שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ריינג'ר עירוני

ארגון זק''א רכש שישה טרקטורוני משא, למטרות פינוי פצועים ומלמד אותנו על השימושיות הגלומה בכלים אלה

טרקטורוני משא, המוכרים אצלנו יותר ככלי הרכב של נערים משועממים, מתחילים לצבור קהל משתמשים אדוק. מיול של קוואסאקי התחבב כבר מזמן על חקלאים, תומקאר שבה את לב ההרפתקנים ופולריס ריינג'ר משרת במשימות עירוניות ואחרות. כעת, לאחר שמשרד התחבורה אימץ תקנות המרחיקות כלי רכב אלה מהישג ידם של בני תשחורת, נראה כי הגע זמנם של כלים אלה לכבוש את המקום האמיתי השייך להם בשוק הרכב המקומי.

ארגון זק''א קיבל היום לידיו 6 פולריס ריינג'ר, אשר ישמשו את מתנדבי הארגון, הפועלים במשימות הצלה שונות. צי הריינג'רים יופעל בזירות עירוניות וכאשר יש צורך לנוע בשטח קשה עבירות (למשל, בתאונות רכבת בהם סייעו אנשי זק''א לפצעים). לצורך מילוי תפקיד זה הותקנו בריינג'רים אלונקה, ארגזים לציוד חובשים ומושב לחובש, מותקן בחלק האחורי של הכלי. שינוי מבנה זה קיבל את אישור משרד התחבורה. הריינג'ר הוא מדגם 500 4X4 ומחירו כ-65,000 שקלים לפני מע''מ.

יתכן כי לאחר שטרקטורוני המשא ייפטרו מתדמית כלי השעשועים לנוער יבחרו יותר אנשים בכלי רכב אלה. חוץ מכלי רכב שימושי לעיר ולכפר, יש לטרקטורוני המשא יכולת מרשימה לנוע בקלות בכל שטח ועל כך הם זוכים לחיבתנו.

תגובות

0 תגובות