פורומים

 - שטח 4x4

טויוטה הרצליה

10 ביולי 2000 ב 12:25 18 תגובות 4320 צפיות אורח/ת
שלום לכולם  
במידה ויש למישהו שאלות מקצועיות טכניות בנוגע לריכבי טויוטה ארבע על ארבע נישמח לעזור.הן בE MAIL המצורף והן על דפי פורום זה.
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 09:55

    ברשותי פוראנר שנת 96 סטנדרטי ו

    ברשותי פוראנר שנת 96 סטנדרטי ואני רוצה לשפר אותו. מה אתם ממליצים לשפר בו איפה ושל איזה חברה יהיו הרכיבים (לדוגמא קפיצים בולמים נעילות)  
    תודה  
    דולב

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 18:25

    שלום דולב  
    פורנאר הינ

    שלום דולב  
    פורנאר הינו רכב בנזין ששנת היבוא האחרונה שלו היא 96 .הרכב הינו רכב פנאישטח מתוך הנחה שהוא נוסע על הכביש יותר מאשר בשטח.במידה ותרצה להפכו לרכב שטח יותר מאשר רכב כביש האפשריות הינם עצומות.בדבר מידע נוסף נישמח לעמוד לרשותך בטלפון 09.9510548  
    בברכה  
    טויוטה הרצליה  
    אנא פנה אלנו לטלפון 09.9510548 ונישמח להסביר לך.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 18:50

    IMHO ולמיטב ידיעתי - בשנת 1996

    IMHO ולמיטב ידיעתי - בשנת 1996 - שנת היבוא האחרונה של פוראנר - יובאו לארץ דגמי 1995. דגמי 1996 (בנזין) שונים לגמרי. להלן עיקר הישנויים:  
    1. מנוע V6 חדש לגמרי 3400 סמ"ק, דלת אחורית שלמה שנפתחת כלפי מעלה (לא חצי דלת שנפתחת למטה כמו בדגמים הקודמים - עם חלון חשמלי שיורד לתוך הדלת), מתלה קדמי כמו בפיק אפ טקומה - וכמו בפראדו - כלומר קפיצי סליל במקום מוטות פיתול - שזה שינוי מהותי ביותר.  
    דגמי 1996 לא יובאו לארץ בגלל: 1. מחדל של היבואן. 2. תקינה אמריקאית (בארץ מקובלת תקינה אירופית)  
    בהמשך למחדלי היבואן לא יובא ארצה פוראנר 3.0 TDI דיזל (מנוע דומה לזה של הפראדו וגיר ידני) ואפשר לקנא רק באנשי האו"ם (יוניפיל ויונדוף), שחוצים איתו פה ושם את כבישי הארץ בין הזונות של נהריה, בתי המלון של הטיילת בתל-אביב לבין העמדות בסוריה ובלבנון.....

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 18:58

    טויוטה הרצליה. אם כבר לנצל את

    טויוטה הרצליה. אם כבר לנצל את הפורום אני מבקש הצעת מחיר מלאה ומפורטת למה שאתם קוראים "טיפול גדול" לפוראנר 1994 שיכלול:  
    -החלפת כל הרצועות  
    -כיוון ואיזון ציר קדמי  
    -גירוז מלא  
    -כיוון שסתומים (!) - גם אם זה לא מופיע אצלכם במסגרת "טיפול גדול".  
    -שמנים (כולל טרנספר גיר אוטומטי ודיפרנציאלים)  
    -פילטרים - אוויר, שמן, בנזין  
     
    רק לצורך ההשוואה - מחיר להחלפת חגורת תזמון שסתומים.  
     
    שאלה נוספת - האם נתקלתם אי פעם בבעיות באטם ראש מנוע ב V6? אם כן, האם היבואן נתן לכם אחריות לבעיה? אם כן, עד כמה ק"מ האחריות תקפה? (בכל המקרים שהתגלתה בעיה היתה אחריות יצרן בשל כשל תכנוני - בארצות הברית לא היה Recall אבל מי שפנה - קיבל החלפת אטם ראש תמורת מחיר עבודה בלבד....גם לאחר 100K מייל!)  
    תודה.  
     

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 19:15

    לרוני שלום  
    היבוא של

    לרוני שלום  
    היבוא של הפורנאר הופסק עקב בעיות תקינה.  
    לגבי שאלתך לטיפול אנא צרף מיספר פקס שלך ונישמח לתת לך הצעת מחיר.  
    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 19:22

    רוני  
    אגב: ביקשת בהצע

    רוני  
    אגב: ביקשת בהצעתך כיוון צי קידמי מה שאנו מכנים בשפתנו כיוון פרונט דבר זה מיתבצע במכונים מיוחדים ואנו נותנים זאת כשרות.  
    כיוון שסתומים:אין כזה דבר! יש ברכב מרימים הידראולים עם כיוון אוטומטי במידה ויש לך נקישות סימן הוא או שאחד מהם סדוק שבור עקב בעית התחממות או שתפוס ע"י פיח ואז פלשינג טוב פותר את הבעייה.  
    או הכנסת חומר ממיס פיח דרך מערכת הוואקום.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 19:27

    טויוטה הרצליה שלום!  

    טויוטה הרצליה שלום!  
    אם אתם כבר מנצלים את דפי פורום זה לצורך פרסום השם שלכם, עלא כיפק, רק תתנו תמורה בצורת מידע על גבי דפי הפורום ולא בצורת הפניה לטלפון. התשובות שלכם יכולות לענין את כולם.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת 11 ביולי 2000 ב 19:54

    לטויוטה הרצליה: תודה על התשובה

    לטויוטה הרצליה: תודה על התשובה המהירה אבל יש לי כמה הערות.  
    1. בכוונה ביקשתי את ההצעה לפורום כדי שכולם יוכלו להתרשם ולהשוות מחירים. אתם כמובן יכולים להעביר לי בפקס שמספרו 036051099 - אבל לצלצל קודם לבקש לחבר את המכשיר.....  
    2. אני לא בטוח שאתם צודקים (אני בטוח שאתם לא צודקים) בקביעה שלפוראנר יש מרימים הידראוליים ולכן אין צורך בכיוון. ספר הרכב (ספר המוסך של CHILTON'S - # 8163) קובע כי בתנאים רגילים יש לבצע כיוון שסתומים בפוראנר V6 כל 96 אלף ק"מ וכל 50 ק"מ בתנאי נסיעה מחמירים. (הרבה שטח - מים בוץ וחול)!  
    3. אני מסכים שהפרוצדורה לכיוון שסתומים - בעיקר בצד הנוסע - היא קשה לביצוע - ובמרבית המקרים - פלאש טוב, בדיקות ואקום, EGR, PCV ושימוש יעיל בחומרים של BG , כולל בסעפת האוויר לפני חיישן כמות ומהירות האוויר, יכול להיות פתרון טוב - אבל זה לא אומר שצריך להתעלם מהוראות יצרן!  
    4. כיוון השסתומים ב4ראנר, מנוע V6 מדגם 3VZE נעשה על ידי שימסים על מנוע קר שלא נסע לפחות שלוש שעות - או עדיף רכב שחנה במוסך בלילה לפני העבודה.  
    5. מספרו הקטלוגי (קטלוג טויוטה) של הערכה שבעזרתה מבצעים את התאום הוא (מיקרומטר + חולץ שימסים) SST09248-55010. (חולצי שימסים ושסתומים כמו מיקרומטר טוב חליפיים נמצאים בכל חנות חלקים טובה כמובן ולא חיייבם את טויוטה בשביל זה - אם כי כמוסך מורשה....)  
    6. שימסים ל 12 שתסומי טויוטה 4 ראנר נמכרים ב 25 גדלים שונים בהבדלים של 0.05 מ"מ (0.002 אינצ') החל מ: 2.200 מ"מ וכלה ב - 3.400 מ"מ ( מ- 0.0866 אינץ עד 0.133 אינצ' בהתאמה)  
    7. לאחר החזרת מכסי השסתומים למקומם - ולאחר החזרת כל הפלנום של מערכת ה EFI למקום, יש בערך 'מיליון' קווי ואקום להחזיר למקום לפי הסדר! מספיק קו ואקום אחד לא במקום - ולמשל - ההנעה הקדמית - ADD , לא פועלת! שרטוט צנרת הואקום נמצא בכל ספר מוסך או מודבק על החלק הפנימי שמאלי (צד נהג) של מכסה המנוע)  
    אודה להתייחסותכם.  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 06:57

    עלות טיפו ל4 ראנר טיפול גדול 8

    עלות טיפו ל4 ראנר טיפול גדול 80.000 ק"מ שמן מנוע,אטם פקק ריקון שמן,מסיר פיח ומנקה חלל שריפה,מסנן שמן,נוזל קירור,נוזל בלמים,מסנן אוויר,מסנן דלק,6 מצתים,נוזל ת.ה אוטומטית,כיסוי בורג גובל מתלה ק.,גרוז כללי+עבודה סה"כ 2058 ש"ח כולל מע"מ.(6.5 שעות עבודה)  
    טיפול 100.000 מסנן שמן רצועת תיזמון(טיימינג),רצועת מזגן,רצועת אלטרנטור,הגה כוח,כיסוי גובל הגה,אטם פקק ריקון ,מסיר פיח,שמן מנוע,נוזל קירור,פלשינג,דיסקיות למכסה שסתומים,גרוז כללי,בדיקת מחשב +עבודה 4.5 שעות 1701 כולל מע"מ לא כולל דברים בילתי צפויים כגון ברקסים.  
    לא ניקלנו בבעיות אטם ראש מנוע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 08:51

    דולב אפשרויות השיפור ב4ראנר הם

    דולב אפשרויות השיפור ב4ראנר הם עצומות זהו כלי מצוין ואוהב שיפורים  
    אני ממליץ לך לפנות לפני הכל לרוני כי הרכב שלו משופר סוף הדרך וגם לאפשרויות ה"שפויות" הוא יכול לעזור לך מה גם שהוא עובד בגולדטק שהם מיבאים הרבה מהחלקים הדרושים(כנו בולמי אולדמן,נעילות דיפרנציל נשלטות[שאין לי מושג אם יש ל4ראנר]ARB ועוד ועוד)  
    עוד אופציה שאני ממליץ לך ליעוץ או עבודה זה אילך ממוסך סופרפוואר במושב גנות בחור ישר ומקצועי  
    רוני לגבי מה שכתבת לח'ברה מטיוטה הרצליה מוכיח לי משהו שלא קשור לטיוטה אומנם...אלא בעיה עם לנדרובר....אי ביצוע הוראות יצרן גורמות לבעיות ברכב(מה שאחר כך כולם באים ואומרים לנדרובר עם בעיות אמינות...)  
    ברגע שהתחילו לטפל לי ברכב לפי הוראות יצרן בדיוק הרכב הפסיק לעשות בעיות לחלוטין!!!  
    (ואם מישהו באמת מחפש מוסך טוב ללנדרובר אני מציע מנסיון את שגיא אידלסון מרבדים..)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 09:04

    לטויוטה הרצליה:  
    תודה

    לטויוטה הרצליה:  
    תודה על האומץ לפרסם את המחירון בפורום. עכשיו יש לנו קנה מידה להשוואה. יפה ומועיל. אגב, מעניין שטיפול 100 אלף - שהוא "נחות" מטיפול 80 אלף (טיופל גדול) אמנם אינו כולל מצתים אבל כולל רצועת טיימינג פ"ה. זה מרענן. בפעם הבאה שמישהו צריך טיפול - אני מפנה אותו אליכם , למרות שלא בדקתי את איכות העבודה. בגלל האומץ לפרסם כאן חד וחלק. המחיר אגב בקנה אחד עם 'בכור-כהן מוטורס' מאור יהודה - לשעבר הצוות מהמוסך המרכזי.  
    לארז - מובן שאתה צודק. יש כמה דברים שהם בבחינת חובה גם אם "מישהו אמר" שלא צריך. אם זה מה שהיצרן רוצה זה מה שיהיה. נקודה.  
    מה שכן יכול להיות שממאה וחמישים הפעמים שהמוסך ביצע את הכיוון לפי הספר והתברר לו שהכיוון לא זז מאז שהמכונית עזבה את יפן - אז חבל על הזמן. (זה בעניין האיכות הכוללת של טויוטה....GO TOYOTA! אבל זה לא אומר שאין פרוצדורה כזאת!  
    ועוד - המכונית שלי עוד לא סוף הדרך! בהחלט לא! אני עוד צריך ציר קדמי חי. יש לך ציר היילקס פנוי?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 09:50

    ב4 ראנר מחליפים אחת ל40.000 ק"

    ב4 ראנר מחליפים אחת ל40.000 ק"מ פלאגים לכן טיפול 10000 ק"מ אינו כולל מצתים.לטויוטה יש 23 מוסכים בארץ בפריסה מקרית שמונה ועד אילת.המחירים בכולם זהים לחלוטיןיכולים להיות הבדלים בשקלים בודדים וגם זה לא אמור להיות.כל הרשת בפיקוח של מחלקת השרות של טויוטה ואסור שיהיו הבדלים.יען כי כל המוסכים מקבלים דיסקט עידכון לשעתונים וחלקים לפחות פעם בחודש.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 10:44

    לרוני וטיוטה....  
    א ט

    לרוני וטיוטה....  
    א טיוטה באמת כל הכבוד על פרסום המחיר(מה גם שלמד אותי שהמחירים של מוסכי לנדרובר ממש לא יקרים כמו שחשבתי)קיבלתם נקודה על זו שירדה לכם מהפורום השני על ההערה על הראב4  
    ב רוני הרכב שלך הגיע לסוף הדרך מבחינת שפר ותעבור אך שהו טסט...  
    מפה והלאה אין לך סיכוי לעבור טסטים  
    לגבי סרן דיקמי אין בעיה פעם הבאה שאני במילואים אני מביא לך איזה סרן של היילקס צבאי....  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 10:59

    שאלה לטויוטה הרצליה: אם המחירי

    שאלה לטויוטה הרצליה: אם המחירים זהים ומוכתבים על ידי מחלקת השירות של טויוטה (יוניון מוטורס) אז על מה אתם מתחרים? למה לי להכניס את האוטו שלי, מחמלי בבת עיני, דווקא אליכם ולא לאחד מתריסר המורשים בארץ? זה מריח קצת כמו התארגנות קרטלית..... (~;  
    לארז, עד כמה שאני מרוצה מהאיכות של טויוטה - אני עדיין יודע המ עושים בצבא עם היילאקס 4X4 ואני לא בטוח שהבירפילדים יעמדו בזה. (זה ה CV גוינט של הציר הקדמי החי של טויוטה) יש כמה שיטות לטפל בזה: אחת להחליף (לקצה) ציריות של דנה 60.....או לרכוש בירפילד מחוזק אצל מרלין צייקובסקי - שנקראים מרפילד. אגב מרפילד המציא תיבת העברה - טרנספר נוסף שמתחבר בין הגיר (רק ידני לצערי ולמגינת לבי) לבין הטרנספר המקורי. בתא המנוע מקבלים עוד ידית שמאפשר לא רק LOW אלא LOW LOW . החלק הטוב הוא שאפשר גם לקבל LOW גם בהנעה אחורית בלבד...... לעיונכם מצ"ב הכתובת של מרלין.

    http://www.marlin.com

    http://www.allpro.com

    http://www.off-road.com/toyota

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 11:05

    רוני זה לא נכון שהוא המציא את

    רוני זה לא נכון שהוא המציא את זה...הארצות הברית משתמשים בזה כבר הרבה שנים לתחרויות זחילת סלעים  
    נ.ב קיבלתי את ההערה לגבי הציר הקידמי הצהלי...אל דאגה הלילה אני מוריד לשכן המעצבן שלי את הציר מהיילקס שלו...  
    או אם אתה רוצה אפשר לסדר לך איזה אביר צהלי במצב טוב.....

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. toyotah@zahav.net.il 12 ביולי 2000 ב 11:11

    רוני היקר  
    אין לנו שו

    רוני היקר  
    אין לנו שום הארגנות ואנחנו לא קרתל וזכותך כבעל רכב טויוטה להכניס את רכבך לשרות איפה שאתה רוצה.  
    אנחנו רשת שהמחירים בה אחידים והרשת מנוהלת ע"י חברת יוניון מוטורס בע"מ. ולא אמורים להיות הבדלים ברשת הן בטיב השרות והן במחירים וככה זה צריך להיות.ואחנחנו לא מיתחרים באף אחד בתוך הרשת.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 11:13

    מצטער - טעיתי בשתי כתובות &nbs

    מצטער - טעיתי בשתי כתובות  
    הנה החדשות והמעודכנות:  
    קבלו התנצלותי  

    http://www.off-road.com/toyota/tech/dualcase/index.html

    http://www.off-road.com/toyota/reviews/marfield/index.html

    http://www.allprooffroad.com/

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת 12 ביולי 2000 ב 11:16

    Toyota  
    אין מספיק מק

    Toyota  
    אין מספיק מקום בקישורים:  
    הנה הקישור הנכון למרלין צייקובסקי - יצרן ציוד אקסטרים לטויוטה  

    http://www.marlincrawler.com/

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול