סיכום טיול חזיון הנרות במנזר המרסבא - 16/12/2022

מה שלא נגיד על האירוע ממסחורו ועד להמוני הג'יפאים (והולכי הרגל ואופניים ואופנועים) שבאים לצפות בו, זהו עדיין חזיון מרשים וכמובן שנהיגת לילה מדברית מוסיפה שכבה נוספת של הנאה. שתי קבוצות של אלופים יצאו לדרך, אחת בהדרכתו של עדי ואחת בהדרכתי.
זהו סיכום של קבוצה 2 שהיה לי עונג להוביל בליה קר במדבר

סיכום טיול מועדון סוזוקי מכפר הנוקדים לאום דרג' - 14/1/23, קבוצה 3

מועדון סוזוקי - המועדון הרשמי מטעם היבואן, יצא שוב לשטח, הפעם בשלוש קבוצות - מכפר הנוקדים אל תוך מדבר יהודה למסלול טכני ואתגרי שפרק השטח שלו הסתיים במשטרת אום-דראג'. מזג אוויר מושלם, נופים עוצרי נשימה, קבוצה נהדרת ונהיגה מצוינת השלימו לנו טיול מעולה
צילומים: משתתפי הטיול ודרור ברלי

טיול סובארו - מעמק האלה לגבעת הקרב של הלה ולירושלים - 28/1/23
טיול סובארו - מעמק האלה לגבעת הקרב של הל"ה ולירושלים - 28/1/23

והפעם בשרשרת הארוכה של טיולי סמלת - יבואן סובארו לישראל, קופצים לפינה לא רחוקה מדי, מהמרכז, מלאה בהיסטוריה ובנופים ירוקים

סיכום טיול משולב הדרכת נהיגת חולות בנגב הצפוני - 7/1/23

דיונות! רק 3.5% משטחי ארץ ישראל, אבל איזה כיף לנהוג בהן! אחד מתוואי השטח שמוציאים מכל מבוגר את הילד שבו.
חבורה של מקסימים הכוללת משפחות מגילאי ה-20 ועד ה-70 חברו לטיול נהדר, בו ראינו שוב כי בשטח אין פער גילים, המבוגר נהיה שובב והצעיר חששן וכולם מתחברים לכולם

סיכום טיול ג'יפים לרמת יששכר ורמת סירין - 7/1/23

טיול שטח הוא ממלכת אי הוודאות. אנחנו יודעים איך הוא מתחיל, אבל לעולם לא נדע איך יסתיים. גם טיול תמים לכאורה ברמת עבירות שלא צפויה להיות מעבר לבינונית, באיזור לא מרוחק ולא נידח שסמוך לנקודות יישוב, עלול להפוך להרפתקאת מילוט, כפי שחווינו בשבת ה-7/1/23 ועל כולנו, מדריכים ומטיילים, לקחת זאת בחשבון בעתיד. קבלו סיפור של טיול שהתחיל טוב והסתיים עם לא מעט דרמה
צילומים: משתתפי הטיול ודרור ברלי

סיכום טיול מועדון סוזוקי בדרום מדבר יהודה - 14/1/23, קבוצה 1

המסלול שלוקח אותנו אל לב המדבר, ריק כמעט לגמרי מאדם, רק הוד מדבר, תצפיות מרהיבות ואתגרי נהיגה.
כמה טוב לעשות אותו בסוזוקי ג'ימני - עז ההרים שמאפשרת מעבר אתגרים משמעותיים בקלות ולהינות גם מהנוף ומהחברים

חזיון הנרות במרסבא 16-17/12/2022

בלב מדבר יהודה שוכן בתוך מצוק סלע מרשים מנזר מר-סבא. המנזר תלוי על מצוקי נחל קדרון ומהווה את אחת מפינות החמד המרשימות במדבר יהודה כולו.
בליל ה-16/12 וה-17/12 מציינים נזירי המנזר את חג מר סבא לזכר מייסד המנזר סבאס. עם שקיעת השמש מדליקים הנזירים נרות בכוכי הסלע של מצוק נחל קדרון.
כמדי שנה יוצא אתר השטח לבקר באירוע המיוחד הזה ותמיד מגיע מכיוונים מיוחדים ושונים.
הדריכו: גיא זילברמן ו - וייזל עדי

סיכום טיול מהירוק של ההר לכחול של הים - 21/1/23
סיכום טיול "מהירוק של ההר לכחול של הים" - 21/1/23

יצאנו לטיול ג'יפים מיוחד בין אתרים מעניינים, סיפוריהם והנוף שביניהם

סיכום טיול ג'יפים לציר המשלטים, הדרך הרומית, נחל יתלה ונחל כסלון - 31/12/23

שבת חורפית, שמש נעימה מלטפת אותנו, נפגשים בחניית תחנת דלק שואבה לטיול שבאזור הרי ירושלים,
רישום וחלוקת מכשירי קשר, תדרוך על המסלול ועל הטיול, הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך

ה-SBS של מטרו בשטח

יצאנו ליום שטח ברמת הגולן עם מבחר כלי ה-SBS של מטרו כשבתפריט - ציר המוסכים הדרומי, עמק החולה, ציר המוסכים הצפוני ולקינוח ציר הנפט. מזג האוויר היה לצדנו והכלים סיפקו לנו אושר רב

סיכום טיול מועדון רקסטון - מאלמוג למצוק העתקים , מרסבא, הר מונטאר ומעלה אדומים 7/1/23

לאחר שבוע שלם שהיה גשום במיוחד, נפגשנו בצומת אלמוג בבוקר נפלא עם מזג אוויר מעונן, ועם קבוצת מטיילים של מועדון רקסטון. תה ועוגיות על הבוקר, חלוקת מכשירי קשר, הסבר על המסלול ועל הנקודות בהן נבקר וכבר מתחילים

סמלת ציי רכב בטיול ג'יפים קשוחים בדרום מדבר יהודה

עדי אלפסי - מנהלת ציי רכב של סמלת, הזמינה את לקוחותיה בעלי ג'יפ (JEEP אמיתי!) מסוג גרנד צ'רוקי, רנגלר ורוביקון ליום טיול שטח בדרום מדבר יהודה. התחלנו בנחל סדום, עלינו למישור עמיעז ונחל פרצים, טיפסנו את מעלה עזגד לצד נחל אשלים, ירדנו את הר קומות וסיימנו בערד - היה מעט מאתגר (בכל זאת מדובר בג'יפ...) והמון כיף בזכות המשתתפים!

סיכום טיול מועדון רקסטון בבקעת הירדן - 3/12/22

יצאנו עם מועדון רקסטון לטיול בבקעת הירדן לאחר שבוע של גשמים ושיטפונות. הנוף מרהיב ביופיו ומעצם היותו פחות מוכר ומטוייל החוויה אף מתעצמת. הקרקע עמוסה עדיין במים, הגשמים והשיטפונות ששטפו כאן לפני מספר ימים נתנו את אותותיהם בכל פינה, מעברי ערוצי הנחלים זכו במדרגות כניסה ויציאה גבוהות ומתפוררות, הסלעים לחים וחלקלקים ושלוליות גדולות מקשטות את האזור כולו. היה תענוג

סיכום טיול ג'יפים מלטרון לדרך בורמה ולנחל כסלון  24/12/22
סיכום טיול ג'יפים מלטרון לדרך בורמה ולנחל כסלון 24/12/22

שבת חורפית, השמיים אפורים, הגשם מאיים, נפגשים בחניית מנזר השתקנים לטיול שבאזור הרי ירושלים - דרך בורמה, יער אשתאול, משלט 16 ונחל כסלון.

סיכום טיול ג'יפים בצפון מדבר יהודה - 31/12/22

שבת אחרונה של שנת 2022 לפני חגיגות הסילבסטר וקבלת שנת 2023, נפגשנו קבוצה איכותית של מטיילים מכל רחבי הארץ עם רכבי שטח לחוות את המעיינות המעניינים, הנופים הפתוחים והתצפיות המרהיבות למנזרים ולים המלח בצפון מדבר יהודה

סיכום טיול אתגרי של מועדון לנד רובר בדרום מדבר יהודה - 31/12/22

לבלות את היום האחרון של 2022 בשטח עם 20 רכבי דיפנדר בשתי קבוצות, בטיול של אתגר ויופי - אין תענוג המשתווה לזה.
יחד עם משפחות וחברים בכל גיל, כולם עם לב רחב וחיוך נהדר, גם כאשר מתמודדים עם קושי שהשטח יודע להציב גם לפסגת הטכנולוגיה

סיכום טיול מהירוק של ההר לכחול של הים - 7/1/23

יצאנו בשבת חורפית לטייל בין הנופים הירוקים של הרי הצפון ועד לנוף המיוחד הפונה אל הים הכחול

טיול ראם - ממצפה זוהר לנחל סדום

הג'מוסים האמריקניים של ראם קפצו למדבר הישראלי וירדו מערד אל ים המלח, עם מתאבן צר במיוחד בסוף הטיול - מעבר בנחל סדום

סיכום טיול לארץ המרדפים - צפון מדבר יהודה, 10/12/22

מדבר יהודה - אחד מתאי השטח היפים בארצנו וחודש דצמבר והירוק מתחיל לכסות לאט לאט את המפנה הצפוני של רכסי מדבר יהודה.
הפעם יצאנו לתא שטח המכונה בפי רבים "ארץ המרדפים", טיפסנו קודם לכן על ציר "סכיני השומרוני הטוב", ונכנסנו לעומק השטח בשמורת נחל מכוך דרך סכיני שמוט עד לצפון בקעת הירדן

נחל תבור וסביבתו הם האזורים היפים ביותר בעונה זו של השנה בה אנו נהנים מפריחה מהממת, מנחל זורם, מפרות הרועות בשטח, מעברי בוץ מעניינים ועוד אתגרים ונופים קסומים. יתאנו לטיול באזור המיוחד בו נהנינו מכל רגע!

יומן מסע אל ההר הקדוש והמסתורי - הר כרכום - 16-17/12/2022

הר כרכום, המון סיפורים, מזבחות, מקדשים ציורי סלע אין ספור, וכמובן אור הבוקע ממערה, תופעה המגיעה לשיאה ביום הקצר של השנה ומוכרת לרוב בכינויה "הסנה הבוער", מיקום מיוחד. השנה יצאנו עם חבורה מיוחדת לתור את ההר ואת נופי הנגב המרהיבים מסביב

סיכום טיול ג'יפים אל המנזר המטריף והנופים שסביבו 09/12/22

צפון מדבר יהודה טומן בתוכו לא מעט נקודות עניין אשר מושכות אותנו לבוא ולחקור. הפעם יצאנו לבקר את המנזר העתיק, ההר הצופה וקינחנו בתצפיות אל ים המלח

סיכום טיול שישי אתגרי מפרצים עליון למעלה זרון - 2/12/22

אחת לחודש לערך יוצא אתר השטח לטיול אתגרי , הפעם היעד הנבחר הוא ציר נחל פרצים עליון ומעלה זרון שעל גבול הנגב והערבה.
שיירת ג'יפים יצאה לכבוש את המעלות וסיימה עם חוויות

אמצע דצמבר ומזג האוויר מרגיש כאילו אנחנו בתחילתו של קיץ, לא חם מידי ולא קר של חורף מדברי יבש, זמן מושלם לצאת למדבר, ליהנות מהנופים הפתוחים, התצפיות המושלמות על ים המלח ההולך ונעלם וכמובן מאתגרי נהיגה מהנים

סיכום טיול מועדון סוזוקי מרמת יששכר דרך רמת סירין לדגניה - 17/12/22

מועדון סוזוקי יצא בשבת שמשית ונעימה של אמצע דצמבר בשתי קבוצות צבעוניות לחצות את רמת צבאים, רמת יששכר ורמת סירין. קיבלנו טיול מושלם מכל הבחינות - מזג אויר מושלם, נופים ירוקים עוצרי נשימה, שבילים מעניינים ושתי קבוצות נהדרות – מתכון להצלחה ולהנאה מושלמת.
מאת: דרור ברלי ויחיאל דניאל | צילמו: דרור ברלי ויחיאל דניאל

סיכום טיול טוסקנה הישראלית - 17/12/22

בבוקר שבת יצאנו לטיול מיוחד בשפלת יהודה שכלל ביקור במקומות מקסימים ומיוחדים, היסטוריה מרתקת ונופים מרהיבים

סיכום טיול ג'יפים להר מונטאר, המרסבא ומצוק ההעתקים - 3/12/22

בבוקר שבת נעימה נפגשנו לטיול ג'יפים מדברי ומעניין, בין תצפיות יפות ומרשימות לנהיגת שטח מהנה

סיכום טיול יום הבחירות לחבל לכיש - 1/11/22

עוד יום חופש שהעניקה לנו ממשלת ישראל שנוצל הפעם לטובת טיול ג'יפים של סתיו לטוסקנה הישראלית שבחבל לכיש

סיכום טיול ג'יפים מדרך בורמה לציר המשלטים - 26/11/22

שבת חורפית, נפגשים בחניית תחנת דלק נחשון לטיול שבאזור הרי ירושלים - דרך בורמה, משלט 16, הדרך הרומית נחל יתלה והר אדר.

טיול מועדון סוזוקי בנופי המדבר - 19/11/22

סיפור על בקעה, מעלה, מכתש מרהיב ואפילו מעיין אחד, ממש בלב המדבר.
מועדון סוזוקי - המועדון הרשמי מטעם היבואן, יצא לחפש את פניני הטבע בטיול שהחל בבקעת צין וגלש לתוך המכתש הגדול דרך מעלה אברהם

טיול מערד לנחל פרצים עליון, שבת 26/11/22

סופ"ש בו מזג האויר השתולל ברחבי הארץ, עשה רק טוב למסלול מדברי רווי אתגרים "בטעם", כאלה שבו הנהגות/ים צריכים להפגין יכולת וכלי הרכב צריכים למתוח איברים, אבל בלי לשבור ובלי להסתכן. ומה יש להוסיף? הצליח לנו והיה פשוט מעולה!

צילומים: יונתן כהן + משתתפי הטיול

סיכום טיול מועדון סוזוקי - עין עקב, בקעת צין, שדה הבולבוסים, המכתש הגדול ומצפה אבנון  - 19/11/22
סיכום טיול מועדון סוזוקי - עין עקב, בקעת צין, שדה הבולבוסים, המכתש הגדול ומצפה אבנון - 19/11/22

יצאנו קבוצת של אנשי שטח כולם תוצרת סוזוקי לטיול מועדון הרשמי מטעם היבואן בנחל צין וסביבתו.
יום יפה בעונת הסתיו ואנו נהנים ממזג אוויר מושלם לטיולים ומכלי הרכב הנהדרים המאפשרים לנו לצלוח כל תא שטח בנוחות וללא דאגות

טיול דאצ'יה דאסטר סובב בקעת צין - 19/11/22

בבוקר שבת נפלאה יצאנו לטיול עם שיירה של דאסטרים ליד וביינות למכתשי הנגב בנחל צין, טיול מיוחד מטעם היבואן - חברת קרסו מוטורס.

סיכום טיול שטח במרחבי צפון בקעת הירדן - 19/11/22

בקעת הירדן, איזור מיוחד במינו לטיולי שטח ופחות מטוייל ביחס לנגב או למדבר יהודה וניתן למצוא בו צירים מהממים לאוהבי השטח - החל מצירי נופים, פריחה וגם אלו האתגריים.
יצאנו לתור במרחבי צפון הבקעה, בין נקודות התצפית הישנות של הצבא, הבונקרים המיותמים, סיפורים אודות "ארץ המרדפים" והיסטוריית הקרבות של מלחמת ששת הימים

עוד טיול של של מועדון לנד רובר - מטעם יבואן המותג, חברת המזרח. הפעם יצאנו לטיול במרחבים של צפון מדבר יהודה והמשתתפים חזרו עם חוויות רבות - נופים מרהיבים, צירים אתגריים, תקיעות וחילוצים, תיקון תקרים ומה שהכי חשוב - כולם חזרו עם חיוך על הפנים.

סיכום טיול לנחל נקרות ולנחל חדב - 29/10/22

בג'יפונים לעומק המדבר? ברור, למה לא?.... יצאנו לטיול במסלול שבמשך שנים נחשב "קלאסי" אבל גם לעוס, כזה ש"כולם כבר נסעו בו" – אז מסתבר שלא כולם, וגם אלה שפעם היו בנחל נקרות, תמיד ישמחו לחזור אליו, פשוט כי הוא כל כך יפה. פשוט קלאסה. וכן, רובו אפשרי בהחלט גם לרכבי פנאי 4X4 ללא הילוך כוח

יומן מסע נשים - יומיים לעומק המדבר והגבים, נובמבר 2022

הכל התחיל כשהנשים שאותן אני מוביל פעמיים בשנה במסגרת חוצה ישראל, ועוד כמה פעמים במשך השנה במסעות של ספ''שים, התחילו לטפטף לי שיותר מדי זמן לא נפגשנו...
לאחר תקופה שנסתיימו החגים וכולן עמוק בעבודה החלטתי לצאת איתן לעומק המדבר, כמה שיותר מבודד, בין עדרי צבאים וגבים, למסע של סוף שבוע

טיול משולב הדרכת נהיגת חולות בנגב הצפוני - 19/11/22

יצאנו לטיול בקונספט חדש המשולב הדרכת נהיגה בחולות יחד עם טיול בנגב הצפוני, זו הפעם השנייה וממש לא בפעם האחרונה. למדנו ושיפרנו טכניקה של נהיגה בדיונות ולא פסחנו על הטיול עצמו, ההיסטוריה המרתקת והנוף הפתוח כיף אדיר