שטח 4X4 > כתבות > חדשות

SUV חדש למאזדה?

החברה הציגה בתערוכת ג'נבה דגם קונספט שיהיה אולי בסיס לרכב שטח חדש

רכבי שטח לא היו אף פעם הצד החזק של חברת מאזדה. ראינו פה ושם הבלחות, שנעשו בעיקר כשיתופי פעולה עם פורד, כמו הטריביוט שהתבסס על הפורד אסקייפ. בשנים האחרונות קיבלנו שני דגמי CX, שאחד מהם מבוסס גם הוא על פלטפורמת פורד (CX-9) והשני תכנון וייצור עצמאי של מאזדה (CX-7).
השבוע נחשף בתערוכת הרכב בג'נבה דגם קונספט של SUV מתוצרת מאזדה, שייתכן שיהפוך בקרוב לדגם ייצור. מדובר במינאג'י (Minagi), רכב בגודל קומפקטי, בערך בליגה של הפולקסוואגן טיגואן. הדגש העיקרי ברכב התצוגה הוא על העיצוב החיצוני – כמו במרבית דגמי הקונספט - והוא משדר כוחניות, עם חרטום גדול וקווי גוף ספורטיביים.

מאזדה מינאג'י

מאזדה מינאג'ימאזדה מינאג'י

במאזדה סרבו להגיב לשמועה שייתכן ודגם הקונספט יגיע לייצור כעוד שיתוף פעולה עם פורד, שאמורה להציג בשנה הבאה את המחליף של האסקייפ, שנמכר באירופה תחת השם קוגה (דגם קונספט המבשר על הפורד החדש כבר הוצג בתחילת שנה זו, בתערוכת הרכב בדטרויט).  אם השמועה נכונה, מדובר ברכב שיבוסס על פלטפורמת הפורד פוקוס, שיקבל גם את מגוון המנועים של הדגם הזה. במקרה כזה, נזכה לראותSUV  חדש שיישא את הסמל של מאזדה כבר בסוף השנה הבאה, כמודל 2013.  
לקריאה נוספת :

דגם הקונספט מבית פורד, ה''אבא'' של האסקייפ/קוגה החדש. יש קצת דמיון, לא?

דגם הקונספט מבית פורד, ה''אבא'' של האסקייפ/קוגה החדש. יש קצת דמיון, לא?דגם הקונספט מבית פורד, ה''אבא'' של האסקייפ/קוגה החדש. יש קצת דמיון, לא?

תגובות

2 תגובות

1

paul1

06 במרץ 2011 ב 14:13

יש לכם טעות יסודית בכתבה:

מזדה כבר שנים מייצרים רכבי שטח: מזדה לנטיס\3 מליסינג...

2

אורח/ת

07 במרץ 2011 ב 10:17

הפורד הרבה יותר גבוה, לא?