שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הגשמת חלום - פורד רפטור SUV

תמורת תשלום פעוט של כ-150 אלף דולר תוכלו לקבל SUV שנבנה על בסיס הפורד רפטור

קחו חלום רטוב כמו הפורד רפטור, הלבישו עליו בודי של SUV שיכול להכיל עד שמונה נוסעים, ומה תקבלו? את ה-VelociRaptor שמיוצר על ידי סדנת הנסי (Hennessey Performance), שמקום מושבה בטקסס, ארה''ב. מתחת לפחים שוכן רפטור מושלם, על כל מערכותיו, אך הקליפה החיצונית הותאמה למי שרוצה לקחת איתו קצת יותר אנשים לשטח, בסדר גודל שמזכיר את הפורד Excursion עליו השלום.

מי שאינו מסתפק במנוע הסטנדרטי של הרפטור - V8 בנפח 6.2 ליטר עם 411 כ''ס – יכול להזמין גרסה מוגדשת שמקפיצה את ההספק ל-600 כ''ס מכובדים, שיאיצו את היצירה מ-0 ל-60 מייל (96 קמ''ש) בתוך 5.9 שניות. אנשי הסדנה אומרים שעדיין לא ניסו את  ה-VelociRaptor בשטח, וממליצים שלא לקחת אותו למסלולים תובעניים מדי, שכן הפרש המשקל לעומת רפטור רגיל, העומד על כ-300 ק''ג, יכול להשפיע על הביצועים.
הסדנה מתכוונת לייצר רק כ-30 יחידות מרכב זה בכל שנה, במחיר המתחיל ב-150 אלף דולר. מעבר לכך, השמיים הם הגבול ותלויים בגודל חשבון הבנק של המזמין: רשימת האופציות ארוכה יותר מהרכב עצמו, וכוללת כל מה שעולה בדעתכם – וגם כמה דברים שלא חשבתם עליהם...
 סדנת הנסי הוקמה בראשית שנות ה-90 של המאה הקודמת, כהגשמת חלום של ג'ון הנסי, ''חולה'' מכוניות שהשתתף במירוצים רבים בארה''ב. הסדנה מתמחה בעיקר בשיפור רכבי ספורט.        

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

22 במאי 2013 ב 12:48

נמר בעור של כבש

צריך לראות את התמונות של הרפטור על מנת להבין במה מדובר.

2

daniBH

25 במאי 2013 ב 22:05

הנה רפטור ביוטיוב