פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

כתבה חדשה: דגמי האופנועים של AJP לשנת 2021 מגיעים לישראל

11 בינואר ב 16:59 26 תגובות 1396 צפיות profile imageאתר השטח 4X4
אופנועי SPR 250 של חברת AJP הפורטוגזית לשנת 2021 מגיעים לישראל עם בולמי אנדורו מתוצרת ZF Sachs, מחשב ניהול מנוע חדש וחידושים נוספים בתצורה של אופנוע אנדורו-פנאי ובתצורה של סופר מוטו
לכתבה - דגמי האופנועים של AJP לשנת 2021 מגיעים לישראל
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - Itay Millman 14 בינואר ב 08:31

    בהחלט אופציה זולה ומשתלמת לכניסה לתחום .....

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - גיא רדר 14 בינואר ב 08:31

    למה לא מפרסמים משקל..?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - Mark Agronov 14 בינואר ב 08:31

    גם באתר הרשמי בחו"ל לא מופיע המשקל... כניראה סוד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 14 בינואר ב 08:32

    כנראה שאין עניין לשתף משקל.
    מניח שזה כמו DRZ

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - Yoram Lavee 14 בינואר ב 08:33

    זה בגלל שהם כל כך קלים שלא נעים להם לפרסם

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - Ofer Marian 14 בינואר ב 08:33

    זול מתחיל ב-"ז".

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. profile image Ogash Ofer 14 בינואר ב 08:34

    הכול יחסי. בתמורה למחיר אני חושב שכלי כזה מספק בשפע.
    אני הייתי מעדיף DRZ שנמכר במחיר דומה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - Andrey Dermansky 15 בינואר ב 09:35

    לא מבין את הכתבה, מנסים לשווק לנו אופנוע בלי שום מפרט טכני. חובבני מאוד.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image Ogash Ofer 15 בינואר ב 09:36

    אורח/ת - Andrey Dermansky כתב/ה:
    "

    לא מבין את הכתבה, מנסים לשווק לנו אופנוע בלי שום מפרט טכני. חובבני מאוד.

    "
    זו ידיעה. לא כתבת שיווק.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת - ניר אזנקוט 15 בינואר ב 09:36

    למה יש לי תחושה שרוב המגיבים כאן עזרו לחברים לחפש הסקי או קטמ עד 2017 כי הבינו שב 70,000 קונים משכנתא וצרות... או בעברית פשוטה, תתקדמו, יש חיים גם מעבר בלי למכור את נשמתכם לשטן או להשתעבד לבנק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - Aviv Hadar 16 בינואר ב 18:28


    מה יש עוד מותגים חוץ מאלו שציינת?
    אני בשוק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - Avner Or 16 בינואר ב 18:28

    אני לא מסכים איתך חבר.. שאתה קונה KTM אתה מוכר אותו אחרי שנה עם הפסד הכי נמוך מיתר המותגים(בלי להכנס לאיזה מותג טוב יותר או פחות וליתר היתרונות ברכישת אופנוע נפוץ)
    ככה שהוא לא כל כך יקר כמו שחושבים בניגוד למותגים אחרים שאתה מפסיד את התחתונים בהחלפה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - ניר אזנקוט 16 בינואר ב 18:29

    זה בסדר לא להסכים אבל ממש לא בסדר לדמיין עובדות !
    מי שקנה ב 18 חדש שילם 64, והיום יקבל במקרה הטוב 35-37 וראיתי גם כאלו שנמכרו גם בפחות, אם תוסיף לפחת עוד 1.9ש"ח תוכל לרכוש רק מהפחת אופנוע אחר מהחברה...
    בלי קשר לפחת, התגובה שלי הייתה מותרסת במתכוון היות ויש כאן קהל גדול שמכיר את "הבעיות" שיש למותג ולתואמיו אבל הם מרשים לעצמם לקבל את זה כמובן מעליו ובמקביל לזלזל במותגים אחרים שלעיתים אפילו נטולי "בעיות"....
    לזה קוראים מוסר כפול

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת - ניר אזנקוט 16 בינואר ב 18:29

    וסתם בשביל להוכיח שאתה לא מדייק, WR250F ב 2018 עלה 49,950, והיום לא תמצא 2018 בפחות מ 42,000, זאת אומרת פחת שך 120% פחות מKTM/הוסקורנה.
    שם לב טוב, אין לי כלום נגד, ההפך יש מצב אפילו שאני ירכוש לילד, אבל הרכישה לא תהייה משיקולים כלכלים אלא אמוציונלים... כי אחרי הכל אופנוע זה סוג של "דת"

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - Avner Or 16 בינואר ב 18:30


    F לא קיים היום החדש אז הדוגמא לא כל כך רלוונטית ובכל זאת אני מקבל אותה.
    אתה צודק שעל חדש יש הפסד עצום אבל קח מותג פחות נפוץ תראה שהוא נחתך הרבה יותר.
    זאת הסיבה שאני מעדיף KTM בן שנה, ככה אתה מרוויח מכל העולמות.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - Ofer Marian 16 בינואר ב 18:30


    ניר אזנקוט - השאלה על מה רכבת 3 שנים?
    על הרולס רויס של אופנועי השטח או על ajp

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - Aviv Hadar 16 בינואר ב 18:31


    Avner Or - ללכת כל שנה לעשות טרייד זה לא נקרא שומר מחיר.
    במצב של טרייד רודף טרייד ירידת הערך תיהיה מאוד דומה בין המותגים.
    הסתכלות שגויה של מצב שוק.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת - Avner Or 16 בינואר ב 18:32


    Aviv Hadar - אני לא מדבר על טרייד.. טרייד זה נוחות, פינוק ועוד מלא יתרונות ועל זה משלמים ובצדק.
    אני מדבר על לקנות במזומן ולמכור לבד.
    לצורך הדוגמא אופנוע כמו שלך של היצרן בטא קשה מאוד למכור לבד במחיר סביר, חייב לחתוך טוב טוב במחיר לעומת KTM ששם עוד אפשר למכור אותו איכשהו במחיר הגיוני.
    כמובן שיש עוד המון יתרונות ברכישה של אופנוע נפוץ אבל על זה לא הדיון.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. אורח/ת - Aviv Hadar 16 בינואר ב 18:33

    Avner Or - נכון יותר קל למכור ק.ט.מ.
    אני אישית לא קונה אופנוע בשביל קלות המכירה.
    קונה מה שמדליק אותי עושה לי טוב , אוהב וכו
    ק.ט.מ מפסיד פחות מבטא?
    זה כבר לא נכון .
    שני המותגים נחתכים ב15 עד 20 אלף ש"ח בשניה שהוצאת מהסוכנות.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת - Avner Or 16 בינואר ב 18:33


    Aviv Hadar - לדעתי אתה טועה..
    הוא נחתך מהמחיר מחירון אבל שאתה קונה במזומן ללא טרייד אז אתה לא משלם מחירון (הרבה פחות) וככה הירידה לא כזאת כואבת.
    ובכל מקרה הכוונה שלי לכלי משומש בן שנה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - ניר אזנקוט 16 בינואר ב 18:34


    Ofer Marian - רכבתי על קוואזאקי וימהה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת - ניר אזנקוט 16 בינואר ב 18:34


    Aviv Hadar - אתם מפספסים את הנקודה שלי, אני כיוונתי לסוגיה שקהל שלם מחליף כל שנה למרות שזה לא כלכלי...
    יש כזו התנהגות בשוק אחר לדוגמא במכוניות?!
    אשכרא אנשים קונים ויודעים שבקרוב יקבלו סתירה, אז המציאו את שיטת השדרוג...
    את הסתירה הראשונה מממנים על ידי אחריות ואת השניה מעבירים לרוכש

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. אורח/ת - Avner Or 16 בינואר ב 18:35


    ניר אזנקוט - בשני המקרים זאת צרכונות לא נבונה.. אבל מראש רכישה של אופנוע אנדורו היא לא רכישה שקרובה להיות רציונלית

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. אורח/ת - ניר אזנקוט 16 בינואר ב 18:35

    Avner Or - בגדול כן, למרות שאם רוכשים כלי בן 3 במצב טוב אפשר לצמצם את העלויות בצורה משמעותית...
    אני עם דוש כרגע כבר 3 שנים והשווי שלו רק עלה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. אורח/ת - Avner Or 16 בינואר ב 18:36


    העיקר שכולנו רוכבים ונהנים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. אורח/ת - ניצן רודוי 16 בינואר ב 18:36

    גם אופציה

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול