פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

כתבה חדשה - מכונת קרב - הוסקוורנה 450 FR ראלי במבחן בכורה עולמי

13 באפריל 2017 ב 14:33 14 תגובות 38897 צפיות profile imageאתר השטח 4X4

מכונת מלחמה היא מכונה חדה ומשומנת, שכל כולה בנויה למטרה אחת - ניצחון. כל חלק וחלק בה חיוני, ללא שבב של מותרות או פינוק. מרגש לעמוד ליד מכונה מרשימה ומכוונת מטרה שכזו, על אחת כמה וכמה לרכוב עליה. הוסקוורנה 450 ראלי, F16 של אופנוע, באחת הרכיבות שלא אשכח לעולם

לכתבה

הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת 13 באפריל 2017 ב 15:55

    איזה יופי

    כתבה מאד רצינית ומעניינת. כחובבי ספורט מוטורי קיבלנו הצצה לעולמם של רוכבי המירוץ של מסעות המדבר הגדולים. זה לא משהו שכיח גם לא בעיתונים ובמגזינים ובאתרים גדולים ונחשבים.
    כל הכבוד מוש, כבוד לאכסניה, אתר השטח, עבור תאור מרתק של הכלי, ובהתחשב בכך שהכל מכירים את רמת הרכיבה שלך והיכולת לנצל את המכונה הזאת, קיבלנו בהחלט הצצה מעניינת וחשובה לעולם שעבור רובנו הוא ממש דמיוני.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 13 באפריל 2017 ב 16:37

    כתבה נהדרת

    רכיבת ראלי have fun

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת 13 באפריל 2017 ב 17:02

    מעולה, ממש מעולה

    שילוב של כתיבה טובה ותמונות אש!!, מי צריך יותר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת 13 באפריל 2017 ב 18:16

    אופנוע מדהים

    במה שונה הראלי רפליקה שבכתבה לאופנוע קבוצת המפעל?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת 13 באפריל 2017 ב 20:27

    תשובה לעדי

    האופנוע אינו שונה מאופנוע של קבוצת המפעל, למעט התאמות אישיות קטנות של כל אחד מהרוכבים, כגון: קפיצים בהתאם למשקל הרוכב (הקפיצים הקיימים מתאימים לרוכב במשקל שסביב 85 ק"ג), צמיגים מועדפים ותהילים מתחת למושב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת 13 באפריל 2017 ב 21:10

    שוב אתר השטח מפציץ ומוכיח

    שכאן עושים באמת מבחנים לאופנועים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת 13 באפריל 2017 ב 21:54

    אופנוע - הוסקוורנה 450 FR

    כתבה מעולה, כרגיל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image Ogash Ofer 13 באפריל 2017 ב 22:19

    תשובה לעדי

    אורח/ת כתב/ה:
    "האופנוע אינו שונה מאופנוע של קבוצת המפעל, למעט התאמות אישיות קטנות של כל אחד מהרוכבים, כגון: קפיצים בהתאם למשקל הרוכב (הקפיצים הקיימים מתאימים לרוכב במשקל שסביב 85 קג), צמיגים מועדפים ותהילים מתחת למושב."
    הכול נכון ומאוד מקצועי. אבל לחשוף סודות מקצועיים של ישראלים (''תהילים מתחת למושב'') נראה לי כתקלה החושפת את ''הייתרון הסודי'' :) .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image Ogash Ofer 13 באפריל 2017 ב 22:22

    מכונת קרב - הוסקוורנה 450 FR ראלי במבחן בכורה עולמי


    כל הכבוד לצביקה על היוזמה ולנועם על תמונות האליפות.

    כתבה שלקחה אותי היישר לפנטנזיה של הדקאר.

    מעבר לקושי הפיסי על אופנוע מבחינה כלכלית ההשתתפות על אופנוע היא הרבה יותר מעישת ואפשרית ל''אדם הרגיל'' (לעומת קטגוריית כלי הרכב המחייבת המון כסף וספונסרים עם כיסים עמוקים).

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת 17 באפריל 2017 ב 12:32

    מה עושה פה בישראל רפליקת מירוץ?

    מאיפה השגתם את זה? מה עושה פה המכונה הזו?
    היבואן מתחיל להביא/להציע אותם בייבוא סדיר?
    מישהו שאתם מכירים הביא בייבוא אישי?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. profile image Ogash Ofer 17 באפריל 2017 ב 17:46

    מה עושה פה בישראל רפליקת מירוץ?

    אורח/ת כתב/ה:
    "מאיפה השגתם את זה? מה עושה פה המכונה הזו?
    היבואן מתחיל להביא/להציע אותם בייבוא סדיר?
    מישהו שאתם מכירים הביא בייבוא אישי?"
    ישראל מדינה נאורה (יש לה את ''חוק הספורט המוטורי'') ויש אליה ייבוא סדיר של אופנועי מרוצים! סתם.... אין כאן מרוצים (בעיקר בגלל שכולם רבים עם כולם) אבל אפשר להביא לכאן בייבוא אישי כלים מיוחדים. הכלי הזה שייך ל''פסיכי'' מיוחד שיש לו גם חלומות - אבל כל דבר שאספר מעבר לזה אצטרך להרוג אותך (ואין אישור במדינת ישראל לקנות תחמושות באופן חופשי).  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - * 28 ביוני 2017 ב 23:54

    איפה האופנועי ראלי של פעם... ktm 950 וההונדה אפריקה טווין

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת 28 ביוני 2017 ב 23:54

    איפה האופנועי ראלי של פעם... ktm 950 וההונדה אפריקה טווין

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. profile image Ogash Ofer 30 ביולי 2020 ב 10:12

    ועכשיו גם KTM בעניין ומציע מכונת מלחמה מוכנה לדקאר:
    https://www.4x4.co.il/article/13365

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול