פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

כתבה חדשה: גדוד 890 - ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R במבחן דרכים קרבי

08 באוגוסט 2021 ב 07:50 28 תגובות 16677 צפיות צביקה כהן השטח
עוצבת האש של ק.ט.מ ערכה מסכת שיפורים ושדרוגים לראש הקרבי מבין אוגדת האדוונצ'ר של היצרן הכתום. מצפון תפתח הרעה - אז עלינו בכבישים המפותלים, נכנסנו אל שדות הבזלת של הגולן וחצינו נהרות כדי לעמוד מקרוב על החוזקות והחולשות של האדוונצ'ר 890 R החדש
לכתבה - גדוד 890 - ק.ט.מ 890 אדוונצ'ר R במבחן דרכים קרבי
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - פיזיו חולון 10 באוגוסט 2021 ב 18:09

    תמיד תענוג לקרא.
    104 קיי אופנוע? פעמיים האוטו של הבת שלי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - Hayim Segal 11 באוגוסט 2021 ב 22:54


    חזקים בשטח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - Frankel Nathan 11 באוגוסט 2021 ב 22:55

    לא מצליח להתחבר לתיאורים הקרביים, צבאיים, מצ'איסטים....
    למה לא לכתוב פשוט ולעניין- עובדות .
    זה הרבה יותר אמין ומשכנע..

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 11 באוגוסט 2021 ב 22:56

    עובדות ונתונים יש במפרט הטכני.
    בכתבה יש גם חוויה ומכאן התיאורים...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - Frankel Nathan 11 באוגוסט 2021 ב 22:57

    ועדיין אפשר להימנע מתיאורים קרביים/ מלחמתיים/ מצ'ואיסטים....
    אולי אני טועה, אבל אותי זה לא משכנע או מפתה....
    נהפוך הוא, עבורי זה נשמע כמו שטיפת מוח בגרוש...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - Da Ta 11 באוגוסט 2021 ב 22:57


    פעם ראשונה שאתה קורא כל כתבה על כל כלי רכב מפי כל סוג של כתב רכב?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - Asaf Barda 11 באוגוסט 2021 ב 22:58

    "ה 890 החדש הוא נעים ככרית ויסקוזה, המנוע מגרגר כמכונת שיוף ציפורניים ולרכב עליו מרגיש כשופינג צהריים בשאנז אליזה..."
    משהו כזה?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - מרזל עיצוב ספרים 11 באוגוסט 2021 ב 22:58

    גם אני מתחבר להסתייגות משימוש בביטויים לוחמניים בתיאורי האופנועים. וגם כתבתי תגובות דומות בעבר.
    אין שום טעם לעורר בקרב הרוכבים הרגשה של יציאה לקרב. ובעיקר כשאנחנו יודעים שמי שיוצא לקרב עלול לא לחזור.
    אין שום בעייה להלל ולפאר את המכונות הדו-גלגליות ותכונותיהן, גם בלי להשתמש בדימויים הללו.
    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - Alon Kerem 11 באוגוסט 2021 ב 22:59

    אם אנחנו לא נצא לקרב מי יצא?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת - מרזל עיצוב ספרים 11 באוגוסט 2021 ב 22:59

    צא לִרְכָּב לא לַקְרָב.
    זה די דומה, אבל מאוד שונה.
    * כן. אני יודע שאומרים לרכוב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - תומר ברעם 11 באוגוסט 2021 ב 23:00

    Zvika Cohen Ofer Ogash - שלא תיפול רוחכם
    האובר-פוליטקלי-קורקט שמנסים לכפות עליכם כאן, היא היא הרעה החולה שגורמת לאלפי טקסטים מדי יום להיות למשעממים וחסרי מעוף. לכל אחד יש דעה (לישראלים אפילו יותר) בדיוק כמו שלכל אחד יש חור מאחור.
    חייבים לחקור גבולות ולגעת באזורים רגישים (לחלק מהקוראים). טקסט שנזהר לא לדרוך על יבלות, הוא יבלת בעצמו.
    אחלה כתבת מבחן!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. profile image Ogash Ofer 11 באוגוסט 2021 ב 23:03

    אורח/ת - תומר ברעם כתב/ה:
    "

    Zvika Cohen Ofer Ogash - שלא תיפול רוחכם
    האובר-פוליטקלי-קורקט שמנסים לכפות עליכם כאן, היא היא הרעה החולה שגורמת לאלפי טקסטים מדי יום להיות למשעממים וחסרי מעוף. לכל אחד יש דעה (לישראלים אפילו יותר) בדיוק כמו שלכל אחד יש חור מאחור.
    חייבים לחקור גבולות ולגעת באזורים רגישים (לחלק מהקוראים). טקסט שנזהר לא לדרוך על יבלות, הוא יבלת בעצמו.
    אחלה כתבת מבחן!

    "
    תודה. תודה.
    אנחנו בסדר וגם דיעה שונה היא טובה.
    ובכל מקרה מבחן דרכים הוא לא ידיעה לעיתונות. ולי היה נחמד לקרוא על גדוד 890.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - Omer Falah 11 באוגוסט 2021 ב 23:03


    תומר ברעם - איך אני אוהב את הניסוחים שלך, מדוייקים 🙂

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת - תומר ברעם 11 באוגוסט 2021 ב 23:04


    רק לחדד: לא התייחסתי לכתיבתך. לא התייחסתי לניסוח, לניקוד, לבחירת המילים, לניגון או לפיסוק. התייחסתי אך ורק לדעה שהצגת בהודעתך. בכל מקרה, אני לא חושב שהייתי בוטה יתר על המידה ואני בטוח שרמת הכאב והעלבון שהרגשת לא גבוהה מזו שהרגישו צביקה ועופר כשקראו את הודעות הביקורת שלכם.
    כך שאנחנו נשארים לטעמי, באותן רמות של אגו פגוע.
    לא פחות ולא יותר. כולם כאובים באותה המידה.
    ולגבי ההשוואה הדמגוגית של כתבת מבחן לאופנוע שטח קרבי ברמת הגולן לכתבה על תחרות "ווילי בכביש 6"? אני מתעלם ממנה בחוסר אלגנטיות כי אינה רלוונטית לדיון.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - מרזל עיצוב ספרים 11 באוגוסט 2021 ב 23:04


    אף אחד לא מנסה לכפות עליהם משהו.
    כתבנו את דעתינו, בדיוק כפי שהם כתבו את דעתם, ובדיוק כפי שאתה כותב כאן את דעתך.
    משונה שאדם שעוסק בכתיבה, מתייחס בצורה בוטה ומכוערת לכתיבה של מישהו אחר.
    ומה דעתך, האם כתבה אוהדת על תחרות נושאת פרסים לצילומי ווילי במהירות גבוהה, בכביש 6, בשעות הצהרים, גם נופלת בתחום של "לחקור גבולות"? או שבמקרה כזה גם אתה תביע הסתייגות?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - מרזל עיצוב ספרים 11 באוגוסט 2021 ב 23:05


    לא מדובר על אגו פגוע.
    אני לא כזה שברירי. הכוונה היא לשימוש שלך במילה כפייה, בתגובה הקודמת, ודמגוגייה כאן, לדוגמה.
    ואם לכל אחד יש דעה, כפי שציינת (ברפרנס לחור תחת) למה אתה חושב ששלך מתעלה על האחרים?
    ושוב, מאדם שעיסוקו בכתיבה, ציפיתי שידע להביע את עצמו בלי ההשתלחות הנפוצה במקומותינו.
    ולעניין עצמו, לתאר אופנוע כמכונת קרב, בעודכם מטיפים לרוכבים, בכל פוסט אפשרי, לצפות מראש את הסכנות בכביש ולהתרחק מהן -- כלומר לברוח מהקרב -- זה דבר והיפוכו. ואפילו קצת צביעות.
    וגם, אני לא חושב שכותבי הכתבה מעוניינים לסתום את הפה לקוראים שלהם. ובטח שלא במילים בוטות.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - Alon Kerem 11 באוגוסט 2021 ב 23:05


    כתבה מצויינת על אופנוע מצויין

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת - Zvika Hershkovitz 11 באוגוסט 2021 ב 23:05


    תענוג צרוף לקרוא.
    ומתחבר מאד לדברי הכרוב.
    אופנוענות, (ובטח הסגמנט הספציפי הזה),
    זה בדיוק זה.
    יישר כוח 👍

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. אורח/ת - ערן איבלו 11 באוגוסט 2021 ב 23:06

    הלו, להשתמש בשם הגדוד שלי בסדיר זה נחמד... יש להם אישור לזה?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת - אושר טהר 11 באוגוסט 2021 ב 23:06

    היי שם בתחילת שנות השמונים של המאה שעברה הייתי נחלאי .
    נחלאים אומרים גדוד שמונה מאות טיפשים.
    סתם נזכרתי נשכחות

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - Geva Telem 11 באוגוסט 2021 ב 23:15

    עז א דין אל קטמ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת - Gili Spin 11 באוגוסט 2021 ב 23:15


    האופנוע הכי מוצלח שרכבתי עליו עד היום
    עניין של זמן עד שאשבר. תרתי משמע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. אורח/ת - Ariel Zentner 11 באוגוסט 2021 ב 23:16

    Gili Spin ויפה שעה אחת קודם...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. אורח/ת - Doron Talmor 11 באוגוסט 2021 ב 23:16

    אני חושב שזה נכתב גם במבחן על ה790 בזמנו אבל אני חולק על כך ש"נדנודי ראש" מעל 160 נגרמים ע"י חתך צמיגים או הכנף הגבוהה.
    אני רוכב על אופנוע אחר (990R שנת 2010) עם צמיגים עם נטיית שטח גבוהה בהרבה ממצלר קארו 3, עם פנימיות heavy duty ועם כנף גבוהה ולא חווה כל נדנודי ראש, גם לא סביב 200.
    כך שהגורם חייב להיות אחר...
    כמו כן, נכתב שההבדל במהלכי המתלים בין R ל rally הוא 3 ס"מ אבל ההבדל במרווח הגחון הוא 4 ס"מ, היתכן??

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. אורח/ת - Itai Shmool 11 באוגוסט 2021 ב 23:17

    Doron Talmor באמת מעניין , הדגם הרגיל עם צמיגי ראלי סטר כנף נמוכה ובולמים פשוטים משמעותית לא מתנדנד גם במהירות גבוהה יותר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. אורח/ת - פוגל המיוזע 30 באוקטובר 2021 ב 07:52

    כתבה מצויינת! שלא תעזו להשתמש במכבסת המילים שהאפירה את עולמינו...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. אורח/ת - לא להתרגש כלל. 09 בנובמבר 2021 ב 15:21

    אותי הכעיסה העובדה שכתבו על 890 בעוד אני בוגר 202 וחושב שאנחנו העילית....
    כתבות שטח ואופנועים מתובלות במאצ'ו וצבא הן שעושות את ההבדל.
    מי שלא טוב לו, שילמד אנגלית ויקבל review על כל אופנוע בשפת בת דודה של אמא שלו.

    אנחנו בישראל, ההוויה שלנו די צבאית, וטוב שכך...לדעתי.
    בנוסף, בכלל לשדרוג נושא אפור או כל מה שאיננו מלהיב, להכניס טאצ' מגדודי חט' 35, בדגש שוב על 202, רק יעשה לכולם טוב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 28. אורח/ת - קאווי 27 בנובמבר 2021 ב 07:59

    צעצוע לעשירים...עם דגש על עשירים...

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול