פורומים

 - שטח 4x4

יומן מסע - על אופנוע בדרך המוות של ההימאליה

17 בדצמבר 2016 ב 12:57 4 תגובות 18246 צפיות profile imageאתר השטח 4X4

דני קושמרו יצא יחד עם עוד 15 רוכבים למשלחת אופנועים של אתר השטח לצפון הודו במטרה לחצות את הדרך המוטורית הגבוהה ביותר בעולם ויש שיגידו שגם המסוכנת ביותר בעולם. תיעוד מרתק בכתבה ששודרה באולפן שישי 16.12.16 ערוץ 2 הדריך: עופר אוגש, אתר השטח. ספטמבר 2016     קישור: על אופנוע בדרך המוות של ההימאליה

לכתבה

הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת 17 בדצמבר 2016 ב 19:37

    גדול גדול גדול

    ראיתי את הכתבה בערוץ 2 איזה פחד בדרכים הנסתרות עפר אתה גדול וצוות האופנוענים ברשותו של דני ועפר רק ברכת הדרך עוזרת ה" רק דברים הטובים בעתיד חיים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image Ogash Ofer 18 בדצמבר 2016 ב 07:54

    גדול גדול גדול

    אורח/ת כתב/ה:
    "ראיתי את הכתבה בערוץ 2 איזה פחד בדרכים הנסתרות עפר אתה גדול וצוות האופנוענים ברשותו של דני ועפר רק ברכת הדרך עוזרת ה רק דברים הטובים בעתיד חיים"
    חיים אתה תותח! תודה רבה על הפרגון. 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת 16 באפריל 2017 ב 11:53

    טיפים לנהיגה באופנועים בהודו ובתאילנד

    שלום וברכה, אשמח לקבל טיפים מכם, על נהיגה בטוחה באופנועים בתאילנד ובהודו. פרסמתי את הכתבה שלכם בדף הפייסבוק שלי ובמיזם החברתי שלי עוצרים נשימה-מידע למטיילים במזרח ובדרום אמריקה''.
    הקלות הבלתי נסבלת של מטיילים בשימוש באופנועים, גורמת לא אחת לתאונות הרות אסון, אשמח לקבץ כמה טיפים מכם, כולל אופנועים פשוטים ולא כבדים. רבים מהצעירים לוקחים אופנועים כאלה, ועושים תאונות רבות.
    פרסמתי את הכתבה הנפלאה שלכם והטיפים הנוספים בדף הפייסבוק שלי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 16 באפריל 2017 ב 12:04

    טיפים לנהיגה באופנועים בהודו ובתאילנד

    אורח/ת כתב/ה:
    "שלום וברכה, אשמח לקבל טיפים מכם, על נהיגה בטוחה באופנועים בתאילנד ובהודו, פרסמתי את הכתבה שלכם בדף הפייסבוק שלי ובמיזם החברתי שלי עוצרים נשימה-מידע למטיילים במזרח ובדרום אמריקה.
    הקלות הבלתי נסבלת של מטיילים בשימוש באופנועים, גורמת לא אחת לתאונות הרות אסון, אשמח לקבץ כמה טיפים מכם, כולל אופנועים פשוטים ולא כבדים. רבים מהצעירים לוקחים אופנועים כאלה, ועושים תאונות רבות
    פרסמתי את הכתבה הנפלאה שלכם והטיפים הנוספים בדף הפייסבוק שלי
    "
    הטיפ הכי טוב שאני נותן בתחום הוא - שאם אין לך ניסיון טוב ברכיבה (וזה אומר שאתה מחזיק/ה באופנוע בארץ) אל תרכב בחו''ל! בטח שלא במדינות כמו הודו (שם אין בי''ח איכילוב או בלינסון או סורוקה בטווח סביר לפינוי). שנית - אם אתה רוכב אז רכב ממוגן במיטב התוצרת. ושלישית - תהיה זהיר כפליים ואל תיקח סיכונים מיותרים!

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול