שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מפה ומשם – לקט ג'יפאים #43

דור שלישי לפולקסוואגן טוארג, קרוס אובר חדש למיצובישי ורנגלר עם מנוע טווין-טורבו דיזל של קמינס

בשנה הבאה נקבל ככל הנראה את הדור השלישי של הפולקסוואגן טוארג, שיחליף את הדור הנוכחי שאיתנו כבר משנת 2011. על פי צילומי ריגול שנחשפו לאחרונה, הטוארג החדש יהיה גדול יותר מקודמו ומימדיו ועיצובו יהיו דומים מאוד לדגם הקונספט T-Prime Concept GTE שנחשף בשנה שעברה בתערוכת הרכב בבייג'ין.

הדגם החדש ייבנה על פלטפורמת MLB מאורכת, שמשמשת גם את הבנטלי בנטייגה, את האאודי Q7 ותשכון גם מתחת לדור הבא של הפורשה קאיין. עם אורך של יותר מחמישה מטר, אפשר יהיה להתקין בטוארג החדש שלוש שורות של מושבים שיכילו שבעה נוסעים, תצורה שאהובה במיוחד בשוק האמריקאי. ברמות הגימור הגבוהות, ייתכן שיותקנו רק ארבע כורסאות, כפי שנעשה בדגם הקונספט.

תחילת ייצורו של הטרמונט (Teramont, שנמכר בשוק האמריקאי כ''אטלס''), שנכנס כדגם ביניים בין הטיגואן לטוארג, תאפשר לפולקסוואגן למצב את האחרון כדגם יוקרתי יותר, שבוודאי יקבל גם תג מחיר בהתאם.

קרוס-אובר חדש למיצובישי

בתערוכת הרכב הקרובה בג'נבה, שתיפתח בחודש הבא, תציג החברה היפנית קרוס-אובר חדש שקיבל את השם Eclipse Cross. לעת עתה נחשפו פרטים מועטים בלבד על הדגם החדש, וגם תמונות שוחררו בקמצנות... השם שנבחר הוא הומאז' ל- Eclipse המקורית, מכונית ספורט שיוצרה בשנים 1989-2012 והיתה אהודה במיוחד בארה''ב, בסך נבנו ממנה במהלך השנים כ-1.4 מיליון מכוניות. תחילת השיווק של הדגם החדש צפויה לקראת אמצע-סוף השנה הבאה.

רנגלר עם המון סוסים

קחו רנגלר JK משנת 2007, תאריכו מעט את השלדה, תרכבו צמיגי 44 אינץ', תשתלו מנוע קמינס טווין-טורבו דיזל המספק למעלה מ-500 כ''ס, ומה תקבלו? את Rattletrap (''טרנטה'' בסלנג האמריקאי). את היצירה המעניינת הזו בנו במשך שנה וחצי בסדנת Martin Barkey Racing Products והוא מוצע עתה למכירה במחיר 'צנוע' של 225 אלף דולר.

מלבד מנוע הקמינס 6BT-12V, רשימת הגודי'ס שמותקנים בטרנטה היא אינסופית: גיר ידני NV4500 עם חמישה הילוכים, טרנספר של אטלס עם יחס נמוך 3.8, סרני דנה 60, קפיצים של אייבך, ארבע מושבי מירוץ עם חגורות חמש נקודות, מערכת קשר פנים – וזה רק חלק קטן מהרשימה...

אם אתם מעוניינים, אתם יכולים למצוא את הרשימה המלאה ואת פרטי הקשר של המוכר בלינק הזה: http://www.dupontregistry.com/autos/listing/2007/jeep/other--model/1579230

הטרנטה בשטח

תגובות

0 תגובות