פורומים

 - שטח 4x4

תיזהרו מטויוטה לנד קרוזר - אכזבה !

17 במרץ 2008 ב 17:21 9 תגובות 2135 צפיות ג. י. ע.

אם אתם נוסעים על טויוטה לנד קרוזר. תיזהרו. יש לי לנד קרוזר חדשה. אחרי פחות מ - 4 חודשים ופחות מ - 6,000 קמ ביום בהיר אחד יצא עשן רב מהמנוע. עצרנו את הרכב והזמנו גרר לסוכנות טויוטה בפת. אחרי שבוע נאמר לנו שהמנוע שבור לגמרי [גל זיזים שבור ל - 4] ויחליפו לנו מנוע. סירבנו. מי יקנה רכב שאחרי 3 חודשים הלך מנוע? כולם יגידו מנחוס. חוץ מזה יש ירידת ערך. ביקשתי רכב חדש אבל בטויוטה אומרים לכו תחפשו את החברים שלכם...... ככה זה שקונים רכב בסכום של למעלה מ - 250,000 שח. להיזהר !

הוספת תגובה
  • 1. profile image eyali0001 19 במרץ 2008 ב 11:22

    לטויוטה יש חרא של שירות

    או יותר נכון אין שירות בכלל ומכאן הבעיה.
    כרכבים הם אמינים אך אם נפל עליך מזל רע ורכב תקול אתה יכול רק לחפש את החברים שלך לכן, כשקונים רכב צריך להסתכל מי נמצא מאחורי הסמל לדוגמא יונדאי שיש להם מוסכים מורשים בכל הארץ וכו'...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image micha_kr 19 במרץ 2008 ב 18:53

    לא יודע מה מטריד אותך. שמים לך מנוע חדש. מה יותר אחריות מזה ? המנוע נרשם ברישיון וזהו .  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. ג. י. ע. 19 במרץ 2008 ב 18:57

    ואתה היית קונה ממני את הרכב שאתה יודע שאחרי 3 חודשים החליפו מנוע? לא היית אומר שהרכב מנחוס?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. rastov 21 במרץ 2008 ב 19:42

    איזה תקלה זה רכב מנחוס?

    ג. י. ע. כתב/ה:
    "ואתה היית קונה ממני את הרכב שאתה יודע שאחרי 3 חודשים החליפו מנוע? לא היית אומר שהרכב מנחוס?"
    תקלה בראש, לא בראש מנוע!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image micha_kr 21 במרץ 2008 ב 20:43

    אתה חי בשנות ה-60 שרכב עשה 100,000 קמ ונגמר ?  מחליפים מנוע ? הכל טוב. מה זה מנחוס ? אם אתה מאמין במנחוס, כמה אתה מוריד אחרי 3 חודשים מהמחירון ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. ג. י. ע. 21 במרץ 2008 ב 23:36

    אתה היית מקבל את הרכב בחזרה?

    ותגיד לי מיכה מאיין לי לדעת שבאמת החליפו מנוע בשלמות ולא חלקים ממנו? חרף בקשתי לא לעשות דבר ולאפשר לי ל עשות את הבדיקות שלי, הציבו לי עובדה. יתר על כן, אני קניתי רכב שנוצר ביפן, כולל המנוע שזה חלק אינטגרלי ממנו. לא קניתי מנוע שנוצר או שהורכב ע"י אחמד או משה מישראל...... וחוץ מזה מיכה, מה אתה משחק אותה גיבור גדול, איך אתה היית מרגיש אם היית משלם כל כך הרבה כסף והרכב היה יוצא עם פגם ביצור? מי יקנה אותו ממני שבספר רכב כתוב שהוחלף מנוע?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. profile image amir2007@014 22 במרץ 2008 ב 05:21

    יש פתרון עבורך

    ב28.3.08  ליד   מושב   אודים   שבשרון   מתקיים   יריד   מכירה    של  כל   רכבי   מיצובישי  . אין  לי  שום  צל   של   ספק  שבעסקת   טרייד   תקבלי   מחיר   מחירון  עבור   רכבך. ככה  לפחות  היבואן  מצהיר .שאלת  מיליון  הדולר  היא   האם  את   באמת  מוכנה..??????????

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image micha_kr 22 במרץ 2008 ב 06:06

    ג. י. ע. כתב/ה:
    "ותגיד לי מיכה מאיין לי לדעת שבאמת החליפו מנוע בשלמות ולא חלקים ממנו? חרף בקשתי לא לעשות דבר ולאפשר לי ל עשות את הבדיקות שלי, הציבו לי עובדה. יתר על כן, אני קניתי רכב שנוצר ביפן, כולל המנוע שזה חלק אינטגרלי ממנו. לא קניתי מנוע שנוצר או שהורכב עי אחמד או משה מישראל...... וחוץ מזה מיכה, מה אתה משחק אותה גיבור גדול, איך אתה היית מרגיש אם היית משלם כל כך הרבה כסף והרכב היה יוצא עם פגם ביצור? מי יקנה אותו ממני שבספר רכב כתוב שהוחלף מנוע? "
    אז ככה - אף פעם לא נדע אם החליפו בשלמות או חלקים. זה גם לא רלוונטי. השאלה אם אחרי ההחלפה עובד או לא.. אנחנו גם לא יודעים אם לא החליפו חלקים לפני שקיבלנו את הרכב. ולשאלה איך הייתי מרגיש - הייתי מרגיש רע כשנתקעתי - ומרגיש מצויין כשהייתי מקבל בחזרה מתוקן. עוד דבר - עדיף החלפה של מנוע מאשר תיקון שלו !!! 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. haim 22 במרץ 2008 ב 10:03

    שלוםלכולם לעצם  הענין די מתסכל אתה רוכש מוצר לא זול משקיע במיטב כספך ברור שכל מי שירצה לקנות יחשוב פעמים ההרכב במוסך מורשה  עדיין אינה שוות ערך להרכבה בפס הייצור ןלנושא אחר שחשוב לא פחות בענין זה היבואן והסוכנויות שפזורות בארץ יחס די מזלזל מול הלקוחות ואני אומר זאת  מניסיון   ביקורי במקומות שונים עצם זה שיש להם מוצר שמכר את עצמו טוב נותן לגיטימציה להתנהג בזילזול מול לקחות  וחבל. הכוח צריך לבוא מהלקוח ולא מהיבואן  הרי אנו בעצם הרכישה מספקים את הפרנסה ותחשבו על זה תודה            

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול