שטח 4X4 > כתבות > חדשות

קונספט שטח חדש לסיטרואן

תראו את היפהפה החדשה מבית סיטרואן. עזבו כרגע את היכולות, אם יהיו בכלל, לא חבל לקחת יצירה כזו לשטח?

סדרת ה-DS החדשה של סיטרואן מציעה דגמים מעוצבים ומפוארים יחסית לדגמיה הרגילים, עם תג מחיר גבוה יותר. עד עתה הוצעו בסדרה זו רק מכוניות נוסעים רגילות, אך השבוע הציגה החברה, בתערוכת הרכב של שנחאי, דגם קונספט של קרוס-אובר הנקרא DS Wild Rubis.
כיאה לחברה שעיצוב הוא שמה השני, הדגם החדש יפהפה, צבוע באדום עמוק בהתאם לשמו  (Rubis – אבן אודם). מדובר ברכב שדומה בגודלו הכללי לב.מ.וו X3, עם אורך כולל של 4.7 מטר, רוחב 1.95 מטר וגובה 1.59 מטר. בסיס הגלגלים עומד על 2.9 מטר, ארוך בעשרה ס''מ מזה של הב.מ.וו, מה שאומר שהגלגלים קרובים יותר לקצות המכונית וזה משפר את זוויות הגישה והנטישה.

מהבחינה המכנית, בסיטרואן הסכימו רק לומר שמדובר ברכב היברידי עם אפשרות טעינה, ולא פרטו מעבר לכך. סביר להניח שעל פי המודל שמשמש את החברה –האחות פיז'ו, מנוע טורבו-בנזין או טורבו-דיזל יניע את הגלגלים הקדמיים, בעוד שעל הגלגלים האחוריים יופקד מנוע חשמלי (למבחן דרכים לפיג'ו 3008 היברידי).
בשלוש השנים האחרונות הציגה סיטרואן את כל דגמי הקונספט מסדרת DS בתערוכות הרכב של שנחאי, מה שמצביע על החשיבות שהיא מייחסת לשוק הסיני, ההולך וגדל. כרגע אין צפי לגבי המועד בו יתחילו בייצור סדרתי של הדגם החדש, אך הטכנולוגיה כבר קיימת וסביר שנראה דגם ייצור די בקרוב.

תגובות

0 תגובות