שטח 4X4 > כתבות > חדשות

כל צבע - בתנאי שיהיה שחור

פיאט משיקה את המונסטר - גירסה מיוחדת של הפנדה 4X4 שתייוצר במהדורה מוגבלת: רק 695 מכוניות בלבד. וכן, אפשר יהיה להשיג אותן רק בצבע שחור

אם אתם חולמים לקנות מכונית שמראש אפשר להגדיר אותה כקלאסיקה, עמדו בתור כדי לרכוש את הפיאט פנדה מונסטר: פיאט מתכוונת לייצר רק 695 מכוניות מדגם זה, ואין ספק שהן תהיינה להיט. וזה לא יהיה כל כך קל לרכוש אותן: לא תמצאו את הדגם הזה בסוכנות פיאט הקרובה, אתם צריכים להירשם באתר אינטרנט מיוחד ואנשי החברה יחזרו אליכם. או שלא. על המחיר, אגב, אפשר לנהל משא ומתן. המונסטר היא פרי שיתוף פעולה בין פיאט לחברת האופנועים האיטלקית דוקאטי, והיא מחווה לאופנוע חדש של החברה, הדוקאטי מונסטר 695 (ומכאן גם ההחלטה על מספר המכוניות שייוצרו). מעצבי הפנדה מונסטר שאבו השראה מהקווים הזורמים של האופנוע, ובחרו גם בצבעים דומים: שחור בלבד.

המונסטר תצוייד בשפע של גאדג'טים שאינם נמצאים בפנדה 4X4 ה''רגילה'', כמו בקרת אקלים, תקשורת Bluetooth, נגן CD ו-MP3. השחור ישלוט גם בעיצוב הפנימי, עם ריפוד מושבים מעור. בחרטום המונסטר ישכון מנוע טורבו דיזל בנפח 1.3 ליטר, שיספק 70 כ''ס ב-4000 סל''ד, ומומנט של 14.8 קג''מ ב-1500 סל''ד נמוכים להפליא. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית עם חמש מהירויות. צריכת הדלק היא כ-20 ק''מ לליטר. למאושרים שיצליחו לרכוש את הרכב. תוצע אפשרות לטוס למרכז העיצוב של פיאט בטורינו, כדי לפגוש את המעצבים שתכננו את כלי הרכב המיוחד הזה. אין ספק שמדובר בעיצוב איטלקי במיטבו.

תגובות

0 תגובות