שטח 4X4 > כתבות > חדשות

האמר H3: עכשיו מגיע הטנדר

מותג האמר מתרחב תרתי משמע עם גרסת טנדר חדשה לבייבי-האמר, H3T. בניגוד לאח הגדול מדובר בטנדר אמיתי ויש גם חבילת שטח מאוד מפתה

חודש לפני ההצגה הרשמית בתערוכת שיקגו, חושפת GM את ביצת הזהב הבאה מבית התרנגולת המניבה – חטיבת האמר. היה ברור שזו רק שאלה של זמן עד שיצטרף עוד טנדר למשפחה, האמר הרי הראתה את הכיוון עם הקונספט H3T שהציגה ב-2003, וגם לאור החיבה העזה של האמריקנים לקטגוריית הטנדרים. ובנושא הזמן, מעניין מדוע קברניטי האמר חיכו עם הטנדר לשיקגו ולא הציגו בדטרויט כמו פורד ודודג' – ייתכן כי רצו את הבמה לעצמם.

אז מה יש בו, בהאמר H3T החדש? קונספט שונה מעט. בניגוד לגרסת הכאילו טנדר של האח הגדול H2, לטנדר החדש יש ארגז בגודל טבעי (כפי שמלמדות התמונות עם האופנוע), בנוסף לתא נוסעים ששמר על מידותיו. כלומר בניגוד לטנדר האמריקני הקלאסי עם הקבינה הקצרה, כאן מדובר בטנדר בעל קבינה כפולה, עם מקום מספק לנוסעים וגם למטען. מעניינת העובדה כי למרות שהבסיס להאמר H3 הוא טנדר, דווקא גרסת הטנדר שלו מסוגלת לשאת משקל נמוך יחסית (522 קילוגרם). נתון זה מסגיר את קהל היעד האמיתי של היצור, אשר עוסק בפעילויות פנאי ולא ממש עובד עם הטנדר.

כדי לספק מקום לנוסעים ולמטען צמח הבייבי האמר למידות מאוד לא תינוקיות. H3T התארך ב-60 סנטימטר והוסיף 56 סנטימטר לבסיס הגלגלים, כדי להגיע לנתון טנדרי למהדרין של 341 סנטימטר. פרט לכך אין שינויים בחטיבות הכוח – שני מנועי בנזין בנפח 3.7 ליטר ו-5.3 ליטר, עם 242 ו-300 כוחות סוס, בהתאמה.

בייב האמר החדש לא צפוי להגיע לישראל בעתיד הקרוב, אך אם הוא יעשה זאת תשמחו בוודאי לדעת כי גם הוא יוכל לקבל את חבילת השטח הנמצאת ברשימת האופציות. עם צמיגי 33 (שמגדילים את מרווח הגחון ל-28.5 סנטימטר), יחס העברה נמוך של 1:4 ודיפרנציאל ננעל מאחור, ישמור הטנדר על יכולות השטח המרשימות של אחיו הקטן.

תגובות

2 תגובות

1

neta_k.s

30 בינואר 2008 ב 17:54

כמה הוא עולה???

אני הייתי מת לכזה

2

אורח/ת

01 בפברואר 2008 ב 08:22

איזה אוטו באמת למישהו יש מושג מה המחיר?

כותרת