שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חדש באולמות התצוגה: הונדה Vezel

עוד קרוס-אובר קטן מגיע לשווקים, הפעם מתוצרת הונדה. כרגע אפשר לקנותו רק ביפן, אלינו ייתכן שיגיע במהלך 2015

אחרי שהוצג בתערוכת הרכב בטוקיו בתחילת השנה והתחיל להימכר ביפן ממש בימים אלה, מתכננת הונדה לשווק את הקרוס- אובר הקטן שלה, ה-Vezel, גם באירופה. זה יקרה מתישהו במהלך שנת 2015, ויש סיכוי סביר שיגיע גם אלינו.

ה-Vezel, שנבנה על בסיס ההונדה ג'אז, ממוצב מתחת ל-CR-V הוותיק (למבחן דרכים ל-CR-V מהדור האחרון), והוא נמכר כרגע בשתי אופציות הנעה: מנוע בנזין 1.5 ליטר ומערכת היברידית המשתמש באותו מנוע בנזין בתוספת מנוע חשמלי. על פי נתוני החברה, צריכת הדלק של הדגם ההיברידי עומדת על 27 ק''מ/ליטר. עם היציאה לשווקים העולמיים, ייתכן שיתווספו מנועים אחרים להיצע, כמו גרסאות בנזין חזקות יותר וכמובן גם גרסת דיזל.

גרסאות הבסיס יהיו עם הנעה 2X4 בלבד, אבל תהיה אופציה להנעה בכל הגלגלים, וכל הדגמים יצוידו בתיבת הילוכים כפולת מצמדים עם שבע מהירויות, בלם חניה חשמלי ומערכת עזר לזינוק בעלייה.

בהונדה לא התיימרו אף פעם לייצר רכבי שטח אמיתיים, או אפילו משהו קרוב לזה, למרות שלדור הראשון של ה-CR-V היו יכולות מסוימות. אבל בעידן שבו אפילו היצרנים של הכלים הקשוחים ביותר הולכים ומרככים אותם, וקהל הקונים צמא יותר לתחושה של יכולת מאשר ליכולת אמיתית, ה- Vezelיכול להשתלב לא רע.       

תגובות

0 תגובות