שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > ירדן

תמונות ממסע חנוכה לירדן 17/12/09

קיבלתי להוביל את המסע הזה בנסיבות לא כל כך נעימות, כי את הקבוצה הנפלאה הזו, היה אמור להוביל מדריך אחר. אבל מספר ימים לפני המסע אביו נפטר ולכן נתבקשתי אני להוביל את המסע.
הדריך: גלעד טל

לראשונה פגשתי את הקבוצה במעבר הגבול, הכרות קצרה ומתחילים את תהליך המעבר, יש לומר שהלך לנו מהר מאוד...  והנה אנחנו כבר אוכלים פלאפל ב - el  muhandes בעקבה, שם כמובן העמקנו את ההכרות ואכלנו לשובע. מעקבה ישר אל המדברהדרומי ואל ואדי ראם.

במדבר קיבלה את פנינו סופת חול  שמאוד הקשתה על הראות, תווך הראות היה 50 מטר מקסימום, כמובן שהסופה הוסיפה לחווית המדבר ובנוסף לראות המוגבלת הייתה  רוח חזקה וקררררה. בערב הגענו למאהל הבדואי קיבלנו תה חם והדלקנו נרות לכבוד החנוכה.

 ביום השני קיבלה את פנינו זריחה מדברית מדהימה, ארוחת בוקר ויוצאים חזרה למדבר, רק שהפעם יש ראות טובה ושמש חמימה. נסענו על דיונות צבעוניות עד לוואדי חארזה ועל הקשתות ערכנו סיור רגלי אתגרי, אחריו ישר לפטרה לא לפני שאכלנו שווארמה בוואדי מוסה. אחרי פטרה עלינו למלון מפנק.  

ביום השלישי ירדנו דרך וואדי נאמלה שזו דרך מקסימה ביופיה אל הערבה הירדנית, מעט שעשועים בדיונות, משם נסיעה מהירה על כביש הערבה הירדני עד לנחל וואדי חסה בו נסענו רחצנו ואכלנו צהריים. כאן בעצם הסתיים לו המסע. אני מאוד נהניתי, מקווה שגם אתם, תודה לצלמים על התמונות ששלחתם. זה המקום להשתתף בצערו של נעם ומשפחתו ולאחל להם שלא ידעו עוד צער. הדריך: גלעד טל

תגובות

5 תגובות

1

כפרה

03 בינואר 2010 ב 18:49

תמונות יפות מאוד

2

אורח/ת

04 בינואר 2010 ב 07:43

לא רק תמונות יפות

היה טיול מדהים גלעד הדריך בצורה נפלאה מומלץ מאוד לכולם

3

אורח/ת

06 בינואר 2010 ב 22:16

היה ממש כיף!

מה אין עוד תמונות?

4

אורח/ת

07 בינואר 2010 ב 08:18

תודה על טיול מדהים זורם ואתגרי

נפגש בטיולים הבאים דן ודרור מיקא

5

אורח/ת

09 בינואר 2010 ב 19:56

מסע מיוחד ומומלץ ביותר

אני חייבת לציין שגלעד זרם עם הקבוצה בצורה מדהימה. ההסברים היו ברורים והיינו צמאים לשמוע עוד ועוד. פגשנו חברים מכל הארץ ראש פינה,רחובות, רמת גן אשקלון ועוד.....הגיבוש היה מדהים וכיפי. חבל שלא הספקנו לקנות משהו אותנטי... תצטרפו לטיול המשך מחכים לראותכם. מיכה וכוכי רביבו בת הדר.