שטח 4X4 > כתבות > חדשות

המפלצת מפייקס פיק

נובוהירו טאג'ימה, המכונה ''המפלצת'', מנצח את מרוץ כיבוש ההר השנתי בפייקס פיק, קובע שיא חדש ומציב לעצמו יעד שאפתני

מרוץ פייקס-פיק הוא אחת המוזרויות האמריקנית, המגלם את כל הטוב והרע בארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות. אחת לשנה מתכנסים מאות מורעלי מהירות בתחתית ההר, מכוונים את ההגה, לוחצים על הדוושה ומנסים להגיע אל הפסגה בזמן הקצר ביותר. טוב, כי למרוץ חוקים רופפים למדי, אשר מאפשרים בניית כל דבר העולה על הדעת. רע, כי כמו כל דבר באמריקה, גם כאן מדובר באמנות ההגזמה.

קחו למשל את המפלצת של ''המפלצת''. המדבקות אומרות כי זהו סוזוקי גרנד ויטארה XL7, אך ההיגיון לא ממש מסכים. למפלצת הזו יש 959 כוחות סוס מתחת למכסה המנוע, שעזרו למפלצת מאחורי ההגה להגיע אל הפסגה, בזמן של 10 דקות ושניה אחת. כאשר מותחים את הזמן הזה על פני 20 קילומטרים, הפרש גובה עצום ומאות פניות, מבינים שהמרוץ הזה מטורף לחלוטין ושכנראה המפלצת מיפן הוא נהג מאוד, אבל מאוד, מהיר.

נובוהירו טאג'ימה ניפץ השנה את השיא המיתולוגי של רוד מילן (10:04:06), אשר נקבע בשנת 1994. מעניין כי למרות נסיונות רבים לאורך השנים, הצליח השיא של מילן, שנקבע בעזרת טויוטה סליקה GT, להגיע לבגרות נאה. טאג'ימה כבר הצהיר כי אין זה מספיק לו והוא מתכוון להתייצב על קו הזינוק בשנה הבאה, כדי לרדת מתחת לקו עשר הדקות. בהצלחה.

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

26 ביולי 2007 ב 07:28

אין דבר כזה "גרנד ויטרה XL7"

זה כמו להגיד "יונדאי טוסון סנטה פיי", אלה שני רכבים שונים.

2

אורח/ת

30 ביולי 2007 ב 07:47

יש כזה בגרסת ליסינג?

ניו קופל? אלבר? רק תגידו איפה, אני חותם... :)