אופנועים / טרקטורונים > יומני מסע

כלי רכב מבריק - מסע MAVERICK רב משתתפים ללב המדבר

שלושה מדריכים מצוות אתר השטח יצאו לסוף שבוע מדברי להדריך טיול רב משתתפים - כולם נוהגים על פאר התוצרת של קאן-אם: המאבריקים!
הפקה: עופר אבניר - יבואן CANAM לישראל.

הסרטון הקצר מהאירוע:

כלי רכב מבריק

ההתחלה נשמעה כמו תרגיל בצאלים, אבל ההמשך נרשם כאחת החוויות המוטוריות החזקות שיצא לי לחוות

אני איש של טרקטורונים. נקודה. אני אוהב את כלי הרכב הזה אהבת נפש ותמיד אעדיף אותו על כל כלי הרכב אחר כאשר אני רוצה לטייל בשטח במהירות גבוהה ולהנות. הייתי ממשיך לחיות את חיי בשקט ומחזיק באותן אמונות ודעות, אלא שגוייסתי לקחת חלק בהפקת מועדון הלקוחות של קאן-אם ופגשתי שם בקאן-אם Maverick, אשר פתח לי את הצ'אקרות והותיר אותי מבולבל.

בבוקר יום ו' השכמתי קום, הוצאתי את הצ'ימידן עם המדים מהארון (הייתי פעם מנהל השיווק של קאן-אם ועדיין מחכה להזדמנות ללבוש את ציוד הרכיבה של המותג הקנדי) ויצאתי לכיוון צאלים. עד כאן נשמע כמו מילואים, אבל כאשר הגעתי למקום ראיתי את הצוות של היבואן אבניר מרים את אחת מהפקות השטח הגדולות ביותר שנראו כאן - הפקה שאני רק יכולתי לחלום עליה, עם צוות גדול ומפנק וכמעט 100 כלים של לקוחות מאוד מרוצים. אפשר לספר רבות על ההפקה ועל הארוח, אבל השוס הגדול מבחינתי ההכרות עם ה-Maverick אשר התגלה כאחד מכלי השטח המהנים ביותר שיצא לי לחוות. הכלי המבריק של קאן-אם יכול לספק גלונים של אדרנלין, לגהץ שבילי מדבר עתירי בורות ובאמפים במהירות תלת ספרתית ולטוס מעל השבילים כאילו מדובר במרבד קסמים. הוא כל כך טוב, שלו אקרא שוב לדגל ואוכל לבחור בינו לבין טרקטורון תהיה לי התלבטות אמיתית.

התחיל במייל זימון קצר...

כאחד שהשטח זה חלק בלתי נפרד מחייו ואין לי בעיה להתנהל בשטח - אבל הכל בהגנה שנותן לי הרכב, קרי, בקיץ יש את המזגן המפנק, הכסא התומך, המוזיקה, המקרר ועוד עזרים טכניים שהופכים את השהות בשטח לנוחה ומפנקת.

הנסיעה במאבריק, חוויתית כל שתהא, מלאת אדרנלין ככל שתהא, כרוכה בהרבה אבק - משהו שאני פחות אוהב.

למרות הכל אישרתי את השתתפותי ואמרתי ''תמות נפשי עם פלישיתים'' אם יש ככ הרבה רוכבים ששורדים - אני אשרוד.

יום שישי, מזג אוויר מקסים ומוזמן מראש, הגענו לחוות ''ספינת המדבר'' הצוות הכין מבעוד מועד שלטים והתחיל לארגן את הכלים לקבוצות הדרכה שונות.

קיבלתי קבוצה מדהימה ומגובשת של חברים שרכשו את הכלים ממפיץ של עופר אבניר. קבוצה מנוסה, מקצוענית שלרגע חששתי כי אעכב אותם בשל הפרשי השעות שלנו על הכלי.

ביום הראשון זכיתי לקבל את המאבריק 4 מקומות - הצטרף אלי אחד מבעלי החברה ובלוגר /שביקר את האירוע.

ביום השני זכיתי לנהוג במאבריק 1000 טורבו - כלי עם כוחות עצומים ולא סלחן.

שעתיים של רכיבה ו''הרגשתי את הכלי'' ידעתי והבנתי את התגובות שלו ושנייה לפני שהכלי הגיב אני כבר הייתי מוכן.

אם בתחילת היום הראשון חששתי שאעכב את השיירה שמאחורי, מהר מאוד יישרתי קו עם השאר וההובלה הייתה חווייתית.

עניין האבק נפתר, בחלקו לפחות בכך שהייתי ראשון ו''זכיתי'' לפחות אבק, קיבלתי משקפי הגנה ובכך, בערך, מנעתי מעצמי את האבק הטורדני.

בקיצור - לאוהבי השטח, לאוהבי האדרנלין, לאוהבי הנהיגה האתגרית - הכלי זה לא יודע מה זה עבירות קה- הכל קל עבורו - מומלץ בחום!

ההזמנה לאירוע:

ההזמנה לאירוע:ההזמנה לאירוע:

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

17 ביולי 2016 ב 20:50

יכום מסע MAVERICK רב משתתפים ללב המדבר

היה תענוג