עכשיו המשימה שלי היא ללמד ולהעביר 9 רכבים במסלול שהוא לא פשוט גם לג'יפים גבוהים יותר ועם הילוך כוח
לכתבה - כתבה חדשה: מסע מסכם של קורס נהיגה מתקדמת ייעודית לדאסטר
קורס מעולה
חברה טובים מדריך כוכב
רכב מפתיע שוב ושוב
קורס חובה לכל אדם המחזיק דאסטר ויוצא לשטח לפחות פעם בחודש. הקורס מעניק המון ידע תאורתי ומעשי לכל נהג ועובד על השפילים והדקויות בנהיגה נכונה
קורס חובה לכל מי שנמצא בשטח ורוצה לדעת לעשות את הדברים בצורה נכונה ומדוייקת,
היתרון הגדול שהיה בקורס לדאסטרים שיכולנו לרדת לדקויות וללמוד על הרכב עצמו.. מה נכון ומה לא נכון.. למשל השימוש בחצי קלאצ'... שעד הקורס חשבתי שזה בסדר ורק בעקבות הקורס הבנתי שזאת הדרך הנכונה לשרוף אותו ולמדתי איך לעבוד נכון יותר עם הרכב.
נמרוד מדריך נהדר, מדוייק ומקצועי. לומדת ממנו הרבה ומצטרפת אליו לטיולים נוספים ובכל פעם לומדת משהו חדש ומתמקצעת בנהיגה שלי.
תודה על חוויה נהדרת.
בתור משתתף בקורס אני יכול לומר כך
הניסיון שלי לא רב, יש לי שנה את את הדאסטר כרכב שטח ראשון, עשיתי כ 3-4 טיולים ועוד מספר טיולים קצרים בסופש ליד הבית באזור ראש העין עד נאות קדומים
הקורס מאד משמעותי כי הוא משלב לימוד תיאורטי יחד עם התנסות משמעותית
להתנסות במכשולים שונים בפעם הראשונה תחת מדריך, עם רכבים כמו שלך, מאפשרת לך להבין את מגבלות הרכב ואת המגבלות שלך כנהג (וזה מאד משמעותי ואולי משמעותי יותר ממגבלות הרכב)
והכי חשוב, הקורס נותן לך בטחון כנהג
המכשולים שהתנסנו בהם נראו בהתחלה בלתי אפשריים בעליל. נחל פרצים עליון ונחל צין היו מאד מאתגרים. אבל עברנו אותם בלי לשבור את הרכב ועם המון לימוד, מחשבה והבנה של כל המגבלות: מאפייני קרקע, תנאים סביביתיים, רכב, נהג
נמרוד וידר המדריך מאד מקצועי ובעל ידע ונסיון, לא ויתר על שום נושא, חפר, תיקן ושיפר אותנו כל הזמן
החבר'ה היו על הכיפאק והכל היה באווירה טובה
נימרוד וידר - מדריך תותח
חבר'ה מעולים אחד אחד
חוויות בלתי נשכחות
נכנסתי לקורס ללא ידע מקדים, דאסטר רכב ראשון 4x4 שאפשר לי לרדת מאספלט.
כך ששבילי קק"ל נראו לי קשים ומסובכים למדי.
בעזרת הקורס השתפרתי פלאים, למדתי לגשת למכשולים ולבחור נתיב נסיעה נכון.
הקורס נותן המון ידע תאורתי והרבה הזדמנויות לתרגל אותו על הרכבים.
לדוגמא למדנו נסיעה בחולות, איך נכון לחלץ או להיות מחולץ.
מעלות, עליות מדרגה, שיפועי צד, סוגי קרקע שונים ותהמודדות איתה.
בקיצור המון שעות של ידע וכיף טהור.
ממליץ לכל מי שמטייל ורוצה לעשות זאת בצורה בטוחה וכיפית.
קורס חשוב מאוד לנהיגת שטח בכלל, ובפרט עבור נהגים ברכבים קצרי מהלך מתלה כמו הדאסטר.
לומדים את יסודות הנהיגה הנכונה כגון שימוש בכוח זמין, זווית ומהירות מתאימה לתיקול מכשולים, עבודה עם בקרת המשיכה של הרכב וכו'.
הקורס גם מלמד רבות על סוגיות החילוץ של רכב שנתקע בשטח, הן בהיבט התיאורטי והן בהיבט המעשי.
אני באופן אישי יצאתי מהקורס עם תובנה ברורה יותר באשר לאיזה שטח מתאים לסוג הרכב שלי, וכעת אני הרבה יותר בטוח ביכולות הדאסטר בשטח וביכולות שלי כנהג (לאחר חציית מספר מחסומים פסיכולוגיים בדרך).
והכי חשוב, יש לי את הכלים להתמודד עם הסיטואציה כאשר המצב מסתבך.
השתתפתי בהדרכה המתקדמת לנהיגת שטח עברנו חוויה מדהימה, למדנו לקרא מפות פיזיות ודיגיטליות ולנווט לבד, עברנו מכשולים שלא חשבתי שאפשר לעבור, למדנו איך לקרא את השטח ולכוון נהגים אחרים. שיניתי את סגנון הנהיגה שלי.
מה שאהבתי שההדרכה הייתה בהתאם ליכולות הנהג והרכב אמנם לכולנו יש דאסטרים אבל לא בעלי אותו מפרט שלי לדוגמא משופר מוגבה וכולל נעילת דיפרנציאל אחורית צמיגי שטח. היכולת של נמרוד וידר לקחת כל אחד לקצה בהתאם ליכולתו וליכולת הרכב שלו.
אחרי 4 שנים של ניסיון בנסיעת שטח הבנתי כמה חשוב לעבור את הקורס הזה.
לא פעם אנחנו יוצאים לטיול עם המשפחה ויש לנו אחריות כלפיהם ולכן קורס זה חובה שנצא לטיולים ונחזור הבייתה שמחים ושלמים.
תודה רבה לנמרוד ולכל צוות 4x4, שבאמת הכינו קורס ממצה ומועיל.
כל הכבוד על ביצוע הקורס המורכב
גם אני השתתפתי בהדרכה וגם אני מצטרף לחברי לשבח את הקורס.
הגעתי לקורס במטרה ללמוד כיצד לעבור ללא נזקים היכן שאני יכול לעבור ולדעת לעצור היכן שלא אוכל לעבור ללא נזקים.
אני מרגיש שהשגתי את המטרה.
מקומות שלפני הקורס היתי אומר שאינם עבירים, התגלו כעבירים למדי בשילוב מחשבה וטכניקה נכונה.
במהלך הקורס נצמדתי לנמרוד על מנת להבין את כל השיקולים לבחירת נתיב וסגנון. למדתי הרבה שיניתי ושיפרתי את סגנון הנהיגה.
אני חושב שמי שרוכש רכב שטח צריך ללמוד להשתמש בו בתבונה. אני חושב שהדבר הנכון הוא ללמוד ממשהוא מקצועי בתחום, בעל נסיון של שנים ברכבים שונים, אשר לו פרספקטיבה ונסיון הנדרשים.
בהמשך לתגובתי בסיום הקורס, היום נוכחתי לגלות את פירותיו של קורס שטח שעשיתי. בעליה מיבניאל למעלה אלות היה מקום שיצאתי מרכב, חשבתי מספר דקות - תכננתי את אופן המעבר, כפי שלמדנו, ועברתי ללא נזקים.
לפני הקורס הייתי מסתובב. מקומות אחרים עברתי בקלות וללא חשש (וללא חצי קלאצ).
אני חייב לציין כי בתחילת הקורס הייתי סקפטי לגבי התועלת שתהיה. היום אני רואה את התמונה באופן שונה לגמרי כאשר בנסיעה לבד, יישמתי את הדברים.
איזה כייף לשמוע לאוניד
בהמשך לתגובתי בסיום הקורס, היום נוכחתי לגלות את פירותיו של קורס שטח שעשיתי. בעליה מיבניאל למעלה אלות היה מקום שיצאתי מרכב, חשבתי מספר דקות - תכננתי את אופן המעבר, כפי שלמדנו, ועברתי ללא נזקים.
לפני הקורס הייתי מסתובב. מקומות אחרים עברתי בקלות וללא חשש (וללא חצי קלאצ).
אני חייב לציין כי בתחילת הקורס הייתי סקפטי לגבי התועלת שתהיה. היום אני רואה את התמונה באופן שונה לגמרי כאשר בנסיעה לבד, יישמתי את הדברים.
איך להרוס רכב ולמחרת לנסוע למוסך הקרוב.
איך להרוס רכב ולמחרת לנסוע למוסך הקרוב.
"