופך כל דרך, בין אם סלולה או לא, להרפתקה יוצאת דופן.

לאופנוע מנוע 644 סמ''ק קומפקטי, מקורר אוויר בטכנולוגיית ה- SACS Suzuki Advanced Cooling System  המאפשרת מדרג כוח קבוע בתנאים משתנים, ושמה דגש על רצועת כוח רחבה ועוצמתית בסל''ד נמוך עד בינוני.

רעידות המנוע הופחתו תודות למערכת Gear-driven single counter balancer system, וכעת מאפשר האופנוע רכיבות ממושכות יותר, בין היתר בזכות תיבת חמשת ההילוכים הרכה המוכרת של סוזוקי.

יכולות השטח שודרגו, בין היתר בזכות מתלים באורך 260 מ''מ המספקים שליטה מוחלטת בשטח קשוח, מתלה אחורי LINK עם בולם זעזועים מתכוונן בתצורת piggyback, וחישוקי  120/90-17 קדמיים ו- 90/90-21אחוריים המספקים חוויה מושלמת הן בשטח והן בדרך סלולה.

המושב המתכוונן, מאפשר גם לרוכבים נמוכים יחסית לרכוב בביטחון, ולהוריד את גובה המושב בעד 40 מ''מ, בקלות ובמהירות.

מחיר בישראל – 43,000 ₪

קובי גילון, סמנכ''ל דו גלגלי בקבוצת עופר אבניר:

''דורות רבים של רוכבים ישראלים גדלו על סדרת ה-DR של סוזוקי. גם בשנת 2016, מציעים דגמי ה-DR חבילה אטרקטיבית במיוחד – ביצועים מצוינים, עבירות מעולה, והנאה מרובה, במחיר משתלם. לכן, מיד כשהתאפשר לנו, החלטנו לעבות את אסטרטגיית החזרה לאופנועים עליה הכרזנו השנה, ולהחזיר את האגדה הדו גלגלית לכבישי ישראל.''

הכתבה של צבי יחזקאלי בחדשות ערוץ 10 ממסע מועדון DR לממלכת ירדן:

מועדון סוזוקי DR במסע לטורקיה

מועדון סוזוקי DR במסע לטורקיהמועדון סוזוקי DR במסע לטורקיה

קישורים למסעות והפקות של מועדון DR בארץ, בירדן ובטורקיה:

''פרשי המלך'' - יומן מסע אופנועים לדרום ירדן - 16/05/2007 שגב בא לבשל למועדון  DR של סוזוקי  - 01/01/2009 דיל הכל תלוך - סוזוקי DR בטורקיה  - 31/03/2009 שלום הרג אותי... עושים צחוק מהעבודה עם סוזוקי - 23/03/2009  

צילמו: רונן טופלברג ותומר פדר

צילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדרצילמו: רונן טופלברג ותומר פדר

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

19 בינואר 2016 ב 10:41

ביטוח

יש מישהו שיכול להעריך כמה יעלה ביטוח לאופנוע כזה? , חובה מקיף?