שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קרוס-אובר חדש לפולקסוואגן

מדובר ברכב גדול יותר מהטוארג, עם שבעה מקומות ישיבה, שייוצר בארה''ב

במשך שנים, חברות הרכב שמרו בקנאות על כך שלא ידלפו פרטים על דגמים עתידיים, והגנו על דגמי טרום-ייצור מפני עדשות פולשניות באמצעות הסוואות שונות וצביעה בסכמות שהסתירו את קווי העיצוב העיקריים. במקביל, התפתח ענף של צלמים-ציידים, שהתמחו באיתור דגמים חדשים כדי להנציח אותם במצלמותיהם. אבל היום, בעידן הסמארטפונים והרשתות החברתיות, משימת השמירה הופכת לקשה יותר ויותר. כל חובב רכב שקולט משהו יוצא דופן, ממהר להנציח אותו ולהעלות תמונות שלו לרשת. החשיפה האחרונה היא של קרוס-אובר חדש מתוצרת פולקסוואגן, שאמור להיות מוצג רישמית בתערוכת רכב של לוס אנג'לס בעוד כחודשיים.

תמונות של הדגם החדש, שייקרא ככל הנראה טרמונט (Teramont – קצת קשה להבין את הראש של מי שבוחר שם את השמות) פורסמו במגזין הרכב הסיני Autohome. איכות התמונות אינה מדהימה, אך עולה מהן שהקרוס-אובר דומה כמעט לחלוטין לדגם הקונספט Crossblue שהוצג בתערוכת הרכב בדטרויט לפני כשלוש שנים. מדובר ברכב גדול יותר מהטוארג, באורך כולל של כ-5 מטר וברוחב של כ-2 מטר, עם שלוש שורות של מושבים ושבעה מקומות. המימדים כמעט זהים לאלו של האאודי Q7, אבל המחיר צפוי להיות נמוך בהרבה.

על פי פרסומים שונים, הדגם החדש יוצע ברמה הבסיסית עם מנועי בנזין ודיזל בנפח 2.0 ליטר, בעוד שבשוק האמריקאי יוצע בעיקר מנוע בנזין בתצורת V-6 בנפח 3.0 או 3.6 ליטר שיספק כ-300 כ''ס. הייצור לשוק העולמי (מלבד סין) יתבצע בארה''ב והשיווק צפוי להתחיל שם לקראת אמצע השנה הבאה. עדיין לא ידוע האם יגיע לארץ.          

סרטון של פולקסוואגן המציג את הדגם החדש בפעולה, עדיין בלבוש הסוואה, וגם הצצה אל ה-Crossblue

תגובות

0 תגובות