שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > איטליה

מסע מרצדסים לצפון איטליה - אוקטובר 2014

סיכום ותמונות מתוך מסע בן 5 ימים למעברי ההרים הגבוהים בהרי האלפים, כבישי הנהיגה הטובים של צפון איטליה ולאגמים והמרחבים הירוקים ההרריים של איטליה ושווייץ.

היום הראשון באיטליה

בשדה התעופה של מילאנו חיכו לנו 7 רכבי מרצדס מדגמי CLA ואחד A. על הכבישים המהירים יצאנו לכיוון אגם קומו שם עצרנו לארוחת צהרים ולטיול לאורך האגם השליו והסמטאות המקסימות. על כביש מפותל וצר מאוד טיפסנו לתצפית על האגמים מפסגת ביסבינו - 1,325 מטרים כשהשמש והאובך מספקים לנו נוף סוריאליסטי.
ירדנו חזרה למטה ולעת ערב חצינו את קומו. על הגדה המזרחית הצפנו בכביש מפותל וצר עד לבלג'יו - עיירה קטנה היושבת בקצה של מפגש האגמים - קומו ולקו. בבלג'יו ישנו במלון משפחתי המשקיף על האגמים ואת ארוחת הערב אכלנו במקום מיוחד, הממוקם בסמטה צרה לצד האגם, המכין יינות ובשרים דקים ומיוחדים (משהו אמר נקניק?).

הטיפוס לפסגת ביסבינו - 1,325 מטרים

תמונות מהיום הראשון באיטליה

תמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליהתמונות מהיום הראשון באיטליה

היום השני מאיטליה לשוויץ

לאחר ארוחת בוקר ביתית ותצפית למפגש האגמים ירדנו לרציף המעבורות בבלאג'יו - משם עלינו עם כלי הרכב על מעבורת וחצינו את האגמים עד לורנה. על כבישים מהירים דרך אין סוף מנהרות ישנות וחדשות הצפנו עד לקצה הצפוני של אגם קומו ומשם מזרחה לקפה בעיירה שלווה טיראנו. ארוחת צהרים בבורמיו והיישר לשיא היום - טיפוס למעבר ההרים הגבוה ביותר באירופה - סטלביו 2,757 מטרים. כביש מפותל מדהים מביא אותנו לפסגה. מסביב הכול מושלג, תחילת עונת הסקי והמעבר מאכלס חנויות מזכרות, אופנועים וכמובן את מוכר הנקניקיות הקבוע. מהסטלביו ירדנו דרך מעבר אומבריל בכביש צר ומפותל ללא מעקה בטיחות לעבר שוויץ. את היום סיימנו במלון על האגם של סנט-מוריץ, לא לפני שאכלנו בשר צבי מסורתי וקינחנו בקרם ערמונים.

כביש מפותל בדרך לסטלביו 2,757 מטרים

תמונות מהיום השני באיטליה

תמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליהתמונות מהיום השני באיטליה

imageimageimageimageimageimageimageimage

היום השלישי חוזרים משוויץ לאיטליה

יצאנו בבוקר שטוף שמש מסנט מוריץ שבשוויץ וטיפסנו למעבר ההרים ברנינה, 2,328 מטרים, אשר נמצא בשוויץ וסביבו אגמים ממש בשיא המעבר. לאחר שחצינו את המעבר ירדנו לתוך איטליה חזרה לטיראנו - שם עצרנו לקפה בפיאצה בקצה של העיירה.
טיפסנו למעבר אפריקה ולאחר ארוחת צהרים בברנו טיפסנו לעבר הרים מיוחד שחלקו כביש, רובו דרך כורכר ובפסגתו אגם קפוא! עם חשיכה השלמנו את הירידה לכביש ונסענו מערבה לעיירה הקטנה איסאו הנמצאת על האגם הקטן - שם אכלנו ארוחת ערב וישנו במלון על שפת האגם.

האגם במעבר ברנינה 2,328 מטרים

האגם במעבר ברנינה  2,328 מטרים

תמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליה

תמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליהתמונות מהיום השלישי - חוזרים לאיטליה

תמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליה

תמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליהתמונות מהיום השלישי - אגם קפוא באיטליה

היום הרביעי - נוסעים למילאנו

התעורננו לבוקר מקסים על אגם איסאו ויצאנו לדרך מזרחה למרכז מילאנו. המלון שלנו ממוקם ליד כנסיית הדומו במרכז העיר מילאנו.
החזרנו את המרצדסים ויצאנו לתור את העיר (וגם קצת קניות במילאנו), ביקור בדומו, פיצות ופסטה לרוב ובערב נסענו בתחתית לאיצטדיון סן-סירו לצפות במשחק בליגה האיטלקית - מילאן נגד פלרמו (פלרמו נצחו 0:2).

כנסיית הדומו - מילאנו

תמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנו

תמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנותמונות מהיום הרביעי מאגם איסאו למילאנו

תודה רבה לכל המשתתפים - היה לי לעונג!