שטח 4X4 > כתבות > חדשות

העתיד על פי ג'יפ

בשלוש השנים הקרובות צפויים להגיע מהחברה מגוון של דגמים חדשים ומחודשים

עוד לא הספקנו להפנים את הגעתם של הדגמים החדשים מבית ג'יפ, הצ'ירוקי (שכבר נמצא בארץ) והרנגייד (שעדיין לא ידוע מתי יעשה עלייה), וכבר נחשפים נתונים על מגוון של דגמים חדשים ומחודשים שצפויים להגיע לייצור בשלוש השנים הקרובות.

כפי שהתפרסם במגזין הרכב האמריקאי Automotive News, האתגר הגדול ביותר שעומד כרגע בפני מהנדסי החברה הוא הדגם שיחליף את הרנגלר, שצריך לעבור עדכון מקיף תוך שמירה על יכולות השטח שלו. כדי לשפר את צריכת הדלק ולהקטין את פליטת המזהמים, אין מנוס מ''גילוח'' משקל ולפיכך הרנגלר החדש יקבל שלדה מאלומיניום, א-לה לנד רובר... שיפורים נוספים יכללו מתן צורה אווירודינמית יותר, תיבת הילוכים עם שמונה מהירויות ומבחר מנועים גדול, כולל דיזל. הצפי להשקה – אמצע 2017.

 הרנגייד, שכאמור עדיין לא הגיע אלינו, יעבור מקצה שיפורים לקראת אמצע 2017. הפטריוט ייעלם לחלוטין מהליין של ג'יפ, לקראת אמצע 2016. כתחליף, יוצע ללקוחות הקומפאס החדש, שהופעתו מתוכננת לאותו זמן. הדגם הזה, למרות שיחלוק אברים עם הצ'ירוקי, כולל תיבת ההילוכים בעלת תשע המהירויות, ימוצב מתחתיו. וגם כאן יהיה דגם לעבירות, בסגנון הטרייל-הוק של הצ'ירוקי.

דגם הדגל של החברה, הגרנד צ'ירוקי, יעבור רענון ב-2015 כשלב לקראת הופעתו של דגם חדש לחלוטין באמצע 2017. הצגתו של הגרנד ואגוניר, בעל שבע מקומות הישיבה, נדחתה לסוף 2018. 

תגובות

0 תגובות