כל כלי הרכב (הג'יפים) שציינת כבר ישנים ויכולים לגרור אותך להוצאות כבדות.
ולכן יותר חשוב לדעת ממי קונים ומה ההיסטוריה המדוייקת של הרכב.
אם לא יכולים לספק לך היסטוריה ברורה והגיונית של כלי הרכב - אל תקנה! (אלא אם אתה מחפש צרות).
הפראדו הוא רכב מוצלח ביותר ואני אוהב גם את הפאג'רו - בטח לשבילים מהירים ולדיונות.
עם היונדאי צפה ליותר בעיות.
ושוב חוזר על המלצתי - לא משנה איזה רכב - משנה מה עשו לרכב!!
תודה על העזרה אני מעריך את ההמלצה
יונדאי טאראקאן זול משמעותית מפאגירו ופראדו ויש כלים ממש יפים אז אם תוסיף על הקניה 10,000 ותעשה נעילות אחרויות הוא יתקרב ליכולות הפראדו והפאגירו מאותם שנים,, אם אתה הולך על פאגירו חפש דגם 2800 Q הוא סוס עבודה, הגאלופר הרבה יותר זול מהשלישיה 30-35 ואת היתרה שמור להוצאות ובמחיר הקניה תקבל מועדון מקסים חיהם ,, מועדון יונדאי הידוע אין דבר כזה "בלי לחשוש" כי אם זה רכב דיזל אך אחד כמעט לא בודק מזרקים בזמן הקניה,,, לכן מראש על תלך על כל הסכום הזמין ותשאיר 10-15 לשיפוצים ותיקונים - בהצלחה ואל תישכח,, איזה כלי שלא תיקנה תעזה כמע שיעורי הדרכה עם מדריך שמכיר את מיגבלותיו, כך תחסוך אחר כך נזקים ובלאי