שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פולקסוואגן מכוונת נמוך

פולקסוואגן תציג בתערוכת הרכב בג'נבה קונספט חדש של קרוס-אובר הקטן יותר מהטיגואן

''כל דגמי הקונספט החדשים של  SUV וקרוס-אוברים שאנו מציגים בתקופה האחרונה נמצאים בשלבי טרום-ייצור שונים או שנשקלת האפשרות לייצר אותם''. כך נמסר השבוע מחברת פולקסוואגן, בעת שנחשף קונספט של קרוס-אובר נוסף, הנקרא T-Roc, שיוצג בתערוכת הרכב בג'נבה.

הקונספט הזה מצטרף להכרזות האחרונות של החברה על ה- Taigun, קרוס-אובר על בסיס ה- UP!, על ה-CrossBlue Coupe ועל ה-CrossBlue Concept שיהיה בעל שבעה מושבים.

T-Roc

ה- T-Roc יהיה ארוך במעט מהפולו, עם אורך כולל של כ-4.2 מטר, קצת פחות מהטיגואן (למבחן דרכים לטיגואן). על פי התרשימים שפורסמו, מדובר ברכב בעל מראה ספורטיבי ואגרסיבי, עם מפתחי גלגל גדולים ופנלים מתפרקים בגג. בחלק הפנימי, המיועד לארבעה נוסעים בלבד, בולט לוח מכשירים דיגיטלי גדול ומסך מגע למערכת הבידור/תקשורת.

על פי הנתונים שנמסרו, הדגם החדש נבנה על פלטפורמת ה- MQB המשמשת גם את הגולף והוא שוקל 1420 ק''ג. מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר המספק 181 כ''ס הותקן בחרטום, והכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמד עם שבע מהירויות. המהירות המירבית מגיעה ל-201 קמ''ש, והזינוק  מ-0 ל-110 מושג תוך 6.9 שניות. צריכת הדלק המוצהרת מצוינת, והיא עומדת על ממוצע של כ-20 ק''מ/ליטר, עם פליטת מזהמים נמוכה של 129 גרם/ק''מ של co2.

ולחשוב שאצלנו ''הרגו'' את מנועי הדיזל הקטנים בגלל מיסוי מטורף...

תגובות

0 תגובות