פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: מסע ג'יפים בדרום ומערב ירדן - פסח 2019

28 באפריל 2019 ב 17:47 3 תגובות 5151 צפיות oferaviv
מסע חוצה ירדן ממעבר גבול יצחק רבין שבין אילת לעקבה בדרום ירדן, דרך ואדי ראם, פטרה, מצוק ההעתקים, ואדי חסה, כרך וים המלח אל מעבר גבול שייח חוסיין חזרה לבית שאן שבצפון
לכתבה - כתבה חדשה: מסע ג'יפים בדרום ומערב ירדן - פסח 2019
הוספת תגובה
  • 1. Allon Bartana 29 באפריל 2019 ב 23:02

    סיכום מעולה לטיול מוצלח. יופי של תמונות.
    נתראה בשטח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - משה דותן 01 במאי 2019 ב 13:28

    טיול מעולה, מדריך מצויין, כייף גדול

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - שאנה ואלון 09 במאי 2019 ב 08:21

    רצינו לסכם בקצרה את הטיול שלנו לירדן.
    אחרי מעבר גבול חלק, ללא בעיות וארוחת צהריים בעקבה הגענו לטעימה הראשונה של וואדי רם. משחקי דיונות בחסות סופת חול מדהימה ומרהיבה ביופייה. תודה אופיר שארגנת את הסופה, לבד לא היינו יודעים לבקש להוסיף את זה לתוכנית. ראינו איך החול זוחל, הקוליסים נעלמים ואפשר להבין איך הדיונות זזות. נותן תפיסה אחרת למושג "חולות נודדים".
    את הלילה בילינו בחאן בדואי, עם ארוחת הערב שיצאה מהחול. היה כיף גדול לחוות את הלילה במדבר מתחת הכוכבים עם הכנסת אורחים בדואית.
    את היום השני בילינו בוואדי רם המדהים. עוד דיונות, מעיינות וקנייונים, והרבה הרבה מרחבים של חול בתפאורה דרמטית של הרים מסולעים בצבעים עזים.
    בכל דיונה שהגענו הייתה חלוקת גזרות ברורה, הפרדה מוחלטת בין אזור משחק לילדים הקטנים לבין אזור השעשועים של הילדים הגדולים.
    את היום השלישי בילינו בפטרה. נהנינו והתפעלנו מיופיו של המקום. טעימה קטנה שהשאירה טעם של עוד. משם נסענו בנסיעת לילה ארוכה לכרכ.
    את היום הרביעי התחלנו בביקור במצודת כרכ. מצודה מרשימה עם נופים מרהיבים עד ים המלח. משם ירדנו ונכנסנו לוואדי חסה. לא היה לנו מושג למה לצפות. החוויה של נסיעה בתוך המיים בתוך הקניון היתה וואו אמיתי. המקום המושלם לפיקניק נינוח.
    משם נסענו למעבר הגבול בבית שאן. היה מעניין לנסוע בין הכפרים לאורך כביש בקעה הירדני. אותנו זה ריגש, להביט מהכיוון ההפוך לעבר עמק בית שאן הגלבוע, גבעת המורה ועמק יזרעאל שבינהם.
    מעבר הגבול בבית שאן עבר גם הוא חלק.
    לסיכום, היתה חוויה חזקה שתישאר איתנו.
    כמובן שהחוויה העוצמתית הזאת התאפשרה בזכות קבוצה איכותית ונעימה של אנשים ומשפחות. היתה כימיה טובה בין האנשים, כבוד סבלנות עם הומור, בנסיעות, בשטח ובהפסקות.
    היה מעניין לראות ולהרגיש, במיוחד דרך חווית הנהיגה, כמה החול בירדן שונה מהחול שלנו. שמענו על זה, ידענו את זה, אבל זה אחרת להרגיש את זה. הנסיעה המהירה בשטח, ללא שבילים, הטיפוס על הדיונות למעלה ולמטה היה בהחלט חוויה מיוחדת.
    אופיר, אתה הסיבה שבגללה החלטנו לצאת למסע הזה. כבר מזמן אנחנו יודעים שאחריך אפשר ללכת בעיניים עצומות, פשוט לשחרר וליהנות. הוכחת זאת שוב, ובגדול.
    תודה ענקית משאנה ואלון.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול