אוהד בן אהרון

דף 2 מתוך 9
מבחן דרכים: טויוטה פראדו 150 Toyota Land Cruiser Prado

בימים בהם מגוון רכבי ה - S.U.V. הבנויים לנסיעות שטח קשה, כמעט ולא קיים ומיצובישי מגדילה ומודיעה על הפסקת ייצור הפאג'רו, נראה שהפראדו של טויוטה, הוא אחרון דור הנפילים. יש שאוהבים אותו, יש שחושבים שהוא רחוק ממה שעושים ממנו, אך העובדות ברורות. ההיצע, הקטן מלכתחילה, יקטן עוד יותר. במילים פשוטות - לא משנה במה אתם נוסעים היום, קבלו את מבחן הדרכים ל - S.U.V. הבא שלכם. מבחן דרכים לטויוטה פראדו 150 Toyota Land Cruiser Prado

סיכום הדרכת נהיגה סובארו דרייב - יער בן שמן 4/3/16 קבוצת אוהד בן אהרון

קבוצה גדולה של בעלים מאושרים של רכבי השטח של סובארו, התקבצו כדי ללמוד איך להפעיל את רכבם נכון ולהבין, מדוע נחשבים הסובארואים, לבעלי יכולת נסיעת שטח מצוינת. הדריכו: חיים זרזר, יחיאל דניאל ואוהד בן אהרון

טיול פאג'רו סובב מכתש רמון - 20/2/16

טיול פאג'רו, יצא לטיול בשבילים היפים של אזור מכתש רמון. חוץ ממזג אויר טוב, מקומות חדשים וסיפורים ישנים, עמד בפנינו טיפוס מכשול במצב בעייתי, לעיני טריבונה מלאה צופים וסקרנים. ביקשו שלא נטפס, אמרו שנסתבך, העריכו שלא כדאי, אבל הפאג'רואים הוכיחו אחרת. אבל בואו לא נקדים את המאוחר. הדריך: אוהד בן אהרון

מבחן דרכים: טויוטה היילקס 2016 TOYOTA Hilux

טויוטה היילקס הוא טנדר מוכר בכל העולם. אין פינה קשוחה על הכדור, שלא מסתובב בה איזשהו היילקס, חד קבינה, דבל קבינה, סגור, פתוח, לפעמים עם מכונת ירייה או בלעדיה... לאורך השנים, עמד ההיילקס בגבורה במתחרים שניסו, ללא הצלחה, להדיח אותו מראשות טבלת המכירות של רכבי העבודה היפנים. בשנים האחרונות, נראה שאלה הצליחו לנגוס במעמדו ואף הקדימו אותו בתחומים מסוימים. בכורת ההיילקס החלה להתערער. ההיילקס החדש משיב מלחמה שערה ושולף לצורך כך קלפים חדשים. יצאנו לבדוק, מה עומד מאחורי ההיילקס החדש, של שנת 2016.

סובארואים בדרך הבשמים

זה לא סוד, שרכבי השטח של סובארו בנויים טוב וחזק, אך בד"כ, מקשרים אותם לשבילי עבירות קלה ואולי רק קצת יותר. הפעם, יצאנו עם הסובארואים לשבילים המאתגרים של דרך הבשמים. מעלה דקלים, מדרגת נקרות, נחל נקרות, מעלה קצרה, וכל מה שבינהם. כל הקשיים, עברו עלינו בקלות. אם רק הייתה לנו עוד שעת אור, היינו גם קופצים לטפס את עשוש. הדריך: אוהד בן אהרון

הדרכת נהיגה - מיצובישי (פאג'רו וטרייטון) הר חורשן

הדרכת נהיגה לרכבי השטח הקשוחים של מיצובישי - הפאג'רו והטרייטון. שניהם חולקים מערכות משותפות, אך שונים זה מזה באופן משמעותי. בסוף ההדרכה, למדו המשתתפים כיצד נוהגים נכון בשטח וכיצד מפעילים את כלי הרכב שלהם בצורה הטובה ביותר. הדריכו: חיים זרזר ואוהד בן אהרון תמונות: תלוי איזה.

מועדון פאג'רו בשבילי מצוק הצינים - 16/1/16

הטיול הפותח את שנת 2016, התאפיין בבדידות מזהרת. למרות שנקודת המפגש המתה רכבי שטח, מהרגע שעזבנו את הכביש נהנינו משקט מוחלט וטבע יפה, שהיה שייך רק לנו. לצד חברים ותיקים, שזו להם כבר השנה השנייה במועדון, הצטרפו אלינו גם חברים חדשים. כל הפאג'רואים מוגבהים ומוגנים, לרובם צמיגים עם אחיזת שטח משופרת והמשמעות ברורה - מעכשיו, המגבלה היחידה שלנו היא הנהגים. נסענו מהר בחולות רכים, דהרנו בשבילי ראלי, עצרנו לתצפיות סביב, חצינו נחלים, טיפסנו מעלה טרשי, העלנו נשכחות והכל, באזור גאוגרפי מצומצם. הדריך: אוהד בן אהרון

הסנה הבוער - הר כרכום, דצמבר 2015

סיכום הטיול הכפול להר כרכום, שנערך פעם בשנה ושכלל גם הפעם, כמות גדולה של מתעניינים. למרות הקור, המרחק, העומס, השעות הלא שגרתיות והחשש לא לראות את הסנה בוער, היו לנו יומיים מוצלחים ובשניהם, שיחק לנו המזל. הדריך: אוהד בן אהרון תמונות: תמה גרושקא ואוהד בן אהרון

מיצובישי טרייטון Mitsubishi Triton - מבחן דרכים

הטרייטון של מיצובישי, נחת בארץ לפני כחצי שנה ונחל הצלחה מיידית. כבר במבט ראשון, נראה היה שיש לו כל מה שצריך, כדי להיות רכב רב שימושי מנצח. האבק שקע, השטח נרגע ויצאנו לבדוק מה באמת יש לו להציע ולמי.

מועדון פאג'רו - סיכום הטיול הראשון

מועדון פאג'רו פתח את שעריו ויצא לטיול ראשון. התרכזנו בשבילים נידחים במדבר יהודה, כדי להכיר אחד את השני בנחת וכדי שאף מטייל אחר, לא יפריע לנו. כבר בשלב זה אפשר לומר, שהחברותא האיכותית ורכבי שטח שמסוגלים להגיע רחוק, הם מתכון מבטיח לפעילות מועדון מהנה.

סיכום קורס נהיגה מתקדמת - מחזור ד'

קורס נהיגה נוסף הגיע לסיומו. חמישה משתתפים נכונים ללמידה ועבודה קשה, סיימו בהצלחה קורס לא קל, על פי כל קנה מידה.
שינויי מזג אויר, גרמו לנו להעריך שהקורס יסתיים רק בקיץ, אך בזכות גמישות ונכונות מצד כולם, הצלחנו לעמוד בקצב התקדמות טוב וסיימנו את כל התכנים במועד.
אבל הפעם גם חידוש מרענן. בעצם שניים. משתתפת ראשונה (עם רוביקון) ומשתתף עם טנדר, שהסתכלו לכולם בלבן של העיניים וביצעו את המשימות ברמה גבוהה.
בסוף הקורס ברור למשתתפים, שנהיגת השטח שלהם השתנתה לבלי היכר ולי ברור, שכולם יכולים לעבור כל מכשול טרשי בצורה מיטבית, בכוחות עצמם.
והרי, לשם כך התכנסנו.

הדריך: אוהד בן אהרון
תמונות וסרטונים: המשתתפים

סוזוקי דינגי - ג'ימני במבחן שטח

כחצי שנה לאחר ההשקה של הסוזוקי ג'ימני המעודכן ולאחר שהוא חזר לשוטט בשבילי הארץ, החלטנו לבחון אותו (שוב) והפעם לאורך מספר ימים, לנסות לגלות מה השתנה אצלו בשנים שהוא נפקד מישראל וגם, קצת להשוות אותו לרכבי שטח אחרים. אה, ולמה דינגי? סבלנות, גם זה יגיע.

מועדון ג'יפ ברמת ברנע והסביבה - ספטמבר 2015

מועדון ג'יפ יצא לטייל באזור הגבוה של הנגב. התחלנו בשדה בוקר וסיימנו לא רחוק מעזוז. היו רנגלרים וצ'ירוקי וגרנד חדש לגמרי, אבל תוספת מעניינת הייתה CJ8 מבוגר, שהזכיר לנו איך טיילו פעם.

מועדון ג'יפ - רנגלרים רוביקונים בעשוש וורדית

בפרוש השנה החדשה, יצאנו לטיול בן יומיים בדרכי הערבה והנגב, העובר בין השאר, דרך השמות הגדולים של המעלות באזור - מעלה עשוש ומעלה ורדית. חזרנו מרוצים מקצב הטיול, מרוצים מרמת הביצועים של הנהגים והרנגלרים, אבל חזרנו עם דברים הרבה יותר חשובים להתגאות בהם. הדריך: אוהד בן אהרון תמונות: בן אוציטל ואוהד בן אהרון