שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סאנגיונג מתחדשת

בתערוכת הרכב בג'נבה, שתיערך בחודש הבא, תציג החברה דגם קונספט חדש של טנדר הפנאי שלה, האקטיון ספורטס

לא מעט קשיים עברו בשנים האחרונות על סאנגיונג, חברת הרכב הקוריאנית שמתמחה בייצור רכבי שטח. פשיטות רגל, העברת בעלויות, מתחים עם העובדים, חילופי האשמות על גניבת ידע, שמועות על סגירה מוחלטת - מכל טוב. בימים אלה, עם העברת הבעלות לידי חברת מהינדרה ההודית, נראה שסאנגיונג מתחילה להתייצב ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר להציג דגם חדש.
בעוד כחודש, בתערוכת הרכב בג'נבה, יוצג דגם קונספט של האקטיון ספורט, טנדר הפנאי של סאנגיונג. לאורך כל השנים עבדה החברה בקונספט אחר לגבי הטנדרים שלה. לעומת מרבית החברות,  שבנו את ה-SUV-ים שלהן על בסיס טנדרים קיימים מתוצרתן (זה לפחות היה המצב בתחילת הפריחה של שוק רכבי השטח-פנאי), סאנגיונג הלכה בדרך הפוכה: קודם יוצר בה SUV, שהיה בהמשך הבסיס לטנדר. כך קרה עם המוסו והמוסו ספורטס, וכך גם עם האקטיון והאקטיון ספורטס.

הדגם החדש

הדגם החדשהדגם החדש

הבחירה בדרך הזו הביאה ליצירתו של טנדר עם תא נוסעים מרווח ונעים, שהישיבה בספסל האחורי שלו נוחה לאין שיעור לעומת מקביליו היפניים. זה בא על חשבון ארגז המטען, שבטנדרים של סאנגיונג הוא סימלי בלבד.
ומה יהיה בטנדר החדש? מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר שיספק 155 כ''ס, העומד כבר בתקני זיהום אוויר של יורו 5. יהיו שתי אופציות של תיבות הילוכים, אחת ידנית והשנייה אוטומטית, שתיהן עם שש מהירויות. תהיה גם אפשרות לבחור בין הנעה 2x4 לבין הנעה בכל הגלגלים. מבחינה חיצונית, המימדים של הדגם החדש כמעט זהים לאלו של הדגם הישן.
בהיצע רכבי השטח של היום, סאנגיונג מהווה אופציה ששווה לחשוב עליה. מנועי דיזל אמינים, מכלולים די קשוחים, תיבת העברה עם הילוך כוח – ומחיר שלא יגרום לנזק גדול מדי לחשבון הבנק שלכם. 

הדגם הישן

הדגם הישןהדגם הישן

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

10 בפברואר 2011 ב 20:25

אני קונה

2

daniBH

18 בפברואר 2011 ב 16:15

ממתין שיגיע