המילואימניקים של הצנחנים מבקרים בממלכה האשמית של ירדן

הרבה זמן לא יצא לי להיות חלק מזה - קבוצה של מילואימניקים מיחידה (כלשהי....) בצנחנים, 21 חברים, הפכו עולמות כדי למצוא תאריך שיתאים לכולם, ויצאו לטיול ג'יפים של 4 ימים בירדן - טיול גיבוש. חוויה מיוחדת עבורם, ללא ספק, אך לא פחות, עבורי. הדריך: וייזל עדי

מסע קסום לממלכה האשמית - מרץ 2016

נסיעה לממלכה האשמית היא תמיד דבר מיוחד. הנופים המקסימים, קבלת הפנים המיוחדת של המארחים, האוכל המיוחד והמפגש עם הדיונות - זו תמיד חוויה מיוחדת במינה! מרץ 2016 - הדרכה וייזל עדי

מהיר וקופצני - מסע רייזרים למדבר הדרומי של ירדן

מסע בקצב מהיר לעומקו של המדבר הדרומי בירדן עם RZR'ים מדגמים שונים: 800,900 וגם 1,000 ארבע מושבים, קאן-אם מאבריק 1,000 טורבו אחד וטרקטורון אאוטלנדר 800.
3 ימים מגוונים של דיונות, שבילים מהירים, ערוצי נחלים, טרשים במדבר הדרומי, ברמת המדבר המזרחית, במצוק ההעתקים ובערבה הירדנית.
צילם (וגם נתן בגז): אלעד כספי

רק מדבר - מסע ללב המדבר הדרומי של ירדן

3 ימים של רק נהיגת שטח במדבר הדרומי - דיונות, שבילים מהירים, אבן חול נובית, טרשים והכול בחברת מטיילים שרק מחפשים את האתגר הבא... היה תענוג מיוחד! התמונות המיוחדות ביומן המסע הם של הצלם אלעד קורן.

יומן מסע: ירדן - סוכות 2015

הממלכה ההאשמית זכתה לביקור של משלחת ג'יפאים שנסעה לעבר הדיונות של ואדי ראם, לקשתות של חרז'ה, לפטרה ולערבה הירדנית. קבוצה טובה, מזג אוויר נפלא, אירוח וקבלת פנים כיד המלך והרבה חוויות והרפתקאות - מה עוד צריך?... הדרכה והובלה: וייזל עדי צילומים נלקחו מכל המשתתפים

טיול ג'יפים לממלכת ירדן - סוכות תשעו
טיול ג'יפים לממלכת ירדן - סוכות תשע"ו

בפרוס חול המועד סוכות (2015) ירדנו דרומה לכיוון אילת בדרכנו למעבר גבול ע"ש יצחק רבין. מזג אויר מבטיח, חבורת ג'יפאים מוכנה "לקרב" הסתערה על הכספרים במסוף בצד הישראלי וחיש קל דלגנו מדלפק לדלפק בצד הירדני. לשמחתנו גם כאן התהליכים התקצרו ולא עברו אלא שעתיים קלות והשיירה עמדה מוכנה לזינוק מזרחה לעבר המדבר הדרומי של הממלכה האשמית בירדן.

המסע למזרח ירדן - מאי 2015

שנים שאני מוביל קבוצות למסלול הקלאסי במערב הממלכה האשמית של ירדן ותמיד סקרן אותי הצד המזרחי של המדבר עד ש... חבורה של למעלה מ- 10 חברים מהכפר עראבה התארגנו ויצאנו לטיול 'פרטי' לחלק המזרחי וזאת מבלי שוויתרנו על שעשועים, כלומר דיונות ומים, בצד הדרום מערבי של ירדן.
הדריך: וייזל עדי

ירדן בטיול ג'יפים - שבועות 2015

3 ימים של טיול ג'יפים במדבר הדרומי, ואדי ראם, פטרה וואדי חסה שבממלכת ירדן מרגש כמו תמיד. 25 משתתפים, הפעם ללא ילדים, בחופשה מוטורית מיוחדת. הדריך: עדי וייזל

הכי מזרחה שיש! חוויות מהמסע למזרח ירדן

גדעון שלח יצא למסע במזרח ירדן יחד עם הסוזוקי גרנד ויטארה שלו וחזר עם יומן מסע מיוחד. איש "צעיר" בן 70, רכב שטח סטנדרטי של סוזוקי, 1,200 ק"מ ב-4 ימים, כשגדעון נוהג לבדו כל הדרך במרחבי המדבר המזרחי והמון המון חוויות וסיפורים... כתב: גדעון שלח הדריך: עופר אוגש

הכי מזרחה שיש! מזרח ירדן - מאי 2015

הכי מזרחה שיש זה לא רק סלוגן אלא מסע לעומקה של ממלכת ירדן, ללב המדבר החיג'אזי והכי עמוק שאנו כישראלים יכולים לנסוע עם כלי הרכב שלנו לתוך חצי האי ערב. סיפור המסע המיוחד למזרח ירדן - מאי 2015 עם התמונות המדהימות של הצלם אלעד קורן. בהמשך גלריות עם תמונות שצילמו שאר המשתתפים.

ירדן בטיול ג'יפים - פסח 2015

יצאנו לשלושה ימים של טיול ג'יפים לעבר המדבר הדרומי של ירדן - ואדי ראם וארץ הקשתות, טיפסנו על מצוק ההעתקים הירדני וביקרנו בעיר הבירה הנבטית - פטרה ולסיום ירדנו על דרך הבשמים לעבר הערבה הירדנית, ביקרנו בואדי חסה הזורם וסיימנו במעבר הגבול הצפוני המקביל לבית שאן.
צילם: אודי פרץ והמטיילים

טרקטורונים ו-RZR במסע טריפ למדבר הדרומי של ירדן

מסע שטח לעומק המדבר הדרומי הוא תמיד חוויה מאתגרת. הפעם חווינו "תוספות" מיוחדות, האופייניות לשטח, שהוסיפו לאתגר והעצימו את החוויה. חזרנו מגובשים, מרוצים ועייפים ממסע מדברי מגוון בו היינו לבדנו.

בחזרה מזרחה - סיכום טיול ג'יפים בירדן - סוכות 2014

לאחר תקופת הקיץ חזרנו לטייל בירדן ובפרוס סוכות יצאנו שוב אל המדבר האדום. מזג האוויר נוח לטיולי מדבר, ואדי רם, פטרה, המדבר הדרומי ואדי חסה ועוד...

מסכמים את עונת הטרקטורונים בירדן

חורף עמוס וטוב עברו על אתר השטח בהדרכות טיולים ומסעות מיוחדים לממלכה האשמית של ירדן. טיולי דיונות ופטרה במערב ירדן, מסעות אתגריים למזרח ירדן וגם 3 מסעות מיוחדים ושונים של טרקטורונים ו-SBS למדבר הדרומי וקצת מזרחה בירדן.
לכבוד הסיכום יצר שרון גבע סירטון ארוך ומושקע המסכם את אחד משלושת טיולי הטרקטורונים.

מסע אתגרי סובב ירדן - דיונות, ביצות, חמדות, לס ובזלות

1,500 ק"מ נהיגה ב-5 ימי טיול ומזג אוויר מושלם הביאה אותנו לחוות את ירדן באופן ייחודי.
מסע שהחל בדיונות של ואדי ראם, הגיע למסתורין של פטרה, ירד עד לאבן הגבול עם סעודיה, חצה ימות מוצפות לאורך עשרות קילומטרים, נסע על על כביש סדאם חוסיין, הגיע לגבול האימפריה הרומית, חצה בזלות וימות מאובקות של לס ולסיום עבר דרך מצודות עתיקות מתחילת האסלאם. היה מיוחד!

מועדון ג'יפ מטייל במדבר הירדן

מועדון ג'יפ יצא לירדן לשלושה ימים של טיול ג'יפים. המדבר הירדני מספק נופים שאין כמותם, תרבות, אורח חיים של פעם, שקט אינסופי, וחוויה של חברותא. הרבה הרבה טעם של עוד...

בין מליחות אין  סופיות לבזלות אימתניות - מסע ג'יפים, מזרח ירדן
בין מליחות אין סופיות לבזלות אימתניות - מסע ג'יפים, מזרח ירדן

מסע העומק למזרח ירדן הוא תמיד חוויה מיוחדת, שונה, אתגרי עם מוכנות לפתרון בעיות ונחישות - אחרת לא מגיעים רחוק! ובמקרה של ירדן - הכי רחוק מזרחה!!

בעקבות הנבטים בממלכת ירדן  פסח 2014
בעקבות הנבטים בממלכת ירדן פסח 2014

טיול ג'יפים בחג הפסח לדרום ירדן לעבר אימפריית הסחר של הנבטים - דרכי הסחר (דרכי הבשמים) שהובילו את הסחורות מחופי ערב הסעודית אל חוף הים התיכון חצו את דרום ירדן בואכה הנגב שלנו ודרכו לעבר חוף הים התיכון. במהלך חול המועד של פסח סיירנו במרחבים שבהם לפני 2000 שנה הלכו הנווטים ומובילי השיירות הנבטים בדרום הממלכה הירדנית. צילמו: יוסי רחמים רושקו ואמיר נחומי

טיול ג'יפים לירדן - מרץ 2014

בסוף שבוע של סוף מרץ יצאנו לטייל עם הג'יפים בדיונות של המדבר הדרומי - ואדי ראם וארץ הקשתות, טיילנו בפטרה, ירדנו בדרך הבשמים ולסיום גם קצת בוואדי חסה. חזרנו עמוסי חוויות ועם המון אתרים ומקומות בהם ביקרנו.

מסע ג'יפים לממלכת ירדן - ט''ו בשבט 2014

פרסמנו תאריך למסע למדבר הדרומי של ירדן ומבלי שנתכנן יצא טיול גברים שמהר מאוד החזיר את רוב המשתתפים עשרות שנים אחורה. טיול מיוחד במינו - ללא ספק! ט''ו בשבט 2014 - מדריך: וייזל עדי

האריות בממלכה ההאשמית של ירדן, דצמבר 2013

חבורת המתנדבים של מועדון ליינס יצאו לטיול ג'יפים במדבר הדרומי של ירדן. לחלק מהמשתתפים זהו טיול הג'יפים הראשון ולחלק ניסיון בטיולי שטח. חלק מהרכבים ג'יפ קשוחים (תרתי משמע!) וחלקם רכבי שטח רכים. בקיצור חבורה גדולה ומגוונת - היה מעניין ומאתגר! צילומים: דודה מרים, ימי טרסי ועופר אוגש. הדריך: עופר אוגש

ירדן טיול ג'יפים - חנוכה 2013

בחנוכה 2013 הייתה פשוט נהירה המונית של ג'יפאים לכיוון ירדן - מזג האוויר המושלם, ימי החופשה למבוגרים וימי חופשת החג לילדי בית הספר הביאה לגל נרשמים שהוציא 3 שיירות של אתר השטח לטיולים במערב ירדן. כל שיירה כ- 10 כלי רכב ובראש השיירות - עופר אוגש, אמיר נחומי ואנוכי. מדריך : וייזל עדי

סיכום מסע ג'יפים למדבר הדרומי ולפטרה - ירדן, נוב' 2013

אתר השטח הישראלי הוציא בחנוכה 2013 שלוש קבוצות למדבר הדרומי בירדן.
קבוצתנו הייתה המבנה השלישי באופרציה.
חבורה מגובשת "מהבית" שבאו לחוות את הנופים והמרחבים של דרום הממלכה השכנה לישראל ממזרח.

מוביל המבנה: אמיר נחומי.

סיכום טיול ג'יפים למדבר הדרומי ולפטרה - ירדן, נוב' 2013

בחג החנוכה יצאנו בחבורה גדולה שהתגבשה ללב המדבר הדרומי - לוואדי ראם ולארץ הקשתות שבדרום הממלכה ההאשמית של ירדן.
וביום השלישי ביקור בעיר הבירה הנבטית - פטרה, בדרך הבשמים ולקינוח נסיעה בזרימה של ואדי חסה.
הדריך: עופר אוגש

מדבר עם קרח - מזרח ירדן - סתיו 2013

המסעות למזרח ירדן הם תמיד מיוחדים, ייחודיים ובעלי תוכן עשיר של מדבר, אסלאם, גאוגרפיה והיסטוריה.
אך הפעם, בצהרי היום השלישי, בעומק המדבר המזרחי, בין גבול עיראק לגבול ערב הסעודית, נפתחו ארובות השמיים וברד בגודל כדורי גולף ירד מלמעלה בעוד למטה האדמה הוצפה באגמי מים ענקיים מכוסים בשכבת קרח - חוויה של פעם בחיים!

טיול ג'יפים למערב ירדן - סוכות 2013

קבוצה גדולה של 10 גיפים עם 25 חברים יצאו לחרוש את הדיונות המיוחדות של ואדי רם וחרז'ה. אנשים איכותיים ב-3 ימים של כיף. מדריך : וייזל עדי

קפיצה קטנה בירדן - טיול ג'יפים 18.4.13

יצאנו בסוף שבוע לטיול ג'יפים במדבר הדרומי של ירדן. קבוצה גדולה ומגוונת של משתתפים שיחד הצלחנו לנהוג בדיונות של המדבר, לבקר באתרי תיירות בוואדי ראם, חרז'ה וסביבתם, סיור רגלי בעיר הנבטית פטרה ולסיום דרך הבשמים וואדי חסה הזורם. הדריך: עופר אוגש

הכול אנשים - טיול ג'יפים בירדן 11.4.13

הסוד להצלחת טיול הוא פשוט - האנשים המשתתפים! יצאתי לטיול החולות הקלאסי בדרום ירדן: ואדי ראם, הקשתות של חרז'ה, ראס אל נקב, פטרה, דרך הבשמים וואדי חסה והספקנו הכול! (גם אם קצת בלחץ...) תענוג!! צילום: אילן וערי הדר, שי גיל ועופר אוגש.

מזרח ירדן - פסח 2013 - אין דברים כאלו!

המסע מזרחה הוא מסע לא פשוט כבר מנקודת הפתיחה שלו - מרחקי הנהיגה גדולים, התוכן הוא רב, המרחבים עצומים, השממה מבודדת, אין שירותי תיירות ויש אין סוף אפשרויות להתבכבש בהן. מכאן החשיבות של קבוצת המטיילים, של ''הפרטים הקטנים'' וכמובן הכרת השטח המתבקשת. יומן המסע מספר בתמונות, סרטים וקצת מלל את סיפורו של המסע המופלא - תודה ענקית למשתתפים!

ירדן - פסח 2013 מדריך : וייזל עדי

עוד מסע מוצלח של אתר השטח הישראלי למערב ירדן. נסיעה במדבר הנרחב של ואדי רם, בדיונות שמסביב לחרז'ה, ביקור בנקיק של פטרה ולסיום הערבה, ואדי חסה והבקעה הירדנית. מדריך:וייזל עדי

טיול ג'יפים, ירדן - חנוכה 2012

עוד מסע מוצלח של ''ירדן הקלאסית''. קבוצה נפלאה וכמות נכבדה של ילדים שהכניסו קצת חיים והרגשה של בית לטיול ג'יפים למדבר הדרומי ולפטרה בממלכה האשמית של ירדן. מדריך : וייזל עדי

ירדן - טיול ג'יפים סוכות 2012

בזכות חבורה נהדרת של משתתפים נהנינו מטיול ג'יפים חוויתי בממלכה האשמית של ירדן. 3 ימים עמוסים בחוויות, אתגרים ואתרים במדבר הדרומי - ואדי ראם, הקשתות של חרז'ה, פטרה, דרך הבשמים ולסיום וואדי חסה הזורם בעוצמה.

ירדן בטיול ג'יפים - שבועות 2012

כהרגלנו מספר פעמים בשנה, יצאנו גם הפעם למסלול הקלאסי בירדן. ביקור בואדי רם,הדיונה של חראז'ה, ביקור בפטרה המהממת וסיום בדיונות של הערבה והבקעה הירדנית כולל נסיעה בתוך ואדי חאסה הזורם. הדריך : וייזל עדי

חבורה עליזה במסע ג'יפים - ירדן, שבועות 2012

לטיול יצאנו... מכל הארץ התאספו הירושלמים לטיול ג'יפים ראשון בממלכה ההאשמית של ירדן. דיונות, אבן חול, מים ועקרונות בסיסיים בג'יפאות הפכו ללחם חוקם. צילמו: עטרה מרחב, שכי גרליץ וחברי הקבוצה.

המסע למזרח ירדן - הכי רחוק שאפשר

חוויה מדהימה במרחבים הפתוחים של מזרח ירדן.
4 ימים, מזג אוויר מושלם, 2,000 ק"מ, 10 רכבי שטח וחבורה מקסימה של אנשים - שמהר התגבשו יחד לקבוצה - העצימו את חווית המדבר והשממה.

מזרח ירדן - לעומק של חצי האי ערב 2/2012

מסע מדהים בחמדות, חול, טרשים, מצודות עתיקות, מסתורי המדבר וימות מלח מוצפות במים. אבל לא רק... גם פוליטיקה, איסלם, גיאולוגיה, גיאוגרפיה והרבה נפט! 1,250 ק''מ של שטח, 4 ימים והספקנו הכול (ובזמן) בזכות חבורת מטיילים לתפארת. צילום: לי אורן. הדריך: עופר אוגש.

מסע אל המדבר הדרומי - ירדן, סוכות 2011

טיול ג'יפים של 3 ימים לחלק הדרומי והמדברי של ירדן. יומיים בוואדי ראם והיום השלישי בפטרה. חוויה משולבת של נהיגת חולות במדבר וביקור באתרי תיירות בוואדי ראם, בקשתות של חרז'ה ובפטרה כמובן. היה לעונג... הדרכה: עופר אוגש. צילום (סןף!): נטי לוי.

ירדן - יומן המסע, חנוכה 2011

עוד מסע מגניב לירדן - שכנתו מממזרח. ביקור בעקבה (אילת הירדנית), שעשועי חול וביקור במקומות הסטוריים בוואדי רם. ארוחות ערב בשריות אוטנתיות ובעיקר מארחים שפשוט משוועים לארח אותנו והדבר בהחלט ניכר. ולסיום פטרה והרי אדום. חנוכה 2012 - אתר השטח בירדן. הדריך : וייזל עדי