שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דגמי הקונספט של JEEP

כמו בכל שנה, הציגה החברה לקראת מפגש האיסטר במואב כמה קונספטים מעניינים

זה כבר הפך למסורת: לקראת אמצע-סוף חודש מרץ בכל שנה, בערך שבוע לפני קיומו של מפגש הג'יפים הגדול במואב, ארה''ב, מציגה חברת JEEP שישה-שבעה דגמי קונספט שמוציאים לנו את העיניים. בדרך כלל זה מתחלק בין רנגלרים משופרים ברמה כזו או אחרת לבין דגמים חדשים שהחברה מעוניינת לקדם (והשנה אלו כמובן הצ'ירוקי החדש והרנגייד). אבל מפעם לפעם מגיח גם דגם שעיצוב שלו הוא משהו אחר לגמרי, ששובה את ליבנו לחלוטין |(לסקירת הדגמים שהוצגו בשנה שעברה).

השנה עשתה זאת החברה עם הצ'יף (Chief), מחווה לדגמי הוואגוניר/צי'רוקי של פעם, עם הגריל הנכון, גג מונמך וקווים שמזכירים לא מעט את הברונקו המיתולוגי של פורד. מתחת לפחים היפהפיים שוכנים מכללים של רוביקון שעבר מקצה שיפורים, עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שש מהירויות.

מחוות רטרו נוספת היא ה-Staff Car, עוד רנגלר שקיבל תחפושת של ג'יפ צבאי פתוח, עם צמיגי השוקולד וכל המיתקונים הנדרשים: בסיס לאנטנת קשר, כלי עבודה צמודים לדופן, פנסי עיני חתול, מנשא לג'ריקן וכו'.

בעבר, עשתה החברה מחוות לא פחות מהממות, שהזכורות ביותר מהן הטנדר FC קונספט שהוצג ב-2012 עם הסרנים הפורטלים (הומאג' ל-טנדר ה-FC משנות ה-60), ה-J-12 מאותה שנה  וה-715 שהוצג ב-2010. אבל לג'יפ היו דגמי קונספט מעניינים גם בשנים מוקדמות הרבה יותר, כמו  ה-XJ002 משנת 1969 וה-WIDE TRAC  מ-1960.

למרבה הצער, אף אחד מדגמי הקונספט האלה לא הגיע לכלל ייצור, ולנו נותר רק להביט בתמונות ולחלום...

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

06 באפריל 2015 ב 10:07

דגמי הקונספט של JEEP

היה לי הכבוד להיות במואב בתקופה יפה זו ואין חווית רכב שכזו בכל העולם. משהו משהו. היה פשוט מאלף.