שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לנד רובר מתכננת להרחיב עוד יותר את משפחת הדיסקברי

החברה מציגה בתערוכת הרכב בניו יורק דגם קונספט שמרמז על תוכניותיה העתידיות

לפני כחודשיים פרסמנו כאן את כוונתה של חברת לנד רובר לזנוח את השם פרילנדר ולצרף את המחליף המיועד של הפרילנדר הנוכחי למשפחת הדיסקברי. כשברקע כבר ידוע שהמחליף של הדיסקברי 4 בדרך, חשפה השבוע החברה דגם קונספט חדש בתערוכת הרכב בניו יורק, שמרמז על הקווים העתידיים של משפחה זו.

מעבר לקווים החיצוניים השומרים על העיצוב העכשווי של דגמי לנד רובר, הוצגו הרבה מאוד טכנולוגיות חדשות ומעניינות, אך לא בטוח שכולן ישולבו בדגמי הייצור. הדבר המעניין ביותר הוא יכולת תצוגה על השמשה הקדמית, שלכאורה הופכת את מכסה המנוע והכנפיים לשקופים. כך יכול הנהג לראות בדיוק היכן מונחים הגלגלים הקדמיים, יתרון אדיר בנסיעת שטח. 

טכנולוגיה מדליקה נוספת מאפשרת לנהוג את הרכב בשלט רחוק, כשהנהג נמצא בעצם בחוץ! זה נעשה במהירויות זחילה, ומאפשר לעבור מכשולים מבלי להיעזר בהכוונה חיצונית וגם יעיל מאוד בזמן שרוצים לרתום נגרר.

מה עוד? מערכת ניווט שמשגרת קרני לייזר כדי לכוון את הנהג לכיוון הנכון; רוב מערכות הרכב ניתנות להפעלה באמצעות מחוות יד; מערך כסאות מתוחכם הכולל שבעה מקומות בתפוסה מלאה אך אפשר לשנות אותו חשמלית, דרך מסך המולטימדיה, לשישה, חמישה ואפילו ארבעה מקומות, כשהכסאות המיותרים מתקפלים, שוקעים או זזים הצידה; מערכת מולטימדיה מתקדמת שמאפשרת לנוסעים לתקשר בשיחות וידיאו האחד עם השני (ת'אמת – לא מבין למה זה טוב, אבל מילא...); ועוד ועוד.

אבל בשולי הדברים, הוזכר משהו מעניין עוד יותר: בלנד רובר שוקלים לייצר דגם של דיסקברי בסיסי יותר עם יכולות שטח טובות, משהו דוגמת הלנד קרוזר של טויוטה, שיימכר גם באותה רמת מחירים.            

סרטון וידיאו המדגים את מכסה המנוע ה"שקוף"

תגובות

0 תגובות