תישדל למצוא מאחד ששמר עליו כמוני....
מבקשים מעל המחירון כי זה רכב מבוקש
להזהר ממה שנזהרים בכל רכב, תאונות, מנוע, גיר.....
אני נוסע באחד לא משופר עם צמיגי כבישטח, עד היום לא עברתי את כל מה שרציתי אבל לא נכנסתי למסלולים קשים או אתגריים במיוחד, אחרי שאתה לומד את הרכב והמגבלות שלו אין שום בעיה ברוב המסלולים בארץ.
עלות תועלת
ניר שלום, הרכב אכן נמכר מעל המחירון מכיוון שהתועלת שהרכב נותן גבוהה בהרבה מעלות ההשקעה. אין הבדל בין ביצועי המנוע בשנתונים האילו. הרכב אווירי מאוד ובעל יחסי העברה טובים,כמובן שעדיף ורצוי להוסיף נעילה ולהחליף צמיגים ואם אתה רוצה ג'יפ מושלם אז גם בולמים וקפיצים. אני מטייל כל שבוע עם ג'מני שנת 2000 עם נעילה אחורית וצמיגים 50/50 ולא נתקלתי בהרבה מקומות בהם הגדולים יכלו לעבור ואני לא. בהצלחה, אייל
תיקון למה שכתבתי
עד היום עברתי את כל מה שרציתי.
מסכים עם אייל, רכב עביר מאוד וגם בעיר יש לו יתרון במציאת מקומות חניה.
בהמשך לדבריכם
בהמשך לתגובתכם.
תודה לכל המתייחסים יצא לי בימים האחרונים לבדוק את הרכב. בהרבה יותר נחמד ויותר יציב מהטריוס הופתעתי לטובה מביצועי הרכב בשטח , אמנם מנוע קטן אבל מנוצל טוב. והכי חשוב חסכוני בכל העלויות. כמה כסף שווה לשלם מעל המחירון ? על רכב ללא תוספות עם קילומטראז' סביר (בין 15 עד 20 K בשנה) ושלא עבר המון ידיים, עם שלדה,גיר ומנוע תקינים . . ? ושאלה אחרונה, אם אני כבר קונה , אני קצת גמיש במחיר, האם יש הבדל מהותי בין שנת 99-2000 לבין שנת 2001 ומעלה ? קראתי שיש הבדלים עם המנוע.. מה הוא באמת ההבדל ? ותודה רבה לכל המגיבים.
השווי מעל המחיר נקבע לפי מצב הרכב אבל בגדול לרכב טוב סביר לשלם בין2-3K מעל למחירון. ההבדל בין השנתונים לא משמעותי כלל, השאלה כמה אתה מוכן להשקיע בשביל לקבל רכב צעיר בשנה שנתיים. אני הייתי מעדיף לקנות רכב טוב בשנה אחת יותר ולשלם את ההפרש בהוספת נעילה וצמיגים,כך תקבל ג'יפ עם יכולות גבוהות במחיר יחסית נמוך.-הכל עניין של עלות תועלת. בהצלחה, אייל.