שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מתיחת פנים לדיסקברי 4

לראשונה בתולדות הדיסקברי תהיה אופציה לדגם נטול הילוך כוח

הדיסקברי 4 של לנד רובר נמצא איתנו מאז 2009 ועתה הגיע העת למתיחת פנים של אמצע החיים (אם לא ניקח בחשבון שהדיסקו 4 היה בעצם מתיחת פנים לדיסקו 3...). מדובר בעיקר בשינויים חיצוניים, כמו חזית חדשה, ובבשורה מכאנית אחת: תהיה אופציה לדגם נטול הילוך כוח, עבור אלה שלא מתכוונים לקחת את הדיסקו שלהם לשטח, לפחות לא לשטח קשה.

בחזית נקבל פגושים חדשים, גריל מעוצב מחדש ופנסי לד לתאורת יום. על מכסה המנוע כבר לא תמצאו את המלה LAND ROVER, ובמקום זאת יתנוסס שם בענק השם DISCOVERY. יהיו גם חישוקים חדשים, בגדלים של 19 ו-20 אינץ'.

מהבחינה המכנית, כאמור, השינוי העיקרי יהיה האופציה לדגם נטול הילוך כוח. מנועי ה-V8 ייעלמו לחלוטין מההיצע, לטובת מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר שמקורו ביגואר F. מנועי הדיזל הנוכחיים יישארו ללא שינוי. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה מהירויות מתוצרת ZF.

הדיסקו המחודש יקבל שורה של אמצעי בטיחות, כמו חיישן המודד את עומק המים בעת חציה של שלוליות, חיישן קרבה למכוניות אחרות ומצלמות המכסות את הנקודות המתות שאינן נראות מכסא הנהג.

באירופה ניתן כבר להזמין את הדגם המחודש ולקבל אותו לקראת סוף נובמבר. לארץ הוא יגיע ככל הנראה בתחילת השנה הבאה (מבחן דרכים לדגם היוצא).

תגובות

0 תגובות