שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דור שני לטיגואן

פולקסוואגן מחדשת את פני אחיו הצעיר והקטן של הטוארג, ומציעה אותו עם שלל תוספות ואיבזורים

ארבע שנים חלפו מאז הצגתו של הפולקסוואגן טיגואן, אחיו הצעיר והקטן של הטוארג. בשנים האלה נמכרו כ-600 אלף כלי רכב מהדגם הזה והשוק האמריקאי, שהיה אמור להיות השוק העיקרי שלו, קיבל אותו בקרירות מסוימת בגלל תג מחיר גבוה יחסית ומעט מדי פח לטעמו של הינקי הממוצע.
עכשיו מציגה פולקסוואגן את הדור השני, עם עיצוב חיצוני משודרג ורשימה אינסופית של תוספות, חלקן בטיחותיות כמו מערכת לשמירה על הנתיב, חלקן מכניות כמו נעילות דיפרנציאל וחלקן גימיקים כמו מערכת לשליטה על הפנסים הראשיים הנעזרת במצלמה.

הטיגואן החדש יוצע עם מבחר של שבעה מנועים, ארבעה מהם לוגמי בנזין ושלושה דיזלים. הבנזין החזק ביותר יספק 220 כ''ס, בעוד הדיזל הבכיר יפמפם 170 סוסים. בכולם תמצאו את תיבת ההילוכים כפולת המצמדים של פולקסוואגן, עם שבע מהירויות. ניתן יהיה לרכוש דגמים המותאמים לנסיעת כביש ולעומתם דגמים שבהם יינתן דגש לנסיעת שטח, עם מרווח גחון גדול יותר וזוויות גישה ונטישה משופרות.
הדגם החדש יוצג בחודש הבא בתערוכת ג'נבה, ובגרמניה – שם כבר אזל כל המלאי של הדור הראשון -  נפתחה רשימת הזמנות לדור השני, ששיווקו יחל רק בעוד כחצי שנה. הייצור, אגב, מתבצע על פני כל הגלובוס. מלבד גרמניה, הטיגואן מיוצר גם ברוסיה, בסין ובויאטנם.
לקריאה נוספת:

תגובות

0 תגובות